Показати схожі тендери

Закупівля Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти») від Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-003802-a
Id Tender 948caca19a00411bb54e5920a292bd53
План UA-P-2025-08-19-004316-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.08.2025 11:43
Остання зміна 16.09.2025 14:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
995 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 975 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 11:40 до 28.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 11:40
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 11:40
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00
до 03.09.2025 10:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 10:09
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 10:09
до 16.09.2025 14:36
Період уточнень
з 19.08.2025 11:40 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 11:40 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00 до 03.09.2025 10:09
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00 до 03.09.2025 10:09
Основні параметри
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
995 000 грн.
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Назва предмета закупівлі
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Очікувана вартість
995 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4975,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09500, Україна, Київська область, Тараща, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у Договорі, протягом 15 банківських днів з дати поставки Товару або партії Товару за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Покупця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС"
Пропозиція:
994 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
19.08.2025 11:32
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маковецька Ліда Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380679695134
Сайт:
http://tfk.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00728173
Назва (англійською мовою)
Tarash'anskii tehnichnii ta ekonomiko-pravovii fahovii koledzh
Повна назва
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
Повна назва (англійською мовою)
Tarash'anskii tehnichnii ta ekonomiko-pravovii fahovii koledzh
Поштовий індекс
09500
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Тараща
Адреса
ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Період вимог/скарг з 03.09.2025 10:09 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 10:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 10:09
Довідка НАЗК
03.09.2025 10:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 11:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження вимоги зазначеної в п.5.2 Додатка №1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції передбачалось надання учасником документа, який підтверджує країну реєстрації учасника процедури закупівлі (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для учасника резидента або документ, що його замінює для учасника нерезидента). Учасником не був наданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . 2. На підтвердження вимоги зазначеної в п.5.4 Додатка №1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції передбачалось надання учасником pdf файлу, який формується на сайті https://www.sanctionsmap.eu про те, що до учасника процедури закупівлі або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та учасник процедури закупівлі або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Учасником на підтвердження вимоги були надані pdf файли сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu в липні 2025 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Надати pdf файли сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu на дату їх надання
Створено
01.09.2025 09:56
Надати до
02.09.2025 09:56
Договір
UA-2025-08-19-003802-a-b1
Підписаний і діє
Номер
98
994 980 грн.
829 150 грн.
З ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Номенклатура
Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
829 150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
Повна назва
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00728173

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38655518

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 14:36
-
16.09.2025 14:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000008
Дата створення проекту
16.09.2025 10:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 14:41
Дата публікації висновку про результати
30.09.2025 14:23
Дата завершення усунення порушень
04.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 862-10-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 № 313 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-08-19-003802-a 19.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 14:41
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.08.2025 № 129, зі змінами від 22.08.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.08.2025, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» (далі – Учасник, Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції Учасника, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 03.09.2025 № 147 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.09.2025, договір від 15.09.2025 № 98, пояснення та документи надані Замовником від 22.09.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» з остаточною ціною пропозиції 994 980,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 15.09.2025 № 98.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.09.2025 00:00
Дата публікації
30.09.2025 14:23
Документи висновку
30.09.2025 14:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»), за кодом ДК 021:2015: 31730000-2 Електротехнічне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-19-003802-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.09.2025 16:54
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 16:55
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до вашого Запиту надаю наступне пояснення: По першому питанню Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. З метою визначення вартості товару було направлено звернення про надання комерційних пропозицій офіційним представникам, дилерам, постачальникам аналогічних товарів. За результатами направлених листів було отримано комерційні пропозиції згідно яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що додаються. Визначення потреби в обладнанні (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладу для створення навчально-практичного центру і здійснення освітнього процесу в ньому. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання в навчальних цілях. По другому питанню Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сайті Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу tfk.org.ua в розділі Фінансово-господарська діяльність підрозділ Закупівлі. По третьому питанню Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: КПКВК 0611221 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, КПКВК 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджена наказом Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025. (додається). Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №102 від 20.05.2025 доведено надходження на суму 4807000,00 грн., Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №109 від 20.05.2025 доведено надходження на суму 1830000,00 грн. Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №114 від 20.05.2025 доведено надходження на суму 24000,00 грн. (копії довідок додаються) та директором Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу за погодженням з Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації затверджено Перелік обладнання для створення навчально-практичного центру «Центр підготовки фахівців з відновлювальної енергетики» на базі Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу придбання якого планується в рамках виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. З четвертого питання. Конкретні коди видатків, які підпадають під фінансування за програмою Ukraine Facility , що є фінансовою програмою ЄС, спрямованою на підтримку України у 2024-2027 роках, з метою забезпечення макрофінансової стабільності, економічного відновлення та проведення реформ чітко вказані у Плані України, документі, що визначає, які конкретні заходи та реформи Україна має виконати, щоб отримати фінансування від ЄС за програмою UkraineFacility. Закупівля товару Стенд навчально-дослідницький (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти») код ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання здійснюється в рамках реалізації заходів, а саме п. 7.12: «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» Плану України, на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX. Документи та матеріали, що додаються : - Листи про надання комерційних пропозицій - Комерційна пропозиція ТОВ "МЕТСОЛ" щодо вартості навчального стенду; - Комерційна пропозиція ТОВ «ІНМАШ УКРАЇНА» - Комерційна пропозиція ТОВ «НВП «ЕНЕРГО – ПЛЮС» - Наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025. - Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік №102 від 20.05.2025 - Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік №109 від 20.05.2025 - Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №114 від 20.05.2025 - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік за КПКВК МБ 0611221 - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік за КПКВК МБ 0611222 - Перелік обладнання для створення навчально – практичного центру.
Рішеня
22.09.2025 15:39
Замовник
Документи повідомлення
22.09.2025 15:46
-
Відповідь
Додатки до відповіді на запит
Додатки до відповіді на запит
Рішеня
22.09.2025 16:08
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
995 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 10:00
Замовник:
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
Контактний телефон:
380679695134
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
995 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 10:00
Замовник:
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
Контактний телефон:
380679695134
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності