Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-010898-a
Id Tender a9c36c1d88cb4488a4ea5eaa2eafe1b9
План UA-P-2025-08-19-012778-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.08.2025 16:38
Остання зміна 02.09.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 380 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 16:36 до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 16:36
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 16:36
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00
до 01.09.2025 16:58
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 16:58
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.09.2025 16:58
-
Період уточнень
з 19.08.2025 16:36 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 16:36 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00 до 01.09.2025 16:58
Період кваліфікації
з 27.08.2025 00:00 до 01.09.2025 16:58
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
138 000 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
138 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1380,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"
Пропозиція:
127 087.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 09:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарія Маніта
Електронна пошта
Телефон
+380633723256
Сайт:
https://gora-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44094449
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Період вимог/скарг з 01.09.2025 16:58 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 00:00 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 16:58
Довідка НАЗК
01.09.2025 16:58
Повідомлення про рішення
27.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № __ уповноваженої особи – Маніти Д.В., відповідальної за організацію та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Гора 27.08.2025 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, відповідно до п.43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-08-19-010898-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ІНЖТРАНСБУД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ "ІНЖТРАНСБУД": 1. Відповідно до пп. 1, п. 1.1, Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У цій закупівлі відповідно до тендерної документації «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області» замовник вимагає підтвердити наявність в учасника необхідного обладнання (техніки) шляхом надання довідки за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка). Учасником була надана заповнена Форма 1, проте у позиції №1 учасник надав інформацію про наявність «Екскаватор колісний, місткість ковша 0,25», тоді як як тендерною документацією вимагалося надати підтвердження наявності «Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25» . У позиції №3 учасник надав інформацію про наявність «Коток дорожний», тоді як як тендерною документацією вимагалося надати підтвердження наявності «Котки дорожні самохідні гладкі». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до вимог замовника. Зважаючи на наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: а саме помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі відповідно п.43 Особливостей; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. Учаснику ТОВ "ІНЖТРАНСБУД". Уповноважена особа МАНІТА Дарія
Створено
27.08.2025 14:46
Надати до
28.08.2025 14:46
Договір
UA-2025-08-19-010898-a-a1
Очікує підписання
127 087.09 грн.
127 087.09 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзжої частини на перетині вул.Центральної та вул.М.Коротницького в с. Гора Бориспільського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44094449

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"
Повна назва
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41859317

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
138 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380633723256
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
138 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380633723256
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності