Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки) від Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-004317-a
Id Tender 8a1d1eb77e8c4843975c8b43ef122a6b
План UA-P-2025-08-18-002447-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.08.2025 12:24
Остання зміна 15.09.2025 09:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
386 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 932 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 12:23 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 12:23
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 12:23
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:32
до 09.09.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 10:51
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.09.2025 10:51
-
Період уточнень
з 18.08.2025 12:23 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 12:23 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:32 до 09.09.2025 10:51
Період кваліфікації
з 03.09.2025 11:32 до 09.09.2025 10:51
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
386 400 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Очікувана вартість
386 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1932,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 11:09
Закінчення аукціону
03.09.2025 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
366 702 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
366 720 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 11:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 12:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
15.09.2025 09:16
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Виявлено порушення під час розгляду тендерної пропозиції: невиконання вимоги Додатку 5 п. 3 тендерної документації щодо надання партнерського сертифіката виробника/офіц. дистриб’ютора. Усунення невідповідностей в межах поточної процедури неможливе, оскільки абзац 4 п. 43 Особливостей забороняє повторне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, а внесення змін після розкриття призвело б до порушення Закону та Особливостей. Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей та пунктом 2 частини першої ст. 32 Закону, прийняти рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.
15.09.2025 09:24
-
15.09.2025 09:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фаєр Олексій
Електронна пошта
Телефон
380442899978
Замовник
ЄДРПОУ
22870397
Повна назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
М. Бойчука, 11А
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Період вимог/скарг з 09.09.2025 10:51 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 11:32 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 10:51
Довідка НАЗК
09.09.2025 10:51
Повідомлення про рішення
03.09.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОМПАКОМ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Проект договору не повністю заповнений Пункт 7 Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них» Подається учасником у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі наявності). При заповненні проєкту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються. Подати заповнений проект договору, а саме заповнити реквізити учасника 2 Відсутній лист щодо цінової пропозиції учасника Пункт 8 Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них». Надається учасником у ФОРМІ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” відповідно до Додатку 1. Подати цінову пропозицію відповідно Додатку 1. 3 Відсутній чинний висновок СЕЕ на ноутбуки (висновок від 12.06.2019 року №12.2-18-3/13213 дійсний протягом п’яти років, що зазначено у самому висновку) Пункт 3 Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до них». До заповненого Додатку 5 додаються сканкопії документів, а саме: висновок СЕЕ, декларацію про відповідність, партнерський сертифікат, технічний паспорт запропонованого товару або довіку із чітким обґрунтуванням неможливості надання зазначених документів. Подати чинний висновок СЕЕ на ноутбуки
Створено
08.09.2025 10:33
Надати до
09.09.2025 10:33
Договір
UA-2025-08-18-004317-a-b1
Очікує підписання
366 702 грн.
366 702 грн.
З ПДВ
Номенклатура
12 (штуки)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва
Повна назва
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22870397

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "КОМПАКОМ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45596933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA723052990000026006050603119
ПІБ підписанта
Артем Михеев
Посада підписанта
менеджер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
0671099388
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
386 400 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва
Контактний телефон:
380442899978
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
386 400 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва
Контактний телефон:
380442899978
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності