Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництво, Черкаська область в об’ємі 36 840 м3.у т.ч.:Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3; Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3; Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3. від ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-006222-a
Id Tender 849d24562f4542ac8c7379a3db54c075
План UA-P-2025-08-19-007364-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.08.2025 13:32
Остання зміна 02.09.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 416 934.65 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 213.31 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
16 320 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 13:31 до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 13:31
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 13:31
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.08.2025 15:19
-
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 07:31
до 08.09.2025 00:00
Період уточнень
з 19.08.2025 13:31 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 13:31 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 15:19
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництво, Черкаська область в об’ємі 36 840 м3.у т.ч.:Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3; Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3; Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 870 406.5 грн.
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Очікувана вартість
1 870 406.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9352,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 14:40
Закінчення аукціону
27.08.2025 15:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
3 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
1 761 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
1 870 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
1 761 759 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 14:40
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
2 056 343.35 грн.
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Очікувана вартість
2 056 343.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10281,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 14:41
Закінчення аукціону
27.08.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
4 180
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
1 934 495 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
2 056 245 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
1 934 490 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 14:41
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
2 426 280.25 грн.
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Очікувана вартість
2 426 280.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12131,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 14:23
Закінчення аукціону
27.08.2025 14:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
4 880
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
2 116 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
2 019 385 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Паламаренко Ганна Анатоліївна"
Пропозиція:
2 377 410 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
2 424 240 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 14:23
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
3 075 036 грн.
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Очікувана вартість
3 075 036 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15375,18
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 13:46
Закінчення аукціону
27.08.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 850
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
2 892 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
3 074 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
2 892 699 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 13:46
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
2 569 752.2 грн.
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Очікувана вартість
2 569 752.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12848,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 13:17
Закінчення аукціону
27.08.2025 14:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 590
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
2 368 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 373 725 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
2 304 270 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДРЛ-2020
Пропозиція:
1 871 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
2 569 575 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
2 368 399 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 13:17
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
2 636 638.7 грн.
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Очікувана вартість
2 636 638.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13183,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 11:59
Закінчення аукціону
27.08.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 690
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
2 433 224 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 433 225 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДРЛ-2020
Пропозиція:
1 886 690 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
2 423 632 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Паламаренко Ганна Анатоліївна"
Пропозиція:
2 448 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
2 635 910 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 11:59
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
1 939 814.85 грн.
Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Очікувана вартість
1 939 814.85 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9699,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 14:44
Закінчення аукціону
27.08.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
4 050
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
1 811 955 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
1 811 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Пропозиція:
1 939 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
1 834 235 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 14:44
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
1 842 662.8 грн.
Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3
Очікувана вартість
1 842 662.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9213,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 11:23
Закінчення аукціону
27.08.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
3 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, Корсунь - Шевченківський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
1 728 330 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
1 806 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
1 729 742 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 13:31
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сула Наталія Євгеніївна
Електронна пошта
Телефон
380472370375
Замовник
ЄДРПОУ
45625546
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
провул. Медичний, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 15:09 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не був більшим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» виправив невідповідності стосовно закупівлі за Лотом 1- Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції враховуючи внесені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції яких передбачалося тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Замовник визначає учасника ПП «ВООЛ» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 15:09
Довідка НАЗК
01.09.2025 15:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 29.08.2025 року № 975 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.1.3.3. Додатку 10 Тендерної документації надати кольорові скан-копії з оригіналу договору щодо найму транспортного засобу. 2. Відповідно до пункту 3.1.1.1.4. Додатку 10 Тендерної документації надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 3. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 10 Тендерної документації надати від субпідрядника/співвиконавця інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). 4. Законом про публічні закупівлі встановлено, що учасники повинні надавати достовірну інформацію про себе та свої можливості. Надання відгуку самому собі не є об'єктивним підтвердженням досвіду та якості роботи. Це може бути спробою маніпулювання результатами тендеру та навіть до скарг з боку інших учасників, тому відповідно до розділу 2 Додатку 10 Тендерної документації надати: - копію аналогічного договору та копію(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Виконаного у період з 2021 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір щодо надання послуг/робіт що належать до коду ДК 021:2015 за яким здійснюється закупівлі або договір предметом якого є надання послуг пов’язаних з лісозаготівельними роботами. - оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (для перевірки на https://czo.gov.ua/verify ). 5. Відповідно до пункту 4.3. Додатку 10 Тендерної документації надати на субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, довідку у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
Створено
29.08.2025 16:42
Надати до
30.08.2025 16:42
Лот № 2 Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 15:11 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не був більшим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» виправив невідповідності стосовно закупівлі за Лотом 1- Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції враховуючи внесені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції яких передбачалося тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Замовник визначає учасника ПП «ВООЛ» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 15:11
Довідка НАЗК
01.09.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 29.08.2025 року № 976 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.1.3.3. Додатку 10 Тендерної документації надати кольорові скан-копії з оригіналу договору щодо найму транспортного засобу. 2. Відповідно до пункту 3.1.1.1.4. Додатку 10 Тендерної документації надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 3. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 10 Тендерної документації надати від субпідрядника/співвиконавця інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). 4. Законом про публічні закупівлі встановлено, що учасники повинні надавати достовірну інформацію про себе та свої можливості. Надання відгуку самому собі не є об'єктивним підтвердженням досвіду та якості роботи. Це може бути спробою маніпулювання результатами тендеру та навіть до скарг з боку інших учасників, тому відповідно до розділу 2 Додатку 10 Тендерної документації надати: - копію аналогічного договору та копію(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Виконаного у період з 2021 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір щодо надання послуг/робіт що належать до коду ДК 021:2015 за яким здійснюється закупівлі або договір предметом якого є надання послуг пов’язаних з лісозаготівельними роботами. - оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (для перевірки на https://czo.gov.ua/verify ). 5. Відповідно до пункту 4.3. Додатку 10 Тендерної документації надати на субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, довідку у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
Створено
29.08.2025 16:43
Надати до
30.08.2025 16:43
Лот № 3 Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Період вимог/скарг з 29.08.2025 07:31 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП ПАВЛИК АНТОНІНА ПЕТРІВНА (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ФОП ПАВЛИК АНТОНІНА ПЕТРІВНА (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
29.08.2025 07:31
Довідка НАЗК
29.08.2025 07:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 15:07 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не був більшим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» виправив невідповідності стосовно закупівлі за Лотом 4- Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції враховуючи внесені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції яких передбачалося тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Замовник визначає учасника ПП «ВООЛ» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 15:08
Довідка НАЗК
01.09.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 29.08.2025 року № 977 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.1.3.3. Додатку 10 Тендерної документації надати кольорові скан-копії з оригіналу договору щодо найму транспортного засобу. 2. Відповідно до пункту 3.1.1.1.4. Додатку 10 Тендерної документації надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 3. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 10 Тендерної документації надати від субпідрядника/співвиконавця інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). 4. Законом про публічні закупівлі встановлено, що учасники повинні надавати достовірну інформацію про себе та свої можливості. Надання відгуку самому собі не є об'єктивним підтвердженням досвіду та якості роботи. Це може бути спробою маніпулювання результатами тендеру та навіть до скарг з боку інших учасників, тому відповідно до розділу 2 Додатку 10 Тендерної документації надати: - копію аналогічного договору та копію(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Виконаного у період з 2021 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір щодо надання послуг/робіт що належать до коду ДК 021:2015 за яким здійснюється закупівлі або договір предметом якого є надання послуг пов’язаних з лісозаготівельними роботами. - оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (для перевірки на https://czo.gov.ua/verify ). 5. Відповідно до пункту 4.3. Додатку 10 Тендерної документації надати на субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, довідку у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав.
Створено
29.08.2025 16:42
Надати до
30.08.2025 16:42
Лот № 5 Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Період вимог/скарг з 29.08.2025 08:05 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
29.08.2025 08:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.09.2025 09:25 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 08:05 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП ЗАГОРУЛЬКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ФОП ЗАГОРУЛЬКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.09.2025 09:26
Довідка НАЗК
02.09.2025 09:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.08.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 16:31 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
01.09.2025 16:31
Повідомлення про рішення
27.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 29.08.2025 року № 974 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 10 Тендерної документації надати копію(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Виконаного у період з 2021 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). 2. Відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 10 Тендерної документації надати Оригінал відгуку, що містить кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (для перевірки на https://czo.gov.ua/verify ). 3. Згідно пункту 1.3.2.5. Додатку 10 Тендерної документації надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. У випадку, якщо навчання та перевірка знань проводились безпосередньо на підприємстві, учасник додатково надає копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. 4. Відповідно до пункту 1.1.3.3. Додатку 10 Тендерної документації якщо обладнання та устаткування, не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються надати кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання)
Створено
29.08.2025 16:14
Надати до
30.08.2025 16:14
Період вимог/скарг з 02.09.2025 10:13 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 16:31 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП ПАВЛИК АНТОНІНА ПЕТРІВНА (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ФОП ПАВЛИК АНТОНІНА ПЕТРІВНА (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.09.2025 10:13
Довідка НАЗК
02.09.2025 10:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.09.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Лот № 7 Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Період вимог/скарг з 29.08.2025 07:33 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП ЗАГОРУЛЬКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ФОП ЗАГОРУЛЬКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
29.08.2025 07:33
Довідка НАЗК
29.08.2025 07:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Лот № 8 Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:19 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 19 серпня 2025 № 895 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництво, Черкаська в об’ємі 36 840 м3.у т.ч: Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 77210000-5 – «Лісозаготівельні послуги», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-19-006222-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС” виникла необхідність отримати додатковий юридичний висновок щодо окремих документів учасника; опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС” до 19 вересня 2025 року (протокол уповноваженої особи №992 від 01 вересня 2025 року).
Документи кваліфікації
01.09.2025 14:41
Електроний протокол про продовження строку
27.08.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 19 серпня 2025 № 895 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництво, Черкаська в об’ємі 36 840 м3.у т.ч: Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3200 м3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 77210000-5 – «Лісозаготівельні послуги», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-19-006222-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС” виникла необхідність отримати додатковий юридичний висновок щодо окремих документів учасника; опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС” до 19 вересня 2025 року (протокол уповноваженої особи №992 від 01 вересня 2025 року).
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 14:41
Дата кінця розгляду
25.09.2025 00:00
Угоди
UA-2025-08-19-006222-a-c1
Очікує підписання
2 019 385 грн.
2 019 385 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 880 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4880 м3
Кількість
4 880
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Повна назва
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3201522762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-c2
Очікує підписання
1 811 950 грн.
1 811 950 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 050 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4050 м3
Кількість
4 050
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Повна назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2710911830

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-a3
Очікує підписання
2 892 699 грн.
2 892 699 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 850 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5850 м3
Кількість
5 850
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "-ВООЛ-"
Повна назва
ПП "-ВООЛ-"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33909279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-a4
Очікує підписання
1 761 759 грн.
1 761 759 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
3 400 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 3400 м3
Кількість
3 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "-ВООЛ-"
Повна назва
ПП "-ВООЛ-"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33909279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-a5
Очікує підписання
1 934 490 грн.
1 934 490 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 180 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 4180 м3
Кількість
4 180
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "-ВООЛ-"
Повна назва
ПП "-ВООЛ-"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33909279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-c6
Очікує підписання
2 304 270 грн.
2 304 270 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 590 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5590 м3
Кількість
5 590
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Повна назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2710911830

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-19-006222-a-a7
Очікує підписання
2 423 632 грн.
2 423 632 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 690 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5690 м3
Кількість
5 690
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Повна назва
ФОП Павлик Антоніна Петрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3201522762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 416 934.65 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380472370375
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 416 934.65 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380472370375
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності