Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району від Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-003224-a
Id Tender 35c19d76063b400e95379705940c3b45
План UA-P-2025-08-18-003968-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 11:22
Остання зміна 16.09.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 395 906 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 979.53 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 11:21 до 02.09.2025 11:18
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 11:21
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 11:21
до 30.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:19
-
Залишилось 5 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 13:47
до 22.09.2025 00:00
Період уточнень
з 18.08.2025 11:21 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 11:21 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:19
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 395 906 грн.
Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району
Очікувана вартість
3 395 906 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16979,53
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 14:50
Закінчення аукціону
03.09.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
89427, Україна, Закарпатська область, в с.Минай, вул. Залізнична
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
3 395 169.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
Пропозиція:
2 896 869 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Пропозиція:
3 387 931.57 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 17:35
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
18.08.2025 11:21
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андроненков Сергій
Електронна пошта
Телефон
+380509535475
Замовник
ЄДРПОУ
45032582
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Поштовий індекс
89424
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгородський р-н, село Холмок
Адреса
вул.Свободи, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:47 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 15:19 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції,
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:47
Повідомлення про рішення
09.09.2025 16:54
Електроний протокол про продовження строку
03.09.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правово режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування шо затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу житлово- комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району 04.04.2023 року №8, відповідно Пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -- Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону, не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району (за кодом СРУ за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв,язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЭМСТВО «АРТЕМБУД». Тому, у зв,язку із великим навантаженням на уповноважену особу, що викликане виконанням додатково покладених на неї обов*язків з представництва відділу житлово- комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району в судах перебування у щорічній відпустці та проходженням курсу навчань, ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Капітальний ремонт вул. Залізнична в с.Минай Ужгородського району (за кодом СРУ за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв,язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЭМСТВА «АРТЕМБУД» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель дане рішення у порядку, та у спосіб передбаченому чинним законодавством України.
Дата продовження строку розгляду
09.09.2025 16:41
Дата кінця розгляду
02.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артембуд подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому враховуючи вище викладене: ВИРІШИВ: 1. Опублікувати дану вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артембуд в порядку та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства. 2. Надати учаснику ПП «Артембуд 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів/інформації, а саме: - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору, разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі згідно договору, який надається у складі тендерної пропозиції (в поданій інформації/документах виявлена відсутність первинних облікових документів, що підтверджують виконання в повному обсязі договору №252 від 24.11.24 - позитивний відгук від замовника робіт згідно виконаного аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, містити дату та номер договору згідно якого поставлявся товар (виконувалися роботи, надавались послуги) та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. - в поданій інформації про наявність в учасника процедури закупівлі наявності техніки, машин та механізмів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутні документми/інформація про наявність в учасника всієї техніки, машин та механізмів необхідних для виконання робіт згідно з технічним завданням та яка в свою чергу врахована в відомості ресурсів до договірної ціни наданої учасником в складі своєї цінової пропозиції а саме: • Автогрейдер середнього типу, потужність 118 кВт, • • Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 2, 2 т. • Кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням потужністю 79 кВт [108 к.с.] • Трактор колісний Для підтвердження зазначеної інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідної для виконання робіт по предмету закупівлі учасник повинен надати наступні документи/інформацію: Довідка учасника завірені підписом уповноваженої особи, про наявність механізмів та спеціалізованої техніки для якісного та вчасного надання послуг згідно наведеної у Додатку 3 до тендерної документації форми. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує (ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: сканкопію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа - копія має бути посвідчена нотаріально); сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід 'ємні, та додатковими угодами), укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; сканкопії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує (ють) факт передачі техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - відсутня інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід яку необхідно надати в наступній формі: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників, машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб) та дорожніх робітників (не менше 4 осіб), які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера з техніки безпеки. На інженера з техніки безпеки додатково необхідно надати: - диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації. Диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації повинні підтверджувати підготовку за курсом/напрямком: «Охорона праці» або «Охорона праці в галузі будівництва»; - сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до цього сертифікату. Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу/на переведення/на сумісництво або витяги з трудових книжок, цивільно-правові угоди (договори) на виконання робіт/надання послуг). Додатково на дорожніх робітників (не менше 4 осіб) та машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб), учасник повинен надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком (подається на кожного такого працівника з підтвердженням його кваліфікації): - дорожні робітники не нижче 3-го розряду - машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 3-го розряду Враховуючи шкідливість виконання робіт, впливу небезпечних факторів виробничого середовища за предметом закупівлі, учасник повинен надати документальне підтвердження про проходження медичного огляду дорожніми робітниками, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ21.05.2007 N 246. - Також відповідно п. 7.3. Додатку 3 до тендерної документації Учаснику необхідно надати в тому числі Сертифікат на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015, що виданий на ім’я Учасника та окремо сертифікат відповідності асфальтобетонних сумішей виробника, підтверджуючі документи на АБЗ якого (власний,орендований або залучений на умовах купівлі-продажу/поставки асфальтобетонної суміші) учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції, та який згідно до ст. 23 Закону виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації в НААУ, про що надати чинний атестат.
Створено
12.09.2025 14:27
Надати до
13.09.2025 14:27
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:43 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 13:47 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:43
Повідомлення про рішення
15.09.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті  26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому враховуючи вище викладене: ВИРІШИВ: Опублікувати дану вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" в порядку та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства. Надати учаснику учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів/інформації, а саме: У відповідності до п.7.3 додатку 3 до тендерної документації Учасником не надано: Сертифікат на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015. У відповідності до п.7.3 додатку 3 до тендерної документації не надано: сертифікат відповідності асфальтобетонних сумішей виробника, підтверджуючі документи на АБЗ якого (власний, орендований або залучений на умовах купівлі-продажу/поставки асфальтобетонної суміші) учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції, та який згідно до ст. 23 Закону виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації в НААУ, про що надати чинний атестат (атестат про акредитацію ООВ в НААУ також не надано). У відповідності до п. 7.3 додатку 3 до тендерної документації не надано: Чинний дозвіл уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки щодо зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, що виданий на ім’я Учасника. У відповідності до п. 3.1 додатку 3 до тендерної документації у договорі поставки асфальтобетонної суміші Учасника (Договір поставки укладеного з ТОВ ТК «Дорсервіс» № 03-04-1 від 03.04.2023 року) відсутня інформація про закупівлю для якої буде здійснюватись поставка асфальтобетонної суміші. У відповідності до п. 3.1. додатку 3 до тендерної документації Учасник не надав на усі зазначені у довідці «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 01.09.2025 року № 01/09-6-2 дорожньо-будівельні машини копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. У відповідності до додатку 3 до тендерної документації учасник не підтвердив наявність у нього машиністів дорожньо-будівельних машин не нижче 3-го розряду у кількості не менше 2-осіб, також учасник не надав і свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком щодо машиністів дорожньо-будівельних машин. У відповідності до додатку 3 до тендерної документації учасник не надав на дорожнього робітника Гончаренка Михайла Сергійовича свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з присвоєнням не нижче 3-го розряду. У відповідності до додатку 3 до тендерної документації учасник не підтвердив наявність у нього інженера з техніки безпеки. У тендерній пропозиції учасника на інженера з техніки безпеки: - не надано диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації. Диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації повинні підтверджувати підготовку за курсом/напрямком: «Охорона праці» або «Охорона праці в галузі будівництва»; - не надано сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відсутнє відповідне кваліфікаційне посвідчення до цього сертифікату. У відповідності до п.7.4 додатку 3 та додатку 1 до тендерної документації у інформації про ціни на матеріальні ресурси за позиціями «бітуми нафтові дорожні МГ і СГ, рідки» та Бітумна емульсія не чітко, нерозбірливо вказані ціни у рядку «транспортна складова, грн.».
Створено
15.09.2025 15:13
Надати до
16.09.2025 15:13
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:43 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 395 906 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 11:18
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Контактний телефон:
+380509535475
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 395 906 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 11:18
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Контактний телефон:
+380509535475
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності