Показати схожі тендери

Закупівля Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 32410000-0 Локальні мережі) від Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-005091-a
Id Tender faf6f6c929434dfe97638b86da41d361
План UA-P-2025-08-18-006138-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 12:49
Остання зміна 27.08.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 642 872 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (1,03 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 12:49 до 26.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 12:49
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 12:49
до 23.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.08.2025 10:00
-
Період уточнень
з 18.08.2025 12:49 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 12:49 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 10:00
Основні параметри
Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 32410000-0 Локальні мережі)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 9 та 10 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 642 872 грн.
Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 32410000-0 Локальні мережі)
Назва предмета закупівлі
Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 32410000-0 Локальні мережі)
Очікувана вартість
1 642 872 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
1,03 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
45 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом
Код ДК 021:2015
32413100-2 - Маршрутизатори
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ;
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 9 та 10 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСТРІМ"
Пропозиція:
1 620 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 12:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власенко Крістіна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380442933612
Замовник
ЄДРПОУ
03360905
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Повна назва
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
Поштовий індекс
03067
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Кваліфікація
Лот № 1 Контролери для електролічильників з внутрішнім GSM/GPRS модемом запрограмованим, з ІР адресом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 32410000-0 Локальні мережі)
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 10:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 12:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕЛСТРІМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі пропозиції надав аналогічний договір №21/10/001 від 04.01.2024 року, не з усіма додатками, що вказані в договорі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, наданий додаток 1 «специфікація 1» до іншого договору, а саме №04/01/001 від 04.01.2024 року. (невідповідність п.п.1.1. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 2) Учасник ТОВ "ЕЛСТРІМ" надав видаткові накладні №11 від 11.01.2024 року, №26 від 19.01.2024 року, №387 від 26.06.2024 року та №441 від 15.07.2024 року до договору №04/01/001 від 04.01.2024 року, якого не надано в складі тендерної пропозиції. Крім того, надані видаткові накладні не містять посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 3) Учасник ТОВ "ЕЛСТРІМ" не надав лист-відгук до наданого в складі пропозиції аналогічного договору №21/10/001 від 04.01.2024 року. Наданий лист-відгук вих.№01-03.02.2025 підтверджує виконання договору №04/01/001 від 04.01.2024 року, якого не надано в складі тендерної пропозиції (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ЕЛСТРІМ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати аналогічний договір №21/10/001 від 04.01.2024 року, зі всіма додатками, вказаними в договорі. АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 2) надати видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі по наданому аналогічному договору постачання №21/10/001 від 04.01.2024 року, що відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 3) Надати схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору №21/10/001 від 04.01.2024 року, який відповідає вимогам тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації.
Створено
27.08.2025 10:43
Надати до
28.08.2025 10:43
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 642 872 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 642 872 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контактний телефон:
380442933612
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності