Показати схожі тендери

Закупівля КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ від Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-012149-a
Id Tender 6244a0f10d9c427f93544279dec28dc2
План UA-P-2025-08-18-014710-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.08.2025 22:54
Остання зміна 15.09.2025 18:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 378 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 890 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 22:54 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 22:54
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 22:54
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00
до 14.09.2025 23:19
Залишилось 2 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.09.2025 23:19
до 20.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.09.2025 23:19
-
Період уточнень
з 18.08.2025 22:54 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 22:54 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 14.09.2025 23:19
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 14.09.2025 23:19
Основні параметри
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 378 000 грн.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Назва предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Очікувана вартість
3 378 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16890,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
03191, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Героїв Маріуполя, 7А
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГУД ЛАК БУД"
Пропозиція:
3 362 751.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 22:54
Оголошення про проведення закупівлі
18.08.2025 22:54
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бутківський
Електронна пошта
Телефон
+380958371211
Замовник
ЄДРПОУ
22879582
Повна назва
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
Поштовий індекс
03191
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЯКУБОВСЬКОГО, будинок 7-А
Кваліфікація
Лот № 1 КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Період вимог/скарг з 14.09.2025 23:19 по 20.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 00:00 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.09.2025 23:19
Довідка НАЗК
14.09.2025 23:19
Повідомлення про рішення
08.09.2025 22:05
Електроний протокол про продовження строку
02.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 22:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 22:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Дата продовження строку розгляду
08.09.2025 22:01
Дата кінця розгляду
01.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. 1. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: довідку, складену за формою наданою у цьому додатку, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника. У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Учасник визначив, що для виконання робіт за предметом закупівлі він використовуватиме будівельні машини і механізми, визначені в рядках 10 — 49. Відповідне обладнання та матеріально-технічна база не відображені в довідці № 1502 від 27.08.2025. та відсутні документи, що підтверджують їх наявність в Учасника. Довідка № 1502 від 27.08.2025 не містить інформації щодо кількості майна, зазначеного в розділі 2. довідки. До договорів № 01/ВК-08/2025 від 01.08.2025 та № 01 від 05.08.2024 не долучені акти приймання — передачі. Відсутність актів не підтверджує наявності в Учасника майна. 2. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: довідку, складену за формою наданою у цьому додатку, із інформацією про обов’язкову наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка № 1503 від 27.08.2025 не містить інформації щодо “спеціальності/документа про освіту” та “стажу роботи на підприємстві”, як того вимагає форма довідки, визначена в Додатку № 4 до Тендерної документації. Наказом № 3/к від 13.03.2025 прийнято Ніколаєнко А.В. на роботу “електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування”. В Довідці № 1503 від 27.08.2025 визначено посаду Ніколаєнко А.В. як “електромонтера”. 3. П. 4.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався гарантійний лист учасника про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією, із посиланням на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. Гарантійний лист № 1508 від 27.08.2025 не містить інформації щодо обсягів виконання робіт. 4. П. 5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що якщо здійснення цієї закупівлі робіт відповідно до інформації технічної специфікації та кошторисних розрахунків учасника не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених в цьому пункті у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. Відсутній лист-пояснення. 5. П. 6.12 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагається довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії. Надано ліцензію на програмний комплекс АВК-5, наявну у ФОП Воєвідко В.В., У складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує наявність в Учасника програмного комплексу АВК-5. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно п. 1.1.1 Додатку №4 до Тендерної документації, учасник надає: довідку, складену за формою наданою у цьому додатку, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Учасник визначив, що для виконання робіт за предметом закупівлі він використовуватиме будівельні машини і механізми, визначені в рядках 10 — 49. Відповідне обладнання та матеріально-технічна база не відображені в довідці № 1502 від 27.08.2025. та відсутні документи, що підтверджують їх наявність в Учасника. Довідка № 1502 від 27.08.2025 не містить інформації щодо кількості майна, зазначеного в розділі 2. довідки. До договорів № 01/ВК-08/2025 від 01.08.2025 та № 01 від 05.08.2024 не долучені акти приймання — передачі. Відсутність актів не підтверджує наявності в Учасника майна. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену за формою наданою у додатку № 4 до Тендерної документації, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник надає: довідку, складену за формою наданою у цьому додатку, із інформацією про обов’язкову наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1503 від 27.08.2025 не містить інформації щодо “спеціальності/документа про освіту” та “стажу роботи на підприємстві”, як того вимагає форма довідки, визначена в Додатку № 4 до Тендерної документації. Наказом № 3/к від 13.03.2025 прийнято Ніколаєнко А.В. на роботу “електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування”. В Довідці № 1503 від 27.08.2025 визначено посаду Ніколаєнко А.В. як “електромонтера”. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку про наявність працівників, скориговану в частині зазначення інформації щодо “спеціальності/документа про освіту” та “стажу роботи на підприємстві”, як того вимагає форма довідки, визначена в Додатку № 4 до Тендерної документації, а також щодо посади Ніколаєнко А.В. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався гарантійний лист учасника про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією, із посиланням на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Гарантійний лист № 1508 від 27.08.2025 не містить інформації щодо обсягів виконання робіт. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист з інформацією щодо обсягів виконання робіт. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що якщо здійснення цієї закупівлі робіт відповідно до інформації технічної специфікації та кошторисних розрахунків учасника не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених в цьому пункті у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутній лист-пояснення. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-пояснення. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.12 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагається довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Надано ліцензію на програмний комплекс АВК-5, наявну у ФОП Воєвідко В.В., У складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує наявність в Учасника програмного комплексу АВК-5. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документ, що підтверджує наявність в Учасника програмного комплексу АВК-5.
Створено
12.09.2025 23:09
Надати до
13.09.2025 23:09
Договір
UA-2025-08-18-012149-a-c1
Очікує підписання
3 362 751.6 грн.
3 362 751.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (лот)
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Номенклатура
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАЙПРОСТІШОГО УКРИТТЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ № 15 ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ МАРІУПОЛЯ, 7-А У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
Повна назва
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22879582

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГУД ЛАК БУД"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГУД ЛАК БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43467013

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
Контактний телефон:
+380958371211
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №15
Контактний телефон:
+380958371211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності