Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» від УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ"ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-19-002981-a
Id Tender 673ab8a491fa43d9b1f3cf0e9f38a40d
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.08.2025 10:57
Остання зміна 27.08.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
136 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
683.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.08.2025 10:54 до 27.08.2025 10:54
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 10:56
до 23.08.2025 10:54
Період уточнень
з 19.08.2025 10:56 до 23.08.2025 10:54
Основні параметри
Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування»
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
136 640 грн.
Послуги з харчування співробітників Управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування співробітників Управління
Примітки
Кількість послуг — 1 464 (порцій) (488 порцій сніданку, 488 порцій обіду та 488 порцій вечерь). Доставка харчування може відбуватися як транспортом учасника (переможця) за його рахунок, так і транспортом замовника за його рахунок виключно в межах міста Хмельницького. При наданні послуг трьохразового харчування учасник (переможець) керується (при складанні меню) нормами харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 ( Норма № 1 – загальновійськова).
Очікувана вартість
136 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
683,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 488 (штуки)
Сніданок
Опис предмета закупівлі
Сніданок
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
488
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 488 (штуки)
Обід
Опис предмета закупівлі
Обід
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
488
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 488 (штуки)
Вечеря
Опис предмета закупівлі
Вечеря
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
488
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться за фактично надані послуги на підставі підписаного сторонами акту(-ів) наданих послуг із врахуванням кількості осіб. Замовник оплачує надані послуги протягом 10-ти банківських днів з дня підписання сторонами акту наданих послуг, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
19.08.2025 10:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Дубіцький
Електронна пошта
Телефон
+380967555607
Замовник
ЄДРПОУ
34769728
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Майдану, буд. 19/2
Торги не відбулися
Очікувана вартість
136 640 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 10:54
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
136 640 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 10:54
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності