Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації харчування для учнів початкових класів» від Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-005238-a
Id Tender eda2738d73104eb49c5b12c26ea8b738
План UA-P-2025-08-18-006509-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.08.2025 13:04
Остання зміна 02.09.2025 18:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 13:03 до 26.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 13:03
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 13:03
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 10:00
до 27.08.2025 14:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 14:11
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 14:11
до 02.09.2025 18:33
Період уточнень
з 18.08.2025 13:03 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 13:03 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 10:00 до 27.08.2025 14:11
Період кваліфікації
з 26.08.2025 10:00 до 27.08.2025 14:11
Основні параметри
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 800 000 грн.
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Сержа Лифаря
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 13:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маркосян Вікторія Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380989641799
Замовник
ЄДРПОУ
01488038
Назва (англійською мовою)
Licei № 277 Desnyanskogo raionu mista Kiyeva
Повна назва
Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва
Повна назва (англійською мовою)
Licei № 277 Desnyanskogo raionu mista Kiyeva
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Сержа Лифаря, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Період вимог/скарг з 27.08.2025 14:11 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 10:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 14:11
Довідка НАЗК
27.08.2025 14:11
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
26.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-18-005238-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№57
1 800 000 грн.
1 800 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Номенклатура
«Послуги з організації харчування для учнів початкових класів»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01488038

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19027846

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 18:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000069
Дата створення проекту
08.10.2025 13:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:12
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 13:48
Дата завершення усунення порушень
13.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-08-18-005238-a 18.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ліцею № 277 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.08.2025 № 19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі - КП «Зеніт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 27.08.2025 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 02.09.2025 № 57. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, згідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Разом з цим, Замовником у тендерній документації (пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») не зазначено жодних обмежень щодо учасників, які підпадають під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою КМУ № 131 від 09.02.2024. Також в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації (пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») зазначив, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей. В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Разом з тим, Замовник у Додатку 2.2 до тендерної документації зазначив перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні здати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». При цьому, на момент проведення процедури закупівлі, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, № 131 від 09.02.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей. Крім того, відповідно до пунктів 5, 6 та 12 Додатку 2.2 до ТД передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі– Витяг) що містить відомості про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі /керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (або до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий МВС України. При досліджені документів, наданих КП «Зеніт», яке визнано переможцем процедури закупівлі встановлено, що на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому відсутня інформація про притягнення до кримінальної відповідальності, або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 12 Додатку 2.2. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі –Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Отже, на порушення вищезазначених вимог Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КП «Зеніт», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір надання послуг на суму 1 800 000,00 гривень. Крім того, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником не надано відповідь на Запит Управління.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Зеніт», встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації та \або документів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі на запит Управління установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 13:48
Документи висновку
29.10.2025 13:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимоги, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-08-18-005238-a), повідомляємо наступне:
Дата публікації
04.11.2025 20:15
Документи інформації про усунення порушення
04.11.2025 20:21
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Зобов'язання, викладені у висновку, виконано. Відповідні документи додаються.
Результат
Усунуто
Дата публікації
06.11.2025 11:39
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
06.11.2025 11:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування для учнів початкових класів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-08-18-005238-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, в якому з файлів документів переможця процедури закупівлі КП «Зеніт» знаходиться Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
09.10.2025 15:11
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 15:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380989641799
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
Ліцей № 277 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380989641799
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності