Показати схожі тендери

Закупівля Листи, стрічки згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-002176-a
Id Tender 5106a2898776422cb6f58fe8d1099bc6
План UA-P-2025-08-19-002489-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.08.2025 10:26
Остання зміна 13.09.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
424 016.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 240.16 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2025 10:25 до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2025 10:25
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2025 10:25
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:56
до 12.09.2025 15:10
Залишилось 1 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 15:10
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 15:10
-
Період уточнень
з 19.08.2025 10:25 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 19.08.2025 10:25 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:56 до 12.09.2025 15:10
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:56 до 12.09.2025 15:10
Основні параметри
Листи, стрічки згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
424 016.33 грн.
Листи, стрічки згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Назва предмета закупівлі
Листи, стрічки згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
424 016.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4240,16
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 720
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 13:27
Закінчення аукціону
27.08.2025 13:56
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 500 (кілограми)
Лист х/к 1,5 мм 1250х2500
Опис предмета закупівлі
Лист х/к 1,5 мм 1250х2500
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
4 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 000 (кілограми)
Лист х/к 2,0 мм 1250х2500
Опис предмета закупівлі
Лист х/к 2,0 мм 1250х2500
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 000 (кілограми)
Смуга 50 х 5,0 мм L-6000мм
Опис предмета закупівлі
Смуга 50 х 5,0 мм L-6000мм
Код ДК 021:2015
44173000-3 - Стрічки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту поставки Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
339 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Металспецпостач"
Пропозиція:
349 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Пропозиція:
340 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ямпольська
Електронна пошта
Телефон
+380487175467
Замовник
ЄДРПОУ
03328497
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Водопровідна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Листи, стрічки згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Період вимог/скарг з 12.09.2025 15:10 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 13:56 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 15:10
Довідка НАЗК
12.09.2025 15:10
Повідомлення про рішення
01.09.2025 15:20
Електроний протокол про продовження строку
27.08.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.08.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО» (код ЄДРПОУ – 20971740) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 15:19
Дата кінця розгляду
25.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог Тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник має підписати свою Тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Додатку № 1 до проєкту договору не заповнено код УКТ ЗЕД; в Додатку № 2 не вказано всю необхідну інформацію щодо найменування товару. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 12 720,00 грн (дванадцять тисяч сімсот двадцять гривня 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 2025/1/4063/Т від 25 серпня 2025 року, що видана акціонерним товариством «ЮНЕКС БАНК» в інформації про номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, значиться зайва інформація, що не відповідає формі вказаній у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: назва оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, видалити зайву інформацію та викласти її відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації у разі якщо предмет закупівлі підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 25 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі з інформацією про відсутність предмета закупівлі в переліку локалізованих товарів. Учасником не було завантажено відповідний документ. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити довідку у довільній формі відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
05.09.2025 15:37
Надати до
06.09.2025 15:37
Договір
UA-2025-08-19-002176-a-b1
Очікує підписання
339 999 грн.
339 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 500 (кілограми)
Лист х/к 1,5 мм 1250х2500
Номенклатура
Лист х/к 1,5 мм 1250х2500
Кількість
4 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 000 (кілограми)
Лист х/к 2,0 мм 1250х2500
Номенклатура
Лист х/к 2,0 мм 1250х2500
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (кілограми)
Смуга 50 х 5,0 мм L-6000мм
Номенклатура
Смуга 50 х 5,0 мм L-6000мм
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328497

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАСКО"
Повна назва
ТОВ "БАСКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20971740

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
424 016.33 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
424 016.33 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності