Показати схожі тендери

Закупівля Металопластикові конструкції вікна із склопакетами (ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби) від Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об"єднання" Черняхівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-011700-a
Id Tender af157e72b4b244f491faaa424dcc5e97
План UA-P-2025-08-18-014165-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.08.2025 19:00
Остання зміна 04.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 18:59 до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 18:59
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 18:59
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00
до 29.08.2025 18:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 18:31
до 04.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.08.2025 18:31
-
Період уточнень
з 18.08.2025 18:59 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 18:59 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 29.08.2025 18:31
Період кваліфікації
з 26.08.2025 00:00 до 29.08.2025 18:31
Основні параметри
Металопластикові конструкції вікна із склопакетами (ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
280 000 грн.
Металопластикові конструкції вікна із склопакетами (ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
Металопластикові конструкції вікна із склопакетами (ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)
Примітки
Закупівля товару здійснюється вцілому без поділу на лоти
Очікувана вартість
280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Вікно із склопакетом розміром 2810 мм х 5450 мм
Опис предмета закупівлі
Вікно із склопакетом розміром 2810 мм х 5450 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12301, Україна, Житомирська область, Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Вікно із склопакетом розміром 1730 ммх 2030 мм
Опис предмета закупівлі
Вікно із склопакетом розміром 1730 ммх 2030 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12301, Україна, Житомирська область, Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Вікно із склопакетом розміром 1740 ммх 2030 мм
Опис предмета закупівлі
Вікно із склопакетом розміром 1740 ммх 2030 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12301, Україна, Житомирська область, Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Вікно із склопакетом розміром 2810 ммх 5600 мм
Опис предмета закупівлі
Вікно із склопакетом розміром 2810 ммх 5600 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12301, Україна, Житомирська область, Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Вікно із склопакетом розміром 1730 ммх 1740 мм
Опис предмета закупівлі
Вікно із склопакетом розміром 1730 ммх 1740 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12301, Україна, Житомирська область, Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВК "МАРК"
Пропозиція:
274 542 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 19:00
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
18.08.2025 18:56
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВАКУЛЮК ЛАРИСА ВАСИЛІВНА
Електронна пошта
Телефон
0413441651, 0967224048
Замовник
ЄДРПОУ
01991955
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Chernyahivske teritorialne medichne ob'yednannya" Chernyahivskoyi selish'noyi radi
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської селищної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Chernyahivske teritorialne medichne ob'yednannya" Chernyahivskoyi selish'noyi radi
Поштовий індекс
12301
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський район селище міського типу Черняхів
Адреса
вул. Івана Франка, будинок 42-З
Кваліфікація
Лот № 1 Металопластикові конструкції вікна із склопакетами (ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 29.08.2025 18:31 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 00:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
29.08.2025 18:27
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 18:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 18:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 27.08.2025 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ВК "МАРК" відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону затверджено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасником, подання яких передбачалося тендерною документацією, та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, (найменування товару, марки, моделі тощо), такого змісту: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Відповідно до абзацу 6 п.13 «Інша інформація» Додатку № 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Розділу І: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника» Перелік виявлених невідповідностей: Учасник під час подання тендерної пропозиції наклав незахищений, удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника» . Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно виконати наступне: - Учасник повинен на подану тендерну пропозицію накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Відповідно п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» «Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію», Розділу ІІ «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Учаснику на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1: «Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору 1. 2. .» Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку довільної форми, неустановленого замовником зразка. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно надати наступні документи: - Учасник процедури закупівлі для усунення зазначеної невідповідності має надати довідку у вигляді таблиці, форма якої наведена замовником у тендерній документації : «Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору 1. 2. 3. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Відповідно п. 2, п. 3, п. 5 , п. 7, п. 8 Розділ IV «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник повинен надати гарантійні листи, зміст яких зазначений у вищезазначених пунктах, а саме : Пункт 2. « 2. Гарантійний термін - згідно з рекомендаціями виробника, але не менше 60 місяців. Рік виготовлення – не раніше 2025р. - надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про можливість виконання даної вимоги». Пункт 3 « 3.Категорія або технічний стан предмету закупівлі – товар повинен бути новим, що не був у використанні - надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про можливість виконання даної вимоги.» Пункт 5. « Строк поставки: з дати укладання договору до 30.09.2025, якщо інше не узгоджено із Замовником. Послуги з транспортування товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Поставка товару включає в себе комплекс супутніх послуг щодо постачання товарів, а саме: навантаження, розвантаження товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником, демонтаж старих вікон, уточнюючі заміри кожного віконного прорізу перед виготовленням, монтаж вікон та установка фурнітури, регулювання пристроїв, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень та всі супутні витрати учасника, пов’язані з даною закупівлею; Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист». Пункт 7. «7. Фурнітура: закріпляючі деталі та елементи повинні бути стійкими до корозії ; фурнітура повинна бути корозієстійкою; гарантійний термін експлуатації фурнітури не менше 5 років. Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист». Пункт 8 « 8. Віконний блок повинен відповідати умовам державної програми енергозбереження та вимогам ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення». Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист.» Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав ЛИСТ-ГАРАНТІЮ за вихідним № 75 від 20.08.2025 та ЛИСТ - ГАРАНТІЮ №76 від 20.08.2025, в яких документ та його назва не відповідає вимогам, зазначених замовником у тендерній документації. Документи із назвою «Гарантійний лист», надання яких передбачалося у пунктах 2, 3, 5, 7, 8 у формі та змісту, які вимагались замовником Учасником надано не було. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно надати наступні документи: - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 2 розділу IV; - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 3 розділу IV. - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 5 розділу IV. - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 7 розділу IV. - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п.8 розділу IV.
Створено
27.08.2025 15:24
Надати до
28.08.2025 15:24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської селищної ради
Контактний телефон:
0413441651, 0967224048
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської селищної ради
Контактний телефон:
0413441651, 0967224048
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності