Показати схожі тендери

Закупівля Столи, шафи, стіл складний та інше від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-003830-a
Id Tender 8f1ff5bd1a34462b9db636084f555d51
План UA-P-2025-08-18-004784-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 18.08.2025 11:45
Остання зміна 18.08.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
211 260 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
357.6 грн. (0,17 %)
Вартість подання пропозиції:
550.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 19 год. )
з 18.08.2025 11:45 до 26.08.2025 10:00
Залишилось 1 днів 9 год.
Період уточнень
з 18.08.2025 11:45
до 23.08.2025 00:00
Залишилось 1 днів 9 год.
Період оскарження
з 18.08.2025 11:45
до 23.08.2025 00:00
Період уточнень
з 18.08.2025 11:45 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 11:45 до 23.08.2025 00:00
Основні параметри
Столи, шафи, стіл складний та інше
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
175 500 грн.
ЛОТ 1 - Столи, шафи та ін
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Столи, шафи та ін
Очікувана вартість
175 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1755,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 15:39
Позиція : №1 1 (штуки)
Шафа для документів відкрита
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів відкрита
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа для документів закрита
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів закрита
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Офісна шафа скляні двері
Опис предмета закупівлі
Офісна шафа скляні двері
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Шафа для одягу
Опис предмета закупівлі
Шафа для одягу
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 3 (штуки)
Стіл офісний 750х1360х600 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний 750х1360х600 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Стіл офісний 750х1100х600 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний 750х1100х600 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (штуки)
Шафа для документів напіввідкрита
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів напіввідкрита
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 16 (штуки)
Стіл офісний 1400*740*750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний 1400*740*750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Полиця настінна
Опис предмета закупівлі
Полиця настінна
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Тумба мобільна
Опис предмета закупівлі
Тумба мобільна
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Стіл офісний 1200*600*750
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний 1200*600*750
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Шафа для документів напіввідкрита
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів напіввідкрита
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної
Порядковий номер: 2
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
35 760 грн.
ЛОТ 2 - Стіл складний
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Стіл складний
Очікувана вартість
35 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
357,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стіл складний Фліп Флоп
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної
Порядковий номер: 2
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 11:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380678292877
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
211 260 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
211 260 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності