Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248) від Чорноморська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-010990-a
Id Tender 8b52b987fd0b4de59177aacfe74fdd0b
План UA-P-2025-08-14-010866-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.08.2025 16:40
Остання зміна 04.09.2025 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
256 666.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 283.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 16:40 до 29.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 16:40
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 16:40
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 10:00
до 03.09.2025 16:20
Залишилось 4 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 16:20
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.09.2025 16:20
-
Період уточнень
з 19.08.2025 16:40 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 16:40 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 10:00 до 03.09.2025 16:20
Період кваліфікації
з 29.08.2025 10:00 до 03.09.2025 16:20
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
256 666.67 грн.
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Примітки
за кодом ДК 021-2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
256 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1283,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, протягом 15-ти календарних днів з дня підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та надання інших документів, визначених у Договорі (для не платників ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"
Пропозиція:
256 311.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрюков Олексій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380486875043
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Період вимог/скарг з 03.09.2025 16:20 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 10:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей 01.09.2025 року о 16:53 Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 01.09.2025 о 17:41-17:42 в електронній системі закупівель у строк передбачений ч. 9 ст. 26 Закону Учасником ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» завантажено додатково документи та виправлено виявлені невідповідності. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» на відповідність її вимогам тендерної документації відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції (службовий лист ініціатора закупівлі – служба енергозабезпечення ЧФ ДП «АМПУ» від 02.09.2025 № 84/15-04-07-18). Тендерна пропозиція ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в тому числі щодо предмета закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, ВИРІШИВ: 1. Переможцем на закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)) визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО». 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО». 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
03.09.2025 16:20
Довідка НАЗК
03.09.2025 16:20
Повідомлення про рішення
03.09.2025 16:20
Пропозиція, що перемогла
29.08.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля товару послуг за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-08-19-010990-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» встановлено наступну невідповідність, а саме Учасником: 1) На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником в складі тендерної пропозиції надано дві Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг під один реєстраційним номером №2108/01 від 21.08.2025 різного змісту (з різним переліком техніки). Так, в завантаженому файлі «4 Документи до тендерної пропозиції.zip» розміщена довідка, яка містить 96 найменувань без додання завірених копій підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації на більшість зазначених найменувань. У складі пропозиції також завантажено окремо файл «1 Наявність обладнання та МТБ.pdf» з Довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2108/01 від 21.08.2025, в якій зазначено про наявність 5 найменування та надано підтверджуючі документи з наступними невідповідностями: - по позиції 1 в довідці зазначено кран автомобільний Tadano TR-200E-3-00101 (вантажопідйомність - 20 т) – в свідоцтві про реєстрацію машини серія ОМ №094725 та в договорі оренди №01/06 від 01.06.2023 зазначено кран самохідний Tadano TR-200E-3-00101; - по позиції 3 в довідці зазначено машина ГНБ Ditch Witch JT3020 – в свідоцтві про реєстрацію великотонажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу серія ВН№002578 зазначено бурова установка горизонтального буріння Ditch Witch JT3020, а в оборотно сальдовій відомості зазначено Ditch Witch 3020 Mach 1. (відповідно пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2) На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником в складі тендерної пропозиції надано дві Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід під один реєстраційним номером №2108/02 від 21.08.2025 різного змісту, а саме з різною інформацією про працівників, в одній зазначено про наявність 17 працівників у файлі «4 Документи до тендерної пропозиції.zip», в іншій – 11 працівників, деякі працівники повторюються). У складі пропозиції завантажено наступні файли: файл «2 Довідка працівники.pdf», в якій зазначено перелік працівників та файл «2 Довідка працівники.zip», в якому розміщено накази по підприємству (про прийняття/призначення/переведення на посаду) на зазначених в довідці 11 працівників, в яких встановлено наступні невідповідності: - у довідці зазначено, що працівники Делімарський Р.Б., Рисований О.М. займають посаду зварник пластмас, однак в наказі зазначено паяльщик труб поліетиленових (за сумісництвом); - в наказі №13/К від 05.02.2025 в заголовку до тексту зазначено про прийняття на роботу Рисованого О.М. за сумісництвом, а в змісті наказу зазначено про прийняття Делімарського Р.Б. (відповідно пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
01.09.2025 16:53
Надати до
02.09.2025 16:53
Договір
UA-2025-08-19-010990-a-b1
Очікує підписання
256 311.22 грн.
256 311.22 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту каналізаційних мереж (інв.№ 2248)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728418

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34490487

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
256 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
256 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності