Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання для створення навчально-практичного центру в рамках публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» від Вище професійне училище №41 м. Тульчина.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-18-004271-a
Id Tender a8b415fd1a024e268adfbf05cb9efefc
План UA-P-2025-08-18-003827-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.08.2025 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 148 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання для створення навчально-практичного центру в рамках публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору»
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-07-16-009580-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 30 (штуки)
Комп’ютер учня (слухача)
Опис предмета закупівлі
Комп’ютер учня (слухача)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 133
Дата постачання по
31.08.2025 12:09
Позиція : №2 2 (штуки)
Комп’ютер викладача
Опис предмета закупівлі
Комп’ютер викладача
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 133
Дата постачання по
31.08.2025 12:09
Позиція : №3 1 (штуки)
Сканер портативний
Опис предмета закупівлі
Сканер портативний
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 133
Дата постачання по
31.08.2025 12:09
Документи закупівлі
18.08.2025 12:34
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрунько Наталія Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380971132005
Замовник
ЄДРПОУ
02540545
Повна назва
Вище професійне училище №41 м. Тульчина
Поштовий індекс
23600
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Тульчин
Адреса
вулиця Миколи Леонтовича, 133
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-18-004271-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1/15-08-2025
1 147 440 грн.
956 200 грн.
З ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Комп’ютер учня (слухача)
Номенклатура
Комп’ютер учня (слухача)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
29 165
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комп’ютер викладача
Номенклатура
Комп’ютер викладача
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
37 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Сканер портативний
Номенклатура
Сканер портативний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вище професійне училище №41 м. Тульчина
Повна назва
Вище професійне училище №41 м. Тульчина
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02540545

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40175293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Повідомлення про договір
18.08.2025 12:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000015
Дата створення проекту
25.08.2025 11:28
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 16:53
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 15:57
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 №119-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.08.2025 №119-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-08-18-004271-a, 18.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 16:53
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища № 41 м. Тульчина (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, від 18.08.2025 (ID: UA-2025-08-18-004271-a), договір поставки від 15.08.2025 № 1/15-08-2025, звіт про результати проведення процедури відкритих торгів ID: UА-2025-07-16-009580-а та оголошення про їх проведення з тендерною документацією до даної закупівлі, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 15:57
Документи висновку
11.09.2025 15:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання для створення навчально-практичного центру в рамках публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-18-004271-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Систематика Україна», з яким укладений договір про закупівлю від 15.08.2025 №1/15-08-2025 без використання електронної системи закупівель? 5. Яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в частині відповідності технічних характеристик предмета закупівлі вимогам, визначеним у тендерній документації (розділ ІІІ додатку 1.1.), що оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2025-07-16-009580-a, а також вимог до ТОВ «Систематика Україна» вимогам, визначеним у тендерній документації, в тому числі й вимогам статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (пункт 6 додатку 1 тендерної документації)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.08.2025 16:18
Орган перевірки
03.09.2025 00:00
Документи повідомлення
28.08.2025 16:18
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу UA-M-2025-08-25-000015 процедури закупівлі Комп’ютерне обладнання для створення навчально-практичного центру в рамках публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-18-004271-a) повідомляємо наступне. 1. Розмір бюджетного призначення відповідає розрахунку видатків до кошторису Вищого професійного училище №41 м. Тульчина на 2025 рік та погодженому і затвердженому Переліку техніки, обладнання, матеріалів та устаткування, які планується придбати Вищим професійним училищем № 41 м. Тульчина у 2025 році для створення навчально-практичного центру в рамках публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», який надавався на розгляд Міністерству освіти та науки України (додається файл Додаток 1). Очікувану вартість предмету закупівлі здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, зокрема здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації та на основі прайс-листів Інтернет магазинівФокстрот, MTA, Rozetka.(скріншоти ціни додаються, файли Додаток 2 та Додаток 3). Училище ВПУ №41 м.Тульчина для модернізації навчально-практичного центру сучасної професійної (професійно-технічної) освіти узгоджувало з роботодавцями, а саме Фізичною особою-підприємцем ГАВРИЛЮК Ігор Володимипрович , перелік професій, а також перелік необхідного обладнання, техніки, матеріалів, устаткування для вивчення і практичного використання в процесі навчання в НПЦ. Перелік професій, за якими планується створення НПЦ: професія «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», для таких галузей знань: -Галузь знань «Загальні для всіх галузей економіки» професія «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» галузь знань «Аграрні науки та продовольство» спеціальність «Агроінженерія», галузь знань «Управління і адміністрування» спеціальність «Облік і оподаткування»та інші робітничі професії (Інформатика та Інформаційні технології). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до встановлених/зареєстрованих діючих нормативних актів діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на вебсайті Вище професійне училище №41 м.Тульчина у розділі «Інша інформація» вкладка «Закупівлі» пункт 50. Посилання, яке доступне для перегляду: https://hvs41.vn.ua/zakupivli/ 3. В межах бюджетної програми КПКВК 2211800 “Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору”, головним розпорядником коштів якої є Міністерство освіти і науки України (далі – МОН).Відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 925 “Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору” (далі – постанова № 925) МОН затвердило перелік закладів освіти, відібраних для реалізації зазначеного публічного інвестиційного проекту. Згідно з пунктом 9 постанови № 925 використання субвенції здійснюється в обсязі, передбаченому в Державному бюджеті України на відповідний рік. Інформацію щодо використання коштів 2211800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» відповідно до інструменту Ukraine Facility надіслано листами Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної держаної адміністрації № 1166 від 09 червня 2025 року. (файл Додаток 4), Міністерства освіти і науки України №1/7001-25 від 09 квітня 2025 року (файл Додаток 5) 4. Оцінку можливих потенційних постачальників товару було здійснено через моніторинг закупівель відповідного товару, що опубліковані в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Зокрема промоніторено учасників закупівель UA-2025-06-04-003714-a, UA-2025-06-04-013173-a, UA-2025-07-08-001982-a, UA-2025-06-20-000533-a, UA-2025-06-10-002349-a, UA-2025-06-10-004056-a. В результаті вибрано ТОВ «Систематика Україна», з якими проведено переговори щодо можливості постачання комп’ютерного обладнання в частині відповідності технічних характеристик предмета закупівлі вимогам, визначеним у тендерній документації (розділ ІІІ додатку 1.1.), що оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2025-07-16-009580-a, а також вимогам, визначеним у тендерній документації, в тому числі й вимогам статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (пункт 6 додатку 1 тендерної документації). 5. На підтвердження технічних та якісних характеристик товару та вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility ТОВ «Систематика Україна» надано наступні документи: 1. Комерційну (тендерну) пропозицію (Додаток 6) 2. Підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації 04/08/2025-13 від 04.08 2025 року (Додаток7, Додаток 11, Додаток 12) 3. Технічні умови (Додаток8) 4. Копії декларацій про відповідність технічним регламентам на запропоновані учасником комп'ютерів персональних та моніторів, а саме: технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні; (Додаток 9) 5. Копію атестату виробництва видане на виробника запропонованих системних блоків та моніторів (Додаток10) 6. Для підтвердження, що учасник зареєстрований у прийнятній країні — установчі документи, Замовником самостійно перевірено інформацію у ЄДР та учасником надано установчі документи (Додаток13, Додаток 14, Статут) 7. Для підтвердження, що запропонований товар та матеріали, що будуть використані для надання послуг та/або виконання робіт походять з прийнятних країн надано учасником довідку (Додаток15, Додаток 16) 8. На підтвердження , що товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. Не повинна мати видимих дефектів, пошкоджень, зайвих включень. Сировина і матеріали, застосовувані для виготовлення продукції, повинні відповідати вимогам стандартів, технічних умов та у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист з описом відповідних стандартів та технічних умов, та про рік виготовлення продукції яку учасник планує поставляти замовнику.(Додаток 18) 9. Учасник надав гарантійний лист, з описом відповідних заходів із захисту довкілля, посилаючись на нормативні акти відповідного законодавства. (Додаток 17) 10. Для відстеження ланцюгу зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором та Учасником/Постачальником, та для не допущення співпраці з юридичними особами/фізичними особами (та/або третіми особами які поставляють товар), які здійснюють свою господарську діяльність (та їх місцезнаходження) на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та/або на тимчасово окупованій території України, встановлюється Замовником вимога щодо надання інформаційної довідки на кожного виробника/дилера/дистриб’ютора товару, який Учасник/Постачальник планую поставляти Замовнику, з обов’язковим зазначенням найменування/виду товару, найменування виробника/дилера/дистриб’ютора (повна та/або скорочена назва), ЄДРПОУ (у разі якщо резидент України), місцезнаходження (юридична та/або фактична адреса), керівника (також зазначити місцезнаходження керівника виробника/дилера/дистриб’ютора), кінцевого бенефіціарного власника виробника/дилера/дистриб’ютора (з зазначеннями місцезнаходження). (Додаток 16)
Рішеня
02.09.2025 15:23
Замовник
Документи повідомлення
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:24
-
02.09.2025 15:25
-
02.09.2025 15:25
-
02.09.2025 15:25
-
02.09.2025 15:25
-
02.09.2025 15:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 148 000 грн.
Замовник:
Вище професійне училище №41 м. Тульчина
Контактний телефон:
+380971132005
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 148 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Вище професійне училище №41 м. Тульчина
Контактний телефон:
+380971132005
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності