Показати схожі тендери

Закупівля Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-005324-a
Id Tender 3d57da24560b484daeafc48c91f15fd1
План UA-P-2025-08-19-003774-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.08.2025 12:39
Остання зміна 22.09.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 876 470.01 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
124 382.35 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 12:38 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 12:38
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 12:38
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 03.09.2025 17:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 17:31
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 17:31
до 22.09.2025 11:59
Період уточнень
з 19.08.2025 12:38 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 12:38 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 03.09.2025 17:31
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 03.09.2025 17:31
Основні параметри
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 876 470.01 грн.
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби»
Назва предмета закупівлі
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби»
Очікувана вартість
24 876 470.01 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124382,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
248 764
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж на базі Iveco Eurocargo ML 110 (4x4) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34144220-6 - Транспортні засоби аварiйно-ремонтного призначення
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03113, Україна, Київ, вул. Дегтярівська, 37
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 12:38
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 12:38
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 66,67 %
Опис:
За рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлений Товар за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 33,33 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
Пропозиція:
24 796 260 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 12:39
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Коновалова
Електронна пошта
Телефон
+380504536101
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби»
Період вимог/скарг з 03.09.2025 17:31 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 17:32
Довідка НАЗК
03.09.2025 17:31
Повідомлення про рішення
29.08.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 12:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 12:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «5.Технічна документація.pdf», який не відповідає інформації, викладеній в Додатку 6 до тендерної документації, а саме: відсутній та не підтверджений останній абзац технічних вимог, а саме: Постачальник одночасно з передачею товару надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. 1.2. Відповідно до пп. 13 п. 9.4 розділу 9 Статуту, Затвердженого Загальними зборами Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» протокол № 1/2019 від 31 липня 2019 року, до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства належать: 13) прийняття інших рішень, віднесених Законом до компетенції загальних зборів учасників. Згідно з пп. 9.6.1 п.9.6 розділу 9 цього Статуту, виконавчим органом Товариства, що здійснює управління його поточною діяльністю, є Директор, який вирішує усі питання діяльності Товариства, за винятком тих, що належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Згідно з ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Отже, Учасником не надано протокол (витяг з протоколу) загальних зборів учасників щодо надання повноважень на підписання договору або останню фінансову звітність товариства для підтвердження відсутності підстав для надання рішення загальних зборів учасників. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації, викладеній у Додатку 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». ( п.8 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження) (вимога пп. 2.1.2 п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації , викладеній в Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням, що Постачальник одночасно з передачею товару надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. 3.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів учасників щодо надання повноважень на підписання договору або останню фінансову звітність товариства для підтвердження відсутності підстав для надання рішень загальних зборів учасників.
Створено
02.09.2025 15:43
Надати до
03.09.2025 15:43
Договір
UA-2025-08-19-005324-a-c1
Підписаний і діє
Номер
52.25-262
24 796 260 грн.
20 663 550 грн.
З ПДВ
Підписано
18.09.2025
Строк дії договору з
18.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж СКС-IEML110-АПК16
Номенклатура
Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж СКС-IEML110-АПК16
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31725604

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
Повна назва
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36449624

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.09.2025 11:59
-
22.09.2025 11:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-19-000029
Дата створення проекту
19.09.2025 15:35
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.09.2025 16:33
Дата публікації висновку про результати
06.10.2025 11:59
Дата завершення усунення порушень
10.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-08-19-005324-a 19.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.09.2025 00:00
Документи рішення
19.09.2025 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи КП «Київпастранс» від «19» серпня 2025 р. протокол № 290, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (далі – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 03 вересня 2025 року, договір від 18.09.2025 № 52.25-262, пояснення Замовника, надане 26.09.2025 на запит Держаудитслужби від 23.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.10.2025 00:00
Дата публікації
06.10.2025 11:59
Документи висновку
06.10.2025 11:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж», (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 24 876 470,01 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-005324-a та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 13:23
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 13:23
-
Відповідь
Щодо надання пояснень
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель до процедури закупівлі Аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж, код 34140000-0 за ДК 021:2015 «Великовантажні мототранспортні засоби» оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-19-005324-a, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість., повідомляю наступне. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено на основі потреб виробничого підрозділу контактних мереж Служби енергетичного забезпечення та зв’язку для заміни морально і фізично застарілих аварійних автомобілів контактної мережі (автовишок) АТ-70, фактичний термін їх експлуатації більше 30 років, які необхідні для усунення аварійних пошкоджень контактних мереж. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі обумовлені тим, що аварійний автомобіль для ремонту контактних мереж повинен відповідати наступним вимогам: - підвищена прохідність, при складних погодних умовах, потреба проїзду по обособлених трамвайних коліях, грунтових дорогах для швидкого проїзду на місце аварії на складних трамвайних трасах м. Києва; - безпека для електромонтерів контактної мережі, які використовують даний аварійний автомобіль для робіт на контактній мережі на висоті, під напругою, в умовах інтенсивного дорожнього руху, різноманітних погодних умовах. Для отримання дозволів на експлуатацію аварійного автомобілю для ремонту контактних мереж у відповідних державних органах його спеціальне обладнання повинно відповідати ряду нормативних актів з охорони праці і безпечної експлуатації: - правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних платформ та інших підіймальних споруд. (НПАОП 0.00-1.80-18); - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НАОП 0.00-1.71-13); - правила охорони праці під час виконання робіт на автомобільних дорогах (НПАОП 63.21-1.01-17); - ДСТУ 4100:2021 “Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні” – вимоги до встановлення тимчасових дорожніх знаків. Тому для безпеки працівників, швидкого розгортання і зручного використання інструментів і запчастин на лінії відпрацьовані і вказані спеціальні вимоги з урахуванням сучасних технічних рішень до обладнання аварійного автомобіля, а саме: механізму підіймача, монтажного майданчика, пасажирського відсіку для перевезення бригади електромонтерів, відділень для інструменту і запчастин, комплекту знаків і сигнальних пристроїв для огородження місця роботи, додаткового світло-сигнального і світло-відбиваючого обладнання для виділення аварійного автомобілю на проїжджій частині. Очікувана вартість визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Сучасні вантажівки», ТОВ «Торгівельно-Сервісна Компанія», ТОВ «Спец-Ком-Сервіс». Додається: Комерційна пропозиція ТОВ «Сучасні вантажівки» на 3 арк. Комерційна пропозиція ТОВ «Торгівельно-Сервісна Компанія» на 4 арк. Комерційна пропозиція ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» на 6 арк.
Рішеня
26.09.2025 15:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 876 470.01 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 876 470.01 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності