Показати схожі тендери
Закупівля Придбання мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році (Комплект мультимедійного обладнання. ТИП 3) від КЗ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №30 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-010557-a
Id Tender 43de086281aa4eaeb944d8c459629932
План UA-P-2025-08-18-012653-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 16:38
Остання зміна 02.09.2025 19:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 880 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
789.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 16:37 до 26.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 16:37
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 16:37
до 23.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.08.2025 09:00
-
Період уточнень
з 18.08.2025 16:37 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 16:37 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 09:00
Основні параметри
Придбання мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році (Комплект мультимедійного обладнання. ТИП 3)
Місцезнаходження замовника: м.Хмельницький, вул. Заводська,33. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 110 516,00 грн) КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (30% фінансування – 47 364,00 грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
157 880 грн.
Придбання мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році (Комплект мультимедійного обладнання. ТИП 3)
Назва предмета закупівлі
Придбання мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році (Комплект мультимедійного обладнання. ТИП 3)
Очікувана вартість
157 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
789,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29007, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Заводська,33
Дата постачання по
20.09.2025 16:39
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кучеренко Віталій Володимирович"
Пропозиція:
154 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
-
18.08.2025 16:34
-
18.08.2025 16:34
-
Проект договору
18.08.2025 16:34
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковтун Світлана Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382656203
Замовник
ЄДРПОУ
22771459
Повна назва
КЗ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №30 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Заводська,33
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році (Комплект мультимедійного обладнання. ТИП 3)
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 09:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 19:18
Електроний протокол про продовження строку
26.08.2025 09:09
Витяг з ЄДР
26.08.2025 09:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:34
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи велику завантаженість у роботі та обсяг документів в складі тендерної пропозиції, яку потрібно розглянути уповноваженій особі, також початок здійснення моніторингу УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. 01.09.2025 року, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.39 Особливостей, ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.09.2025 19:15
Дата кінця розгляду
24.09.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000059
Дата створення проекту
01.09.2025 16:11
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 17:08
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 64-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.09.2025 № 64-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2025-08-18-010557-a; 18.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 17:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мультимедійного обладнання за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-18-010557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.; 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.09.2025 14:57
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 14:58
-
Відповідь
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-18-010557-a) надаємо наступну інформацію: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), а також з врахуванням комерційних пропозицій, наданих замовнику потенційними постачальниками, та шляхом порiвняння ринкових цiн на аналогiчний предмет закупiвлi, шляхом монiторинry загальнодоступної iнформацiї, яка мiститься у вiдкритих джерелах: на сайтах виробникiв, постачальникiв. Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із місцевого бюджету та субвенції у розмірі 157 880. 00 грн. з ПДВ з врахуванням комерційних пропозицій від потенційних учасників, а саме: 1) Комерційна пропозиція ФОП Корент Дмитро Михайлович; 2) Комерційна пропозиція ТОВ «Корвет»; 3) Комерційна пропозиція ФОП Кучеренко Віталій Володимирович. 2.Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Надаємо посилання на сторінку на власному вебсайті щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://school7.khm.gov.ua/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/
Рішеня
09.09.2025 12:15
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
157 880 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
КЗ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №30 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380382656203
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
157 880 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
КЗ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №30 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380382656203
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності