Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)) від Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-010300-a
Id Tender 499e06b55d3344959f7ad87e11f52b73
План UA-P-2025-08-18-012285-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.08.2025 16:23
Остання зміна 17.09.2025 10:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 16:22 до 26.08.2025 16:21
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 16:22
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 16:22
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 14:08
до 29.08.2025 13:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 13:59
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 13:59
до 17.09.2025 10:22
Період уточнень
з 18.08.2025 16:22 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 16:22 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 14:08 до 29.08.2025 13:59
Період кваліфікації
з 27.08.2025 14:08 до 29.08.2025 13:59
Основні параметри
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 13:45
Закінчення аукціону
27.08.2025 14:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за наданні Послуги проводиться на протязі 14 календарних днів після підписання Акту здачі-приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється по факту поставки протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"
Пропозиція:
148 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРВАРДМЕД"
Пропозиція:
148 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 08:19
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380507062927
Замовник
ЄДРПОУ
01999721
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Монастирська, 7-а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Період вимог/скарг з 29.08.2025 13:59 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 14:08 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 13:59
Довідка НАЗК
29.08.2025 13:59
Повідомлення про рішення
27.08.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо UA-2025-08-18-010300-a Шановний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СН МЕДСЕРВІС" згідно п. 40 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду пропозиції ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, а саме: - оригінал листа виробника обладнання, що підлягає ремонту та/або технічному обслуговуванню (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість надання Учасником послуг згідно з предметом закупівлі, належної якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі згідно розділу ІІ додатку 5 до тендерної документації. Тому, просимо ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" усунути невідповідність протягом 24 години; - документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться Замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими що не надані учасником у складі тендерної пропозиції згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, але в складі тендерної пропозиції надано файл «27 ГЛ pdf.p7z.zip», який неможливо перевірити, так як система повідомляє, що «Помилка, архів пошкоджено або має невідомий формат». Тому, просимо ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" усунути невідповідність протягом 24 години.
Створено
28.08.2025 10:01
Надати до
29.08.2025 10:01
Договір
UA-2025-08-18-010300-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ГА-01/09/2025
148 500 грн.
123 750 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського обладнання Системи комп’ютерної томографії Insitum 32 (серійний номер 2022PG2S198)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "СН МЕДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39425166

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 16:21
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 16:21
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності