Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу) (код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») від Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-006208-a
Id Tender d4e71156c28b443b92a5766c854b6325
План UA-P-2025-08-19-007587-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.08.2025 13:31
Остання зміна 03.10.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 13:30 до 02.09.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 13:30
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 13:30
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:12
до 26.09.2025 11:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 16:26
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2025 11:51
до 03.10.2025 12:06
Період уточнень
з 19.08.2025 13:30 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 13:30 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:12 до 26.09.2025 11:51
Період кваліфікації
з 03.09.2025 12:12 до 26.09.2025 11:51
Основні параметри
код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу) (код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
280 000 грн.
код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу) (код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу) (код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)
Очікувана вартість
280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 11:37
Закінчення аукціону
03.09.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця КАПУШАНСЬКА, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг, за наявності рахунку Виконавця. Оплата здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ БІЛИЙ ТИГР"
Пропозиція:
109 752 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
105 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП"
Пропозиція:
126 982.08 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"
Пропозиція:
210 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 11:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рошко
Електронна пошта
Телефон
+380506065886
Замовник
ЄДРПОУ
33985449
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88018
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу) (код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)
Період вимог/скарг з 05.09.2025 16:26 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 12:12 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
05.09.2025 16:26
Повідомлення про рішення
03.09.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.09.2025 12:12
Надати до
05.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.09.2025 12:33 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 16:26 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.09.2025 12:33
Повідомлення про рішення
12.09.2025 11:27
Електроний протокол про продовження строку
05.09.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
05.09.2025 16:26
Надати до
09.09.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з досить значним обсягом інформації та документів, що вимагає додаткового часу для детального, ефективного та правильного розгляду і аналізу тендерної пропозиції, керуючись частиною десятою статті 29 Закону "Про публічні закупівлі", а також з метою уникнення допущення будь-яких порушень законодавства у сфері публічних закупівель виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 11:27
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимога: відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Невідповідність: учасник надав довідку за формою 1, однак змінив її назву. Просимо привести її у відповідність до вимог тенедрної документації. 2. Вимога: Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Невідповідність: учасник надав копії аналогічних за предметом закупівлі договорів у повному обсязі та копії документів, що підтверджують їх виконання. Однак під час детального розгляду виявлено, що: - термін дії договору №123 до 01.07.2023, при цьому акти надання послуг надано за липень – грудень 2023 року (надати пояснення або документ, що підтверджує продовження терміну дії договору); - договір №163 укладено на суму 297 834,00 грн., виконано – 134133,60 грн., договір №192 укладено на суму 30011,75 грн., виконано – 15489,94 грн., що свідчить про виконання договорів не в повному обсязі. (надати пояснення або документ, що підтверджує зменшення вартості договору). 3. Вимога: відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.» Невідповідність: учасник надав інформацію про наявність у нього матеріально – технічної бази, однак надана інформація не відповідає довідці за формою 2. 4. Вимога: відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3». Невідповідність: учасник надав інформацію про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, однак надана інформація не відповідає довідці за формою 3 та вказана не в повному обсязі. 5. Вимога: відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації інформація, наведена у довідці за формою 3 повинна бути документально підтверджена. Невідповідність: у довідці про працівників вказано дипломи, але не надано їх документальне підтвердження. 6. У різних інформаціях про наявність приміщень вказана адреса «м. Ужгород, вул. Швабська, 34/3», наданий учасником договір оренди підтверджує оренду приміщень за адресою «м. Ужгород, вул. Швабська, 34/4». Надати договір оренди приміщення за адресою «м. Ужгород, вул. Швабська, 34/3» або надати обгрунтоване пояснення виявленим розбіжностям. 7. Вимоги відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації містять перелік мінімальної кількості матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуг. Невідповідність: надана нечітка або неповна інформація про наявність в учасника приміщення для розташування пункту централізованого спостереження (не менше одного) та приміщення для зберігання зброї, боєприпасів до неї та спеціальних засобів (не менше одного). 8. Вимога: відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник обов’язково підтверджує наявність пункту централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень (має відповідати вимогам, передбаченим п.19, п.20 Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»). На підтвердження інформації стосовно наявності пульта централізованого спостереження учасник надає: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі або накладною) або у разі, якщо учасник є авторизованим партнером постачальника (виробника) програмного забезпечення, то надає довідку довільної форми з зазначенням виробника, версії програмного забезпечення та посиланням на сайт, за яким можна здійснити перевірку інформації стосовно партнерських відносин учасника з постачальником (виробником). Також на підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження, учасник може надати: знімок екрана (скріншот) на якому міститься найменування учасника, інформація про застосунок для моніторингу та адміністрування систем (із зазначенням програмного комплексу) у складі пульту централізованого спостереження.». Невідповідність: інформація надана не в повному обсязі або відсутня. 9. Вимога: відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник має надати Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці подану у терміни, які визначені п.15 Постанови КМУ від 28 грудня 2000 р. N 1921 (з відміткою про отримання)» Невідповідність: вказаний документ відсутній в складі тендерної пропозиції. 10. Вимоги відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації містять вимоги щодо мінімальної кількості працівників та спосіб підтвердження їх кваліфікації, одними з яких є: «Мінімальна кількість водіїв групи (швидкого, оперативного) реагування – 1 водій. Мінімальна кількість операторів технічних засобів контролю на безпеку (системи відеоспостереження) – 1 особа. Кваліфікаційні вимоги (відповідно до випуску 99 «Безпека господарської діяльності підприємства, установи, організації» ДКХП, затверджений наказом Всеукраїнської організації Українського союзу промисловців і підприємців від 3 жовтня 2011 року № 99): - повна загальна середня освіта (підтверджується документом про освіту); - спеціальна підготовка з отриманням відповідного свідоцтва та стажування на робочому місці (надається документ, який підтверджує відповідність вказаній кваліфікаційній вимозі); - придатність за фізичним та психічним станом здоров’я (надається документ, який підтверджує відповідність вказаній кваліфікаційній вимозі); - стаж роботи в структурах суб’єктів охоронної діяльності – не менше 1 року (надається документ, який підтверджує відповідність вказаній кваліфікаційній вимозі).» Невідповідність: інформація та її документальне підтвередження не надано в складі тендерної пропозиції. 11. Вимога: Відповідно до вимог тенедрної докуметації необхідно надати «посвідчення працівників за посадою «охоронник», якого може бути залучено під час надання послуг». Невідповідність: у довідці надано 7 працівників за посадою «охоронник», посвідчень надано тільки 3, з яких тільки одне посвідчення за посадою «Охоронник» (термін його дії закінчився), інші – 2 за іншими посадами (не охоронники). 12. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника» Невідповідність: Надано протокол про створення товариста, однак документи, що вимагаються, не надано в складі пропозиції. 13. Дозвіл за №002806 з терміном дії до 18 лютого 2025 року, що на сьогодні є недійсним. 14. Надано Додаток до свідоцтва 12К№646948, а саме свідоцтво відсутнє. 15. До Договору оренди приміщення від 01.12.2023 не надано Акт прийому – передачі приміщення.
Створено
17.09.2025 15:45
Надати до
18.09.2025 15:45
Період вимог/скарг з 24.09.2025 09:06 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 12:33 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
24.09.2025 09:06
Повідомлення про рішення
19.09.2025 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.09.2025 12:33
Надати до
23.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 26.09.2025 11:51 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 09:06 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 11:51
Довідка НАЗК
26.09.2025 11:51
Повідомлення про рішення
24.09.2025 09:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-19-006208-a-a1
Підписаний і діє
Номер
98/25-Т
210 000 грн.
175 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу
Номенклатура
Послуги фізичної охорони об`єктів Замовника, послуги з охорони за допомогою охоронної і тривожної сигналізації та послуги охорони за допомогою системи цілодобового відеомоніторингу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33985449

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"
Повна назва
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32081955

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 12:06
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506065886
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506065886
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності