Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів від Головний сервісний центр МВС.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-010412-a
Id Tender ed63b367654a4d8888cccb9b14c59056
План UA-P-2025-08-19-012494-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.08.2025 16:28
Остання зміна 09.09.2025 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
305 662 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 528.31 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 16:27 до 27.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 16:27
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 16:27
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:00
до 04.09.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 12:54
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 15:42
-
Період уточнень
з 19.08.2025 16:27 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 16:27 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:00 до 04.09.2025 15:42
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:00 до 04.09.2025 15:42
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
305 662 грн.
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Очікувана вартість
305 662 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1528,31
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 14:31
Закінчення аукціону
28.08.2025 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
58
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі Акту про надання послуг з ТО
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АВТОСОЮЗ
Пропозиція:
215 358.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС ДНІПРОВСЬКИЙ"
Пропозиція:
227 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КП "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)"
Пропозиція:
215 357 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
19.08.2025 16:17
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Товстенко
Електронна пошта
Телефон
380443741055
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, будинок 62
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Період вимог/скарг з 02.09.2025 12:54 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
29.08.2025 під час розгляду тендерної пропозиції КП «АТП КМДА» на відповідність умовам тендерної документації виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі чого, Замовник 29 серпня 2025 року о 16 год. 37 хв. опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме – Учасник повинен надати копію оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарну картку обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності (на будівлю); додаток до наказу № 7 від 22 січня 2005 року, інформацію щодо наявності відповідних спеціалістів по ремонту і технічному обслуговуванню автомобілів (автослюсарі, механіки, приймальники). Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30 серпня 2025 року о 16 год. 37 хв. Станом на 30 серпня 2025 року о 16 год. 37 хв. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Враховуючи викладене, КП «АТП КМДА» не надало підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція КП «АТП КМДА» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. При цьому, відхилення тендерної пропозицій Учасника у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є обов’язком, а не правом Замовника.
Документи кваліфікації
02.09.2025 12:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
28.08.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
відповідно до ТД
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
відповідно до ТД
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: - Відсутні: копія оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності, а саме на будівлю; додаток до наказу № 7 від 22 січня 2005 року. - Відсутня інформація щодо наявності спеціалістів по ремонту і технічному обслуговуванню автомобілів (автослюсарі, механіки, приймальники). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. - Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності (на будівлю); додаток до наказу № 7 від 22 січня 2005 року. - інформація щодо наявності відповідних спеціалістів по ремонту і технічному обслуговуванню автомобілів (автослюсарі, механіки, приймальники).
Створено
29.08.2025 16:37
Надати до
30.08.2025 16:37
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:42 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 12:54 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:42
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.09.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-19-010412-a-b1
Очікує підписання
215 358.5 грн.
215 358.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
58 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування службових автомобілів
Кількість
58
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109173

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АВТОСОЮЗ
Повна назва
ТОВ АВТОСОЮЗ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30223848

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
305 662 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
380443741055
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
305 662 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
380443741055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності