Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-011127-a
Id Tender 51bed776e65c4ea7a86bc29bffe801bd
План UA-P-2025-08-18-012858-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 18.08.2025 17:09
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
571 175.92 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 855.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 17:08 до 30.08.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 17:08
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 17:08
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 15:51
до 10.09.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 15:00
до 16.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 15:00
-
Період уточнень
з 18.08.2025 17:08 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 17:08 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 15:51 до 10.09.2025 15:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 15:51 до 10.09.2025 15:00
Основні параметри
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
571 175.92 грн.
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області
Очікувана вартість
571 175.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2855,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2025 15:22
Закінчення аукціону
09.09.2025 15:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Польова
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
449 996.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМП ТРАНСБУД"
Пропозиція:
523 361.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2025 15:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
02.11.2025 00:00
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
22.10.2025 13:55
-
22.10.2025 13:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Слободянюк
Електронна пошта
Телефон
+380635748782
Замовник
ЄДРПОУ
34702930
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08154
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Боярка
Адреса
вул. Петра Сагайдачного, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області
Період вимог/скарг з 10.09.2025 15:00 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 15:51 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 15:01
Довідка НАЗК
10.09.2025 15:00
Повідомлення про рішення
10.09.2025 14:59
-
09.09.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000043
Дата створення проекту
22.09.2025 14:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 18:28
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:50
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 №317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-18-011127-a 18.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 18:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 03.09.2025 № 13572-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.08.2025 № б/н, зі змінами (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 03.09.2025 № 13572-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.09.2025, тендерну пропозицію, ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»» від 10.09.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2025, пояснення та документи надані Замовником від 26.09.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів визначено учасника - ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»», з остаточною ціною тендерної пропозиції 420 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, відповідно Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД установлено, що Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, АБО НАДАВ ЇХ З ПОРУШЕННЯМ СТРОКІВ, ВИЗНАЧЕНИХ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що Замовником 10.09.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»». Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 15.09.2025 надано документи щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 5 до ТД та пункт 47 Особливостей № 1178. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 23.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит, Замовником 26.09.2025 надано пояснення: «…15 вересня 2025 року переможцем закупівлі завантажено зазначені документи….» Проте, надані Замовником пояснення, не спростовують встановлених порушень. Згідно пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Однак, Замовником, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»». Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 10.09.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»». Однак, станом на 13.10.2025 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель договір з ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»», який визнаний переможцем процедури закупівлі. З огляду на викладене, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 08.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, однак, Замовником не надано пояснень, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами здійсненого моніторингу, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»», установлено порушення пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:50
Документи висновку
15.10.2025 17:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 15.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі, а саме здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що уповноважену особу, якою недотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено вимоги пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноважену особу притягнуто до відповідальності, проведено роз’яснювальну роботу стосовно недопущення в подальшому помилок та порушень під час проведення закупівель.
Дата публікації
22.10.2025 16:55
Документи інформації про усунення порушення
22.10.2025 16:55
-
22.10.2025 16:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015», за кодом ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-18-011127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 16:36
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 16:37
-
Відповідь
відповідь на на запит про надання пояснень
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 23.09.2025 про надання пояснення повідомляю наступне. 18 серпня 2025 року Комунальним підприємством «Боярське головне виробниче управління житлово-комунального господарства» (надалі КП «БГВУЖКГ») в особі уповноваженої особи оголошено закупівлю на проведення поточного ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015. Зазначена закупівля оголошувалась на підставі дефектного акту, розробленого відповідними фахівцями КП «БГВУЖКГ», технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі формувались, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, відповідно до принципів здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства, очікувана вартість предмету закупівлі визначалась шляхом аналізу аналогічних закупівель у системі Prozorro. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (надалі Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «БГВУЖКГ» являється комунальним підприємством, яке утворене на базі відокремленої частини комунальної власності Боярської міської територіальної громади і входить до сфери управління Боярської міської ради. Таким чином, наше підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів, а лише його отримувачем та не являється суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію зазначеної Постанови. 10 вересня 2025 року уповноваженою особою визначено переможця закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельну компанію «РАФ-1». Згідно додатку 5 до тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей: 1) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника; 2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. 15 вересня 2025 року переможцем закупівлі завантажено зазначені документи. Згідно пункту 5 статті 254 Цивільного кодексу України передбачено: якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Слід зазначити, що останній день подачі документів для переможця процедури закупівлі припадав на вихідний день, тому переможець закупівлі завантажив документи на наступний, робочий день. Тому вважаю, що порушень законодавства з публічних закупівель в даній закупівлі немає, принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», підприємство не порушило. Зважаючи на викладене, прошу прийняти рішення про відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі поточного ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул. Польова в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 ТОВ «Дорожньо-будівельну компанію «РАФ-1».
Рішеня
26.09.2025 11:26
Замовник
Документи повідомлення
26.09.2025 11:27
-
Запит
Запит про надання пояснень
Надати документальне підтвердження чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі? Пояснення (інформацію, документальне підтвердження) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.10.2025 18:26
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 18:28
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
571 175.92 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380635748782
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
571 175.92 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380635748782
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності