Показати схожі тендери

Закупівля Деревина від Виконком Шевченківської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-010942-a
Id Tender 6c59ca93508840dc8da91c8ea3f5a4ce
План UA-P-2025-08-19-010504-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 19.08.2025 16:45
Остання зміна 19.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
382 880.44 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 914.4 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 16:44 до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 16:44
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 16:44
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00
до 27.08.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 16:17
до 02.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.08.2025 16:17
-
Період уточнень
з 19.08.2025 16:44 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 16:44 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00 до 27.08.2025 16:17
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00 до 27.08.2025 16:17
Основні параметри
Деревина
Вимоги до групи порід деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи: дуб, ясен, граб, акація. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова повинні бути без гнилі та трухляви.Постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару за Договором протягом 10 календарних днів з дати укладення Договору, і завершити постачання товару до 31.10.2025 року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
382 880.44 грн.
Деревина
Назва предмета закупівлі
Деревина
Очікувана вартість
382 880.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1914,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
191.44
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
20214, Україна, Черкаська область, с. Шевченкове, пров. Пирогова, 2
Дата постачання по
31.10.2025 16:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару за Договором протягом 10 календарних днів з дати укладення Договору, і завершити постачання товару до 31.10.2025 року.Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги отримання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Скрипник Алла В'ячеславівна
Пропозиція:
381 922.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
19.09.2025 00:00
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє закупівлю у разі неможливісті усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень. Замовник виявив у закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення: У складі пропозиції учасник закупівлі надає протокол випробувань, що виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі повинні підтверджувати наступні фізико-хімічні характеристики або характеристики товару: вологість – не більше 30%. ФОП Скрипник надано протокол випробувань від 26.08.2025 №5064/25-ВЦ/1 результати якого стосуються тільки зразків, що пройшли випробування, а не товару, що буде поставлений. Згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару протягом 10 календарних днів з дати укладення договору, і завершити постачання товару до 31.10.2025 в обсязі 191,44 м.куб (діаметром: 10-40 см та довжиною 100 см (з відхиленням не більше 5 см)). Крім цього, згідно із пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження того, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та з метою підтвердження легального походження товару, який пропонується Учасником, у складі тендерної пропозиції потрібно надати копію документів (в обсязі не меншому ніж половина від всього обсягу закупівлі), які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи (на момент подання повинні бути чинні). ФОП Скрипник надано договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-22541-18 від 19.08.2025 в кількості 100,0 куб.м (діаметром: >= 5 см та довжиною: 2-2 м) із графіком поставок до 31.10.2025 обсягом лише 33,000 куб.м.. Відсутність копій фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за аналогічним договором від 23.06.2023 №К-3, подання яких передбачено пунктом 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації процедури закупівлі та пунктом 6 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації в документах тендерної пропозиції ФОП Скрипник) З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє закупівлю «Деревина» за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина», номер ID: UA- 2025-08-19-010942-а у разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
08.09.2025 16:35
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярошенко Діана Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380982684620
Замовник
ЄДРПОУ
04410373
Повна назва
Виконком Шевченківської сільської ради
Поштовий індекс
20214
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
село Шевченкове
Адреса
Провулок Пирогова, 2
Інформація про підписанта
IBAN
UA328201720344260026000037478
ПІБ підписанта
Смалько Сергій Анатолійович
Посада підписанта
Сільський голова
Діє на підставі
ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"
Телефон
+380687601450
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:17 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 00:00 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:17
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000013
Дата створення проекту
01.09.2025 11:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 11:45
Дата публікації висновку про результати
19.09.2025 14:50
Дата завершення усунення порушень
04.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.09.2025 № 85-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-19-010942-a, 19.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 11:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконкому Шевченківської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Скрипник Алли В'ячеславівни (далі – ФОП Скрипник); протокол уповноваженої особи від 27.08.2025 №78; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Скрипник, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір; протокол уповноваженої особи від 08.09.2025 №79; пояснення Замовника, отримане 08.09.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження якісних характеристик деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи (далі – Товар) у складі пропозиції учасник закупівлі надає протокол випробувань, що виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі, який повинен підтверджувати наступні фізико-хімічні характеристики або характеристики Товару: вологість – не більше 30%. В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Скрипник наданий протокол випробувань від 26.08.2025 №5064/25-ВЦ/1 деревини паливної з твердих порід, в якому відображені результати випробувань тільки зразків, що пройшли випробування, а не Товару, що пропонується. Згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару протягом 10 календарних днів з дати укладення договору і завершити постачання товару до 31.10.2025 в обсязі 191,44 м.куб (діаметром: 10-40 см та довжиною 100 см (з відхиленням не більше 5 см)). Крім цього, згідно із підпунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження того, що запропонований Товар не є Товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та з метою підтвердження легального походження Товару який пропонується учасником, у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів (в обсязі не меншому ніж половина від всього обсягу закупівлі) які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи (на момент подання повинні бути чинні). Однак, ФОП Скрипник в тендерній пропозиції надала договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-22541-18 від 19.08.2025, укладений із філією «Центральний лісовий офіс» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», із графіком поставок до 31.10.2025 обсягом 33,000 куб.м та із характеристиками (діаметром: >= 5 см та довжиною: 2-2 м), які не відповідають вимогам технічної специфікації предмета закупівлі. Отже, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Скрипник Замовник не виявив відсутність документу протоколу випробувань Товару та підтвердження легального походження Товару, який пропонується учасником і відповідає технічній специфікації Товару. Слід зазначити, що відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ФОП Скрипник мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Крім цього, згідно із вимогами пункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації процедури закупівлі до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язаний надати акти приймання або накладні або товарно-транспортні накладні щодо поставленого товару та копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами. На виконання вказаної вимоги тендерної документації ФОП Скрипник надала копію договору поставки від 23.06.2023 №К-3, видаткову накладну від 30.06.2023 №1, проте копії фінансово-платіжних документів відсутні. Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Скрипник у складі тендерної пропозиції, чим не надав можливість усунути невідповідності. Згідно із протоколом уповноваженої особи від 08.09.2025 № 79 відкриті торги відмінені, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Скрипник та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.09.2025 00:00
Дата публікації
19.09.2025 14:50
Документи висновку
19.09.2025 14:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-19-010942-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-08-19-010942-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт (вебсторінку), на якому відображена вказана інформація. 3. Чому тендерна пропозиція ФОП Скрипник А.В. (далі – ФОП Скрипник) не відхилена як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі ? 3.1. Згідно із підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасник закупівлі надає протокол випробувань, що виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі повинні підтверджувати наступні фізико-хімічні характеристики або характеристики товару: вологість – не більше 30%. ФОП Скрипник надано протокол випробувань від 26.08.2025 №5064/25-ВЦ/1 результати якого стосуються тільки зразків, що пройшли випробування, а не товару, що буде поставлений. 3.2. Згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару протягом 10 календарних днів з дати укладення договору, і завершити постачання товару до 31.10.2025 в обсязі 191,44 м.куб (діаметром: 10-40 см та довжиною 100 см (з відхиленням не більше 5 см)). Крім цього, згідно із пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження того, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та з метою підтвердження легального походження товару, який пропонується Учасником, у складі тендерної пропозиції потрібно надати копію документів (в обсязі не меншому ніж половина від всього обсягу закупівлі), які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи (на момент подання повинні бути чинні). ФОП Скрипник надано договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-22541-18 від 19.08.2025 в кількості 100,0 куб.м (діаметром: >= 5 см та довжиною: 2-2 м) із графіком поставок до 31.10.2025 обсягом лише 33,000 куб.м. 4. Чи виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції ФОП Скрипник, а саме відсутність копій фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за аналогічним договором від 23.06.2023 №К-3, подання яких передбачено пунктом 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації процедури закупівлі та пунктом 6 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.09.2025 16:30
Орган перевірки
09.09.2025 00:00
Документи повідомлення
03.09.2025 16:31
-
Відповідь
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель Ярошенко Діана Олегівна Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради (далі – Замовник) на «запит замовнику на пояснення» від 03 вересня 2025 року (час подання: 16:30 год.) в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Деревина код ДК 021:2015: 03410000-7 — «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro) надає наступну ІНФОРМАЦІЮ: 1. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи)» відповідає за номером ID: UA-2025-08-19-010942-a розрахунку видатків до кошторису на 2025 рік Виконавчому комітету Шевченківської сільської ради. Очікувана вартість закупівлі по даній процедурі було визначено Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, прайс-листах постачальників аналогічної продукції, в електронній системі закупівель «PROZORRO». Разом з тим дана закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником на підставі наявної потреби включено до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-08-19-010504-a забезпечення безперебійної діяльності навчальних закладів та закладів, що знаходяться на балансі Виконавчого комітету Шевченківської сільської ради в холодну пору року. Замовником були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на товар Деревина код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина», а саме деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід І групи які будуть доцільні при здійснення опалення в холодну пору року закладів освіти Шевченківської сільської ради та затверджено рішенням Шевченківської сільської ради Звенигородського району №49-3/VIII від 11 липня 2025 р. Окрім того, під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником вжито заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо товару Деревина (відповідний діаметр, довжина, вологість, зольність, нижча теплота згорання тощо) не призвели до можливості здійснення закупівлі лише в одного постачальника. 2. ЗАБЕЗПЕЧЕНО оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevchenkove-gromada.gov.ua/news/1757079129/ 3-4. Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (у складі пропозиції учасник закупівлі надає протокол випробувань, що виданий на ім’я виробника або учасника закупівлі повинні підтверджувати наступні фізико-хімічні характеристики або характеристики товару: вологість – не більше 30%. ФОП Скрипник надано протокол випробувань від 26.08.2025 №5064/25-ВЦ/1 результати якого стосуються тільки зразків, що пройшли випробування, а не товару, що буде поставлений. Згідно із вимогами Додатку 1 до тендерної документації постачальник зобов’язаний розпочати постачання товару протягом 10 календарних днів з дати укладення договору, і завершити постачання товару до 31.10.2025 в обсязі 191,44 м.куб (діаметром: 10-40 см та довжиною 100 см (з відхиленням не більше 5 см)). Крім цього, згідно із пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження того, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та з метою підтвердження легального походження товару, який пропонується Учасником, у складі тендерної пропозиції потрібно надати копію документів (в обсязі не меншому ніж половина від всього обсягу закупівлі), які підтверджують походження товару за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини із зазначенням номеру та дати відповідних торгів, а саме купівлі-продажу деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід 1-ї групи (на момент подання повинні бути чинні). ФОП Скрипник надано договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-22541-18 від 19.08.2025 в кількості 100,0 куб.м (діаметром: >= 5 см та довжиною: 2-2 м) із графіком поставок до 31.10.2025 обсягом лише 33,000 куб.м.. Відсутність копій фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за аналогічним договором від 23.06.2023 №К-3, подання яких передбачено пунктом 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації процедури закупівлі та пунктом 6 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації в документах тендерної пропозиції ФОП Скрипник). Враховуючи все вище викладене уповноваженою особою було прийняте рішення скасувати закупівлю за предметом Деревина код ДК 021:2015: 03410000-7 — «Деревина», за номером ID: UA-2025-08-19-010942-a
Рішеня
08.09.2025 11:18
Замовник
Документи повідомлення
08.09.2025 11:18
-
08.09.2025 11:32
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
382 880.44 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
Виконком Шевченківської сільської ради
Контактний телефон:
+380982684620
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
382 880.44 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
Виконком Шевченківської сільської ради
Контактний телефон:
+380982684620
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності