Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-007781-a
Id Tender 096cb1698403490da4712a52a255df02
План UA-P-2025-08-18-008681-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.08.2025 14:53
Остання зміна 09.09.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 632 442.82 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 324.43 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 14:51 до 27.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 14:51
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 14:51
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 14:31
до 03.09.2025 18:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 14:19
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 18:41
до 09.09.2025 10:50
Період уточнень
з 18.08.2025 14:51 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 14:51 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 14:31 до 03.09.2025 18:41
Період кваліфікації
з 28.08.2025 14:31 до 03.09.2025 18:41
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 632 442.82 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
5 632 442.82 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56324,43
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
168 973
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 13:50
Закінчення аукціону
28.08.2025 14:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
624 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
03110, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом’янська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
4 243 772.71 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
4 467 675.57 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
4 893 408 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"
Пропозиція:
4 511 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Пропозиція:
4 443 102.14 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 12:33
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
22.08.2025 12:32
-
18.08.2025 14:51
-
18.08.2025 14:51
-
18.08.2025 14:51
-
18.08.2025 14:51
Проект договору
18.08.2025 14:51
-
18.08.2025 14:51
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Балановський
Електронна пошта
Телефон
+380962231400
Сайт:
http://kmkl4.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
30212155
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
03110
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Киев
Адреса
вул. Солом'янська, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 01.09.2025 14:19 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 14:31 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.09.2025 14:19
Повідомлення про рішення
01.09.2025 14:18
-
28.08.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
28.08.2025 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 -Електрична енергія» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-18-007781-a). Свої пропозиції надали наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ", Україна, 02121, місто Київ, Харківське шосе, будинок 201-203, корпус 2-А, нежитлове приміщення №4, код ЄДРПОУ 42819343, виявлено наступні невідповідності. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації одночасно з поданням тендерної пропозиції учасник завантажує до електронної системи закупівель файл (-и) з довідкою(-ми) з обслуговуючого банку (окрім Державної казначейської служби) (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(-ами), арештів по рахунках, виданою (-ими) не раніше дати розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. У порушення вимог тендерної документації учасник надав довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(-ами), арештів по рахунках, що були видані раніше дати розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначені в цьому протоколі.
Створено
29.08.2025 11:41
Надати до
30.08.2025 11:41
Період вимог/скарг з 02.09.2025 16:55 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 14:19 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 16:55
Повідомлення про рішення
02.09.2025 16:54
-
01.09.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
28.08.2025 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 -Електрична енергія» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-18-007781-a). Свої пропозиції надали наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД". Тендерну пропозицію ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" було відхилено. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції наступного учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", Україна, 01014, м. Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 43, офіс 5, код ЄДРПОУ 44494907, виявлено наступні невідповідності. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації одночасно з поданням тендерної пропозиції учасник завантажує до електронної системи закупівель файл (-и) з довідкою(-ми) з обслуговуючого банку (окрім Державної казначейської служби) (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(-ами), арештів по рахунках, виданою (-ими) не раніше дати розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. У порушення вимог тендерної документації учасник надав довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(-ами), що були видані раніше дати розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. Крім того, у наданих учасником довідках відсутня інформація про відсутність арештів по рахунках. Також, замовник звертає увагу, що у разі коли учасник завантажує довідку банку підписану КЕП/УЕП, він має також завантажити файл, що дозволяє перевірити такий електронний підпис. Згідно пункту 12 Переліку документів, та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 6 до тендерної документації учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції технічну специфікацію, підготовлену з урахуванням вимог тендерної документації. Згідно пункту 2 розділу V тендерної документації технічна специфікація повинна містити: обсяги постачання, місце постачання, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, ціну пропозиції, строки поставки товару, перелік заходів із захисту довкілля, які вживаються під час постачання товару. У порушення вимог тендерної документації учасник надав Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги від 27.08.2025 вих.№ 602/07-12 (файл «Технічна специфікація.pdf»), у якій відсутня інформація про місце постачання товару, ціну пропозиції, строки поставки товару, перелік заходів із захисту довкілля, які вживаються під час постачання товару. Водночас, оскільки, виправлення зазначених недоліків не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому, учаснику має бути наданий час для усунення таких невідповідностей. Згідно пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 10 Переліку документів, та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 6 до тендерної документації у разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року учаснику додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У порушення вимог тендерної документації учасник надав опис документів, що подаються замовником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань «Державна реєстраціязмін до відомостей про юридичну особу», сформованого 05.12.2023, який не стосується реєстрації Статуту, затвердженого рішенням учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" від 17.01.2022 №1. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначені в цьому протоколі.
Створено
01.09.2025 14:19
Надати до
02.09.2025 14:19
Період вимог/скарг з 03.09.2025 18:41 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 16:55 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 18:41
Довідка НАЗК
03.09.2025 18:41
Повідомлення про рішення
03.09.2025 18:40
-
02.09.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
28.08.2025 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 -Електрична енергія» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-18-007781-a). Свої пропозиції надали наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД". Тендерні пропозиції ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" та ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" були відхилені. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції наступного учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Україна, 01010, м. Київ, І.Мазепи, 6, код ЄДРПОУ 36716332, виявлено наступні невідповідності. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації одночасно з поданням тендерної пропозиції учасник завантажує до електронної системи закупівель файл (-и) з довідкою(-ми) з обслуговуючого банку (окрім Державної казначейської служби) (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(-ами), арештів по рахунках, виданою (-ими) не раніше дати розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. У порушення вимог тендерної документації учасник надав довідки з обслуговуючого банку у яких відсутня інформація про відсутність арештів по рахунках. Згідно пункту 12 Переліку документів, та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 6 до тендерної документації учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції технічну специфікацію, підготовлену з урахуванням вимог тендерної документації. Згідно пункту 2 розділу V тендерної документації технічна специфікація повинна містити: обсяги постачання, місце постачання, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, ціну пропозиції, строки поставки товару, перелік заходів із захисту довкілля, які вживаються під час постачання товару. У порушення вимог тендерної документації учасник надав технічну специфікацію, яка не містить всієї інформацію, що вимагається за умовами закупівлі, а саме: місце постачання, ціну пропозиції, строки поставки товару, перелік заходів із захисту довкілля, які вживаються під час постачання товару. Згідно пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 10 Переліку документів, та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 6 до тендерної документації учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції копію Статуту (зі змінами – в разі наявності). У складі документів тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. Згідно вимог додатка 3 до тендерної документації та пункту 22 Переліку документів, та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 6 до тендерної документації учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції довідку (лист) від оператора системи передачі або сторони відповідальної за баланс про відсутність заборгованості в частині здійснення розрахунків за небаланси електричної енергії. У складі документів тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначені в цьому протоколі.
Створено
02.09.2025 17:17
Надати до
03.09.2025 17:17
Договір
UA-2025-08-18-007781-a-c1
Підписаний і діє
Номер
350
4 467 675.57 грн.
3 723 062.98 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
624 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
624 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30212155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36716332

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.09.2025 10:50
-
09.09.2025 10:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 632 442.82 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380962231400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 632 442.82 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380962231400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності