Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із побудови систем відеоспостереження від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-010260-a
Id Tender 8bb6385d836a4fc7b17f3ed0195e615e
План UA-P-2025-08-18-012311-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 16:34
Остання зміна 28.08.2025 21:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 403 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 033 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 16:33 до 26.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 16:33
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 16:33
до 23.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:21
-
Період уточнень
з 18.08.2025 16:33 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 16:33 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:21
Основні параметри
Послуги із побудови систем відеоспостереження
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 403 300 грн.
Послуги із побудови систем відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Послуги із побудови систем відеоспостереження
Очікувана вартість
1 403 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14033,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 12:58
Закінчення аукціону
27.08.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із побудови систем відеоспостереження
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯБУ­ДМОНТАЖ"
Пропозиція:
1 358 293.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Управління поліції охорони в м. Києві
Пропозиція:
1 194 621.36 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 12:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
18.08.2025 16:33
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із побудови систем відеоспостереження
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 13:21 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 21:42
Електроний протокол про продовження строку
27.08.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що завідувач Сектору з питань закупівель товарів, робіт та послуг для потреб Рахункової палати, уповноважена особа замовника з 29.08.2025 року буде перебувати у щорічній основній оплачуваній відпустці (наказ № 246-в від 15.08.2025) продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 24.09.2025.
Дата продовження строку розгляду
28.08.2025 21:42
Дата кінця розгляду
25.09.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 403 300 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 403 300 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності