Показати схожі тендери

Закупівля Доопрацювання системи бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку на базі інформаційної системи «Система управління підприємством IS-PRO» Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» від Державна установа "Центр громадського здоров"я Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-010754-a
Id Tender aa47f003c0374285a5aa005188f407b9
План UA-P-2025-08-19-013206-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 19.08.2025 16:36
Остання зміна 19.08.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
112 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 120 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 21 год. )
з 19.08.2025 16:36 до 27.08.2025 11:00
Залишилось 3 днів 10 год.
Період уточнень
з 19.08.2025 16:36
до 24.08.2025 00:00
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження
з 19.08.2025 16:36
до 24.08.2025 00:00
Період уточнень
з 19.08.2025 16:36 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 16:36 до 24.08.2025 00:00
Основні параметри
Доопрацювання системи бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку на базі інформаційної системи «Система управління підприємством IS-PRO» Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
112 000 грн.
Доопрацювання системи бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку на базі інформаційної системи «Система управління підприємством IS-PRO» Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»
Назва предмета закупівлі
Доопрацювання системи бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку на базі інформаційної системи «Система управління підприємством IS-PRO» Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»
Очікувана вартість
112 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 12:02
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 (послуга)
Доопрацювати доповнення (зміни) до шаблонів договорів: Шаблон Договору (кейси): 1. Додаток №1 - перелік послуг доповнити можливістю заповнення табличної частини, в якій перелік має містити у завданнях кількість кейсів. 2. Додаток №2 - перелік послуг доповнити можливістю заповнення табличної частини, в якій зазначається ціна одиниці послуги з 5 знаками після коми. Шаблон Договору про інтелектуальну власність: Додатку №1 - перелік послуг доповнити можливістю автоматичного заповнювання таблиці з можливістю внесення змін та редагування. Доповнити додаток текстовими формулюваннями: За результатом наданих послуг Виконавець здійснює передачу ______ та виключних майнових прав інтелектуальної власності на нього Замовнику за Актом приймання-передачі. Шаблон Додаткової угоди (зміна строку) та (зміна ТЗ кейси) Додати в п.1 підпункт наступного змісту: Додаток №1 до Договору «Перелік послуг» викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Опис предмета закупівлі
Доопрацювати доповнення (зміни) до шаблонів договорів: Шаблон Договору (кейси): 1. Додаток №1 - перелік послуг доповнити можливістю заповнення табличної частини, в якій перелік має містити у завданнях кількість кейсів. 2. Додаток №2 - перелік послуг доповнити можливістю заповнення табличної частини, в якій зазначається ціна одиниці послуги з 5 знаками після коми. Шаблон Договору про інтелектуальну власність: Додатку №1 - перелік послуг доповнити можливістю автоматичного заповнювання таблиці з можливістю внесення змін та редагування. Доповнити додаток текстовими формулюваннями: За результатом наданих послуг Виконавець здійснює передачу ______ та виключних майнових прав інтелектуальної власності на нього Замовнику за Актом приймання-передачі. Шаблон Додаткової угоди (зміна строку) та (зміна ТЗ кейси) Додати в п.1 підпункт наступного змісту: Додаток №1 до Договору «Перелік послуг» викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Додати до системи нові шаблони документів (договорів, актів наданих послуг): 1.Додаткової угоди на передачу товарно-матеріальних цінностей (далі – ТМЦ) згідно з шаблоном Замовника з можливістю внесенням переліку ТМЦ до п.1.8, цілей на які передаються ТМЦ до п.2 Додатку №4 та до першого абзацу Додатку №5. Всі доповнення з можливістю збереження. 2. Акту наданих про здійснення візитів за шаблоном Замовника. 3. Акту про надані послуги та здійснені візити двома окремими рядками у відповідності до відомості. 4. Договір про співавторство, що передбачає одночасне надання послуг більше ніж двома виконавцями з урахуванням наступного: Відповідно оплата за послуги, має бути зазначена загальна та за кожним виконавцем згідно п. 3 Договору. Додаток №1 "Перелік послуг" має бути у вигляді таблиці, до якої заповнюються завдання. Під таблицею має зазначатись: За результатом наданих послуг Виконавець здійснює передачу ______ та виключних майнових прав інтелектуальної власності на нього Замовнику за Актом приймання-передачі. Інформація про те, що передається має можливість вноситись/змінюватись/редагуватись.
Опис предмета закупівлі
Додати до системи нові шаблони документів (договорів, актів наданих послуг): 1.Додаткової угоди на передачу товарно-матеріальних цінностей (далі – ТМЦ) згідно з шаблоном Замовника з можливістю внесенням переліку ТМЦ до п.1.8, цілей на які передаються ТМЦ до п.2 Додатку №4 та до першого абзацу Додатку №5. Всі доповнення з можливістю збереження. 2. Акту наданих про здійснення візитів за шаблоном Замовника. 3. Акту про надані послуги та здійснені візити двома окремими рядками у відповідності до відомості. 4. Договір про співавторство, що передбачає одночасне надання послуг більше ніж двома виконавцями з урахуванням наступного: Відповідно оплата за послуги, має бути зазначена загальна та за кожним виконавцем згідно п. 3 Договору. Додаток №1 "Перелік послуг" має бути у вигляді таблиці, до якої заповнюються завдання. Під таблицею має зазначатись: За результатом наданих послуг Виконавець здійснює передачу ______ та виключних майнових прав інтелектуальної власності на нього Замовнику за Актом приймання-передачі. Інформація про те, що передається має можливість вноситись/змінюватись/редагуватись.
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
При формуванні додаткових угод створити можливість зазначення тимчасового підписанта як виконуючого обов’язки з зазначенням підстави наказу Центру
Опис предмета закупівлі
При формуванні додаткових угод створити можливість зазначення тимчасового підписанта як виконуючого обов’язки з зазначенням підстави наказу Центру
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Створити можливість формування окремих актів наданих послуг при їх формуванні з однієї відомості за умови зазначення окремими рядками суми нарахувань
Опис предмета закупівлі
Створити можливість формування окремих актів наданих послуг при їх формуванні з однієї відомості за умови зазначення окремими рядками суми нарахувань
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Розробити можливість внесення номера актів наданих послуг перед вивантаженням з можливістю їх збереження в картці виконавця.
Опис предмета закупівлі
Розробити можливість внесення номера актів наданих послуг перед вивантаженням з можливістю їх збереження в картці виконавця.
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Розробити можливість перевірки системою при внесенні даних або вивантаженні документів (договорів, додаткових угод, актів) дати договору, додаткової угоди, акту з датами терміну дії ID-карти з виведення відповідного системного повідомлення.
Опис предмета закупівлі
Розробити можливість перевірки системою при внесенні даних або вивантаженні документів (договорів, додаткових угод, актів) дати договору, додаткової угоди, акту з датами терміну дії ID-карти з виведення відповідного системного повідомлення.
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №7 1 (послуга)
Розробити можливість вивантажувати однотипні документи одним реєстром (додаткові угоди, тощо).
Опис предмета закупівлі
Розробити можливість вивантажувати однотипні документи одним реєстром (додаткові угоди, тощо).
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №8 1 (послуга)
При внесенні договорів до відомостей встановити блокування системою можливості вносити номера договорів, у яких закінчився період терміну дії договору
Опис предмета закупівлі
При внесенні договорів до відомостей встановити блокування системою можливості вносити номера договорів, у яких закінчився період терміну дії договору
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №9 1 (послуга)
Розробити додатковий розділ "картка договору", яка б містила окрім загальної інформації по договору, що вже є, наступну додаткову інформацію: 1. Інформацію, з яким саме технічним завданням був укладений договір, особливо це потрібно коли у виконавця одночасно декілька діючих договорів, як за одним та за більшою кількістю джерел фінансування. 2. Перелік та дати змін/доповнення, які вносились саме до цього договору (додаткові угоди). 3. Сформувати можливість збереження договору в системі в форматах Word та PDF.
Опис предмета закупівлі
Розробити додатковий розділ "картка договору", яка б містила окрім загальної інформації по договору, що вже є, наступну додаткову інформацію: 1. Інформацію, з яким саме технічним завданням був укладений договір, особливо це потрібно коли у виконавця одночасно декілька діючих договорів, як за одним та за більшою кількістю джерел фінансування. 2. Перелік та дати змін/доповнення, які вносились саме до цього договору (додаткові угоди). 3. Сформувати можливість збереження договору в системі в форматах Word та PDF.
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Позиція : №10 1 (послуга)
Доповнити розділом банківських реквізитів
Опис предмета закупівлі
Доповнити розділом банківських реквізитів
Код ДК 021:2015
72212443-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення для бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Олександр
Електронна пошта
Телефон
380443345316
Замовник
ЄДРПОУ
40524109
Назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Ярославська, будинок 41
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
112 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 11:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380443345316
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
112 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 11:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380443345316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності