Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
27.08.2025
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ВК "МАРК" відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону затверджено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасником, подання яких передбачалося тендерною документацією, та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, (найменування товару, марки, моделі тощо), такого змісту:
1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність:
Відповідно до абзацу 6 п.13 «Інша інформація» Додатку № 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Розділу І: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника»
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник під час подання тендерної пропозиції наклав незахищений, удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника» .
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно виконати наступне:
- Учасник повинен на подану тендерну пропозицію накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність:
Відповідно п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» «Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію», Розділу ІІ «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Учаснику на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1:
«Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
1.
2.
.»
Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку довільної форми, неустановленого замовником зразка.
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно надати наступні документи:
- Учасник процедури закупівлі для усунення зазначеної невідповідності має надати довідку у вигляді таблиці, форма якої наведена замовником у тендерній документації :
«Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника
за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
1.
2.
3. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність:
Відповідно п. 2, п. 3, п. 5 , п. 7, п. 8 Розділ IV «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник повинен надати гарантійні листи, зміст яких зазначений у вищезазначених пунктах, а саме :
Пункт 2. « 2. Гарантійний термін - згідно з рекомендаціями виробника, але не менше 60 місяців. Рік виготовлення – не раніше 2025р. - надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про можливість виконання даної вимоги».
Пункт 3 « 3.Категорія або технічний стан предмету закупівлі – товар повинен бути новим, що не був у використанні - надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про можливість виконання даної вимоги.»
Пункт 5. « Строк поставки: з дати укладання договору до 30.09.2025, якщо інше не узгоджено із Замовником. Послуги з транспортування товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару.
Поставка товару включає в себе комплекс супутніх послуг щодо постачання товарів, а саме: навантаження, розвантаження товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником, демонтаж старих вікон, уточнюючі заміри кожного віконного прорізу перед виготовленням, монтаж вікон та установка фурнітури, регулювання пристроїв, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень та всі супутні витрати учасника, пов’язані з даною закупівлею; Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист».
Пункт 7. «7. Фурнітура: закріпляючі деталі та елементи повинні бути стійкими до корозії ;
фурнітура повинна бути корозієстійкою; гарантійний термін експлуатації фурнітури не менше 5 років. Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист».
Пункт 8 « 8. Віконний блок повинен відповідати умовам державної програми енергозбереження та вимогам ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення». Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист.»
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав ЛИСТ-ГАРАНТІЮ за вихідним № 75 від 20.08.2025 та ЛИСТ - ГАРАНТІЮ №76 від 20.08.2025, в яких документ та його назва не відповідає вимогам, зазначених замовником у тендерній документації. Документи із назвою «Гарантійний лист», надання яких передбачалося у пунктах 2, 3, 5, 7, 8 у формі та змісту, які вимагались замовником Учасником надано не було.
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, тобто протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, необхідно надати наступні документи:
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 2 розділу IV;
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 3 розділу IV.
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 5 розділу IV.
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п. 7 розділу IV.
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у відповідності до п.8 розділу IV.