Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти Немішаївської селищної ради (відповідно до ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень) від Відділ освіти Немішаївської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-006080-a
Id Tender 42312d974a244defa03e135b48805f7a
План UA-P-2025-08-19-007530-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.08.2025 13:29
Остання зміна 11.09.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 540 827.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 704.14 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 13:28 до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 13:28
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 13:28
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.08.2025 00:00
до 04.09.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 10:35
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 10:35
до 11.09.2025 09:28
Період уточнень
з 19.08.2025 13:28 до 28.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 13:28 до 28.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:35
Період кваліфікації
з 31.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:35
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти Немішаївської селищної ради (відповідно до ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 540 827.2 грн.
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти Немішаївської селищної ради
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти Немішаївської селищної ради
Очікувана вартість
5 540 827.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27704,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07850, Україна, Київська область, с. Немішаєве, Клавдієво-Тарасове, Микуличі, вул.Шкільна,1,вул. Заводська, буд.45, вул Франка, вул. Яковенка 10-а
Дата постачання по
31.12.2025 13:29
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "
Пропозиція:
5 294 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 12:34
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
19.08.2025 13:24
Тендерна документація
19.08.2025 13:24
-
19.08.2025 13:24
-
19.08.2025 13:24
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філоненко Сергій Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457726499
Факс
+380457726499
Замовник
ЄДРПОУ
44072252
Повна назва
Відділ освіти Немішаївської селищної ради
Поштовий індекс
07853
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
селище Немішаєве
Адреса
вулиця Садова,3
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти Немішаївської селищної ради
Період вимог/скарг з 04.09.2025 10:35 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 10:35
Довідка НАЗК
04.09.2025 10:35
Повідомлення про рішення
31.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог розрахунку працівників по закладах в Додатку 3 встановлена вимога три кухонних працівника. Учасником надана довідка в якій зазначено два кухонних працівника. Прошу надати скориговану довідку відповідно до вимог вимоги Додатку3 а також надати відповідні документи до доданого кухонного працівника (наказ на призначення, медичну книжку, відповідні документи про проходження навчання по техніки безпеки). 2. В додатку 3 зазначена вимога документи, що підтверджують трудові відносини. В той же час в пропозиції відсутній наказ про призначення на посаду водія Гулич В.В. Прошу надати наказ про призначення на посаду водія Гулич В.В. 3. В додатку 3 зазначена вимога надати сертифікатів про проходження курсу по роботі з токсичними речовинами для працівників зайнятих в приготуванню їжі. Прошу надати довідку в якій зазначить яка категорія працівників задіяна в приготуванні їжі в навчальних закладах. 4. В додатку 4 зазначена вимога надати Свідоцтво про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або Свідоцтво про реєстрацію учасника платником єдиного податку, або Витяг з реєстру платників єдиного податку. Прошу надати відповідний документ.
Створено
03.09.2025 09:38
Надати до
04.09.2025 09:38
Договір
UA-2025-08-19-006080-a-c1
Підписаний і діє
Номер
51
5 294 400 грн.
5 294 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (послуга)
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти
Номенклатура
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів закладів освіти
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Немішаївської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти Немішаївської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44072252

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23239413

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 09:28
Повідомлення про договір
11.09.2025 09:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 540 827.2 грн.
Період подання пропозицій
до 31.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Немішаївської селищної ради
Контактний телефон:
+380457726499
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 540 827.2 грн.
Період подання пропозицій
до 31.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Немішаївської селищної ради
Контактний телефон:
+380457726499
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності