Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083 від Дніпровський міський центр соціальних служб .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-005395-a
Id Tender b2ef79ee33a44ee5b9448b1401ea6586
План UA-P-2025-08-18-003873-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.08.2025 13:15
Остання зміна 01.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 511 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 005.11 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 13:14 до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 13:14
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 13:14
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 12:02
до 26.08.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 15:57
до 01.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.08.2025 16:46
-
Період уточнень
з 18.08.2025 13:14 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 13:14 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 12:02 до 26.08.2025 16:46
Період кваліфікації
з 26.08.2025 12:02 до 26.08.2025 16:46
Основні параметри
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 400 511 грн.
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
Назва предмета закупівлі
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34005,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.08.2025 11:39
Закінчення аукціону
26.08.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Подєбрадська (Кожем’яки), буд.11
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання Замовником. Підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) є підставою для здійснення проміжних розрахунків згідно з пунктом 4.3 цього Договору. Замовник здійснює прийняття остаточного (завершального) обсягу наданих Послуг (що має становити не менш ніж 30 % від обсягу наданих Послуг за Договором) за умови надання Виконавцем висновку експерта з технічного нагляду, оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства. Після здійснення приймання остаточного (завершального) обсягу наданих Послуг за Договором, що підтверджується підписаними сторонами Актом приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) на завершений обсяг наданих Послуг за договором та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) із зазначенням вартості всього обсягу наданих Послуг по Договору, Замовник проводить остаточний розрахунок згідно з пунктом 4.3 Договору після отримання від Виконавця висновку експерта та підписання сторонами Акту про закінчення надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧУЛКОВА ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА"
Пропозиція:
3 400 000.69 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Пропозиція:
3 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.08.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шестакова
Електронна пошта
Телефон
+380983004563
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb
Замовник
ЄДРПОУ
21945667
Повна назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Поштовий індекс
49054
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
ВУЛИЦЯ НОВОСІЛЬНА, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
Період вимог/скарг з 26.08.2025 15:57 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 12:02 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
26.08.2025 15:57
Повідомлення про рішення
26.08.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:46 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 15:57 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:46
Повідомлення про рішення
26.08.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності