Показати схожі тендери
Закупівля Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119»; код ДК 021:2015 – 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» від Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-007107-a
Id Tender 0e5588901c0a4f28a0f8138ccca07803
План UA-P-2025-08-19-008463-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.08.2025 14:18
Остання зміна 11.09.2025 13:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 444 682 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 446.82 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 14:16 до 03.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 14:16
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 14:16
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 01:00
до 09.09.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 15:14
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.09.2025 15:14
-
Період уточнень
з 19.08.2025 14:16 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 14:16 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 01:00 до 09.09.2025 15:14
Період кваліфікації
з 03.09.2025 01:00 до 09.09.2025 15:14
Основні параметри
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119»; код ДК 021:2015 – 45310000-3 – «Електромонтажні роботи»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 444 682 грн.
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119; код ДК 021:2015 – 45310000-3 – «Електромонтажні роботи»
Назва предмета закупівлі
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119; код ДК 021:2015 – 45310000-3 – «Електромонтажні роботи»
Очікувана вартість
1 444 682 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14446,82
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника в такому порядку: - попередня оплата у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) загальної вартості Робіт (ціна Договору) сплачується Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами цього Договору.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
- остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником впродовж 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-З.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Пропозиція:
1 420 682 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Травянко
Електронна пошта
Телефон
+380957062897
Сайт:
http://www.pk-ukraina.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
16286441
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, 38-44
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119; код ДК 021:2015 – 45310000-3 – «Електромонтажні роботи»
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:14 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 01:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:15
Довідка НАЗК
09.09.2025 15:14
Повідомлення про рішення
03.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 1.2.3. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Сканована(-і) копія(-ї) позитивного(-их) відгуку(-ків) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного(-их) договору(-ів) зазначених у довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів). Відгук повинен бути завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. * Аналогічним договором вважається договір з виконання робіт проведення капітального ремонту та/або заміни ліфтового або підіймального обладнання». 2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією, що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 1 до тендерної документації». Також, вищевказаним пунктом тендерної документації встановлено, що «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Крім зазначеного, п. 3 наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Порядок №1082) передбачає, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надані Листи-відгуки (файл «2. Документи та інформація, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям-аналог.договір»), в котрих встановлена невідповідність інформації, зокрема відсутні реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) документи, які підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), тобто з порушенням вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: 1. На виконання вимог підпункту 1.2.3. пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації надати скановані копії позитивних відгуків замовника про роботу учасника по виконанню аналогічних договорів зазначених у довідці. Відгуки повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. 2. На виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати (завантажити) всі документи тендерної пропозиції та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
08.09.2025 14:08
Надати до
09.09.2025 14:08
Договір
UA-2025-08-19-007107-a-a1
Очікує підписання
1 420 682 грн.
1 420 682 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119
Номенклатура
Проведення капітального ремонту (заміна) вантажного вижимного ліфта їдальні державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, 04119
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16286441

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Повна назва
ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42736278

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 444 682 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 01:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380957062897
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 444 682 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 01:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380957062897
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності