Показати схожі тендери

Закупівля Хлорит натрію 7,5%, Кислота соляна 9% за кодом ДК 021:2015:24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини від Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-006865-a
Id Tender f83c46152ad342b0b1fc39eecd95ea37
План UA-P-2025-08-19-008480-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.08.2025 14:07
Остання зміна 30.10.2025 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
286 080 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 430.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 14:05 до 27.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 14:05
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 14:05
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.08.2025 13:19
-
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 09:03
до 05.11.2025 00:00
Період уточнень
з 19.08.2025 14:05 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 14:05 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 13:19
Основні параметри
Хлорит натрію 7,5%, Кислота соляна 9% за кодом ДК 021:2015:24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
286 080 грн.
Хлорит натрію 7,5%,Кислота соляна 9%
Назва предмета закупівлі
Хлорит натрію 7,5%,Кислота соляна 9%
Примітки
за кодом ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини.
Очікувана вартість
286 080 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1430,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 12:50
Закінчення аукціону
28.08.2025 13:19
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 200 (кілограми)
Хлорит натрію 7,5%
Опис предмета закупівлі
Хлорит натрію 7,5%
Код ДК 021:2015
24312210-9 - Хлорит натрію
Кількість
3 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, Дмитрівська,65
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 200 (кілограми)
Кислота соляна 9%
Опис предмета закупівлі
Кислота соляна 9%
Код ДК 021:2015
24311400-1 - Хлороводень, неорганічні кислоти, діоксид кремнію та діоксид сірки
Кількість
3 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, Дмитрівська,65
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
Пропозиція:
228 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
230 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
229 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 12:50
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Бєлоброва
Електронна пошта
Телефон
+380961016214
Замовник
ЄДРПОУ
03350137
Повна назва
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Ізмаїл
Адреса
вул. Дмитрівська, буд. 65
Кваліфікація
Лот № 1 Хлорит натрію 7,5%,Кислота соляна 9%
Період вимог/скарг з 04.09.2025 09:03 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 13:19 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:01 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 09:03 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 14:01 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ", поданої на процедуру закупівлі Хлорит натрію 7,5%, Кислота соляна 9% за кодом ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, № UA-2025-08-19-006865-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ" у складі пропозиції надано: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вихідний номер № 900 від 20.08.2025 року. У довідці учасником вказана інформація: найменування замовника за договором, номер, дата договору та документ(и), що підтверджують виконання договору. Разом з тим, у довідці в колонці «номер, дата договору та предмет договору» відсутня інформація про предмет договору №542 від 23.01.2020 - копію договору поставки №542 від 23.01.2020. Згідно вказано договору предметом є «продукція». Та, згідно п.1.2 Договору поставки № 542 від 23.01.2020 року номенклатура та асортимент, характеристики, кількість, ціна та загальна вартість Товару вказується в специфікаціях (Додатках), затверджених Сторонами, які є невід’ємною частиною цього Договору або згідно товарних (видаткових) накладних. До асортименту продукції, що поставляється, можуть входити реагенти для дезинфекції питної та інші. Разом з тим, учасником не надано специфікації до договору, та із наданого Договору поставки № 542 від 23.01.2020 не зрозуміло який предмет поставки та на яку суму (чи обсяг) виконувався договір. - надані копії видаткових накладних від 20.01.2020, 19.03.2020, 25.05.2020, 12.08.2020, 26.11.2020, 17.02.2021, 18.05.2021, 13.07.2021, 03.09.2021 та 03.12.2021. Надані копії накладних, не містять ціни за одиницю товару та загальну вартість товару, що постачалися по накладних. Отже, із наданих учасником документів неможна встановити чи наданий договір є аналогічним договором з точки зору вимог тендерної документації закупівлі, та неможливо встановити (перевірити) виконання договору в повному обсязі щодо кількості (обсягу) товарів та суми, яка визначена в аналогічному договорі. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний (ні) договір (договори) з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору (рів) в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів /робіт/ послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Також, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист – відгук в якому має бути вказана інформація про договір у відповідності до якого здійснювалася поставка товару (або договір про надання послуг в рамках якого передавався товар тощо) та про відповідність поставленого товару якісним характеристикам визначених умовами договору. Аналогічним договором вважається договір щодо поставки Хлорит натрію 7,5% та/або Кислота соляна 9% та/або Основні неорганічні хімічні речовини. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією, яка передбачена у формі 1; - Специфікацію (її) до договору (додатки), яка (які) будуть містити інформацію про номенклатура та асортимент, характеристики, кількість, ціна та загальна вартість Товару, що постачався по договору поставки № 542 від 23.01.2020; - копії накладних від 20.01.2020, 19.03.2020, 25.05.2020, 12.08.2020, 26.11.2020, 17.02.2021, 18.05.2021, 13.07.2021, 03.09.2021 та 03.12.2021, які будуть містити інформацію про ціну товару та загальну вартість, та які будуть підтверджувати виконання договору поставки № 542 від 23.01.2020 в повному обсязі щодо кількості (обсягу) товарів та суми, яка визначена в аналогічному договорі. Або Надати оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією та документами, які визначені пунктом 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
15.09.2025 16:24
Надати до
16.09.2025 16:24
Період вимог/скарг з 23.10.2025 16:07 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 16:04 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 16:07
Довідка НАЗК
23.10.2025 16:07
Повідомлення про рішення
20.10.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» у складі пропозиції надано: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вихідний номер № 27/08/12 від 27.08.2025р. У довідці учасником вказана інформація: а саме у колонці «номер, дата договору та предмет договору» Договір №2431/2/23КР від 14.07.2023 року предмет договору «Основні неорганічні хімічні речовини». Разом з тим, наданий у складі пропозиції сканкопія договору №2431/2/23КР від 14.07.2023 предмет якого є Сульфат алюмінію (коагулянт) (п.1.1. Договору передбачає, що Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупцю, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити сульфат алюмінію (коагулянт), (ГОСТ, або ДСТУ або ТУ), іменований надалі – «Товар», на умовах цього Договору.). Отже, інформація щодо предмету договору, яка вказана у довідці вихідний номер № 27/08/12 від 27.08.2025р. не відповідає предмету наданого у складі пропозиції Договору №2431/2/23КР від 14.07.2023. - сканкопію договору про закупівлю товару №2431/2/23КР від 14.07.2023. Згідно вказано договору предметом є п.1.1. Договору передбачає, що Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупцю, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити сульфат алюмінію (коагулянт), (ГОСТ, або ДСТУ або ТУ), іменований надалі – «Товар», на умовах цього Договору.). Разом з тим, учасником не надано договору щодо поставки Хлорит натрію 7,5% та/або Кислота соляна 9% та/або Основні неорганічні хімічні речовини. - Отже, із наданих учасником документів вбачається невідповідність інформації щодо предмету закупівлі вказаної у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вихідний номер № 27/08/12 від 27.08.2025р. із наданим договорим про закупівлю товару №2431/2/23КР від 14.07.2023, та наданий договір про закупівлю товару №2431/2/23КР від 14.07.2023 не стосується предмету поставки Хлорит натрію 7,5% та/або Кислота соляна 9% та/або Основні неорганічні хімічні речовини. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний (ні) договір (договори) з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору (рів) в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів /робіт/ послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Також, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист – відгук в якому має бути вказана інформація про договір у відповідності до якого здійснювалася поставка товару (або договір про надання послуг в рамках якого передавався товар тощо) та про відповідність поставленого товару якісним характеристикам визначених умовами договору. Аналогічним договором вважається договір щодо поставки Хлорит натрію 7,5% та/або Кислота соляна 9% та/або Основні неорганічні хімічні речовини. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Договір №2431/2/23КР від 14.07.2023 року предмет договору «Основні неорганічні хімічні речовини». Або Надати оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією та документами, які визначені пунктом 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до тендерної документації.
Створено
21.10.2025 08:50
Надати до
22.10.2025 08:50
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:26 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:16 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:26 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
286 080 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380961016214
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
286 080 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380961016214
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності