Показати схожі тендери

Закупівля Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки - ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань від Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-003013-a
Id Tender 48a20fd6b36d44edb327755f01ea170f
План UA-P-2025-08-18-001841-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 11:20
Остання зміна 28.08.2025 15:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 11:14 до 26.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 11:14
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 11:14
до 23.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.08.2025 09:00
-
Період уточнень
з 18.08.2025 11:14 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 11:14 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 09:00
Основні параметри
Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки - ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація) зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки - ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки - ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
71631100-1 - Послуги з технічного огляду обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та належно оформлених первинних документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Пропозиція:
232 756.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маріанна Штурма
Електронна пошта
Телефон
+380979195569
Сайт:
https://shumsk.crl.net.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001216
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Поштовий індекс
47100
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Шумськ
Адреса
вул. Енергетична, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Повірка, вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки - ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 09:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 09:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 11:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1.1. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Заповнена довідка, за нижченаведеною формою (Таблиця 1.), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з аналогічною специфікою предмета закупівлі (Повірка засобів вимірювальної техніки).». Згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1.1. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, що подана учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до пп. 1.1.1. Таблиці 1. цього Додатку (далі – Довідка) учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: • не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цього договору); • документ(и) на підтвердження факту виконання не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (підписаний(і) обома сторонами Акт(и) приймання-передачі наданих послуг; • лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Примітка: Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» 2) Пункт 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців». Згідно з підпунктом 1.2.1 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 2., якою підтверджує що роботи з повірки будуть здійснювати не менше двох працівників з кожного виду вимірювань, які будуть задіяні для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до сфери уповноваження, мають технічну і професійну підготовку, необхідний освітньо-кваліфікаційний рівень, практичний досвід, тощо. Ця вимога розповсюджується у тому числі на персонал субпідрядника/співвиконавця у разі, коли Учасником для надання Послуг планується його залучення.»; згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «. До довідки додати: • документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (трудовий договір або наказ про прийняття на роботу або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу); • копію(ї) документа(ів) на кожного працівника, зазначеного у довідці (диплом або сертифікат, або посвідчення, або свідоцтво тощо) про освіту та/або підвищення кваліфікації та/або спеціальне навчання.». 2) Перелік виявлених невідповідностей: - подана Учасником Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №06-01/2408 від 25.08.2025р. не відповідає формі, встановленій у Таблиці 1.; - сума поданих Актів здачі-приймання робіт (надання послуг) не відповідає сумі договору, зазначеного Учасником в Довідці, отже не підтверджує фактичне його виконання; - відсутні документи, що засвідчують можливість використання праці працівників залучених субпідрядником/співвиконавцем. У наданому Учасником документі ("Наказ «Щодо виконання функцій фахівців, які проводять повірку ЗВТ (засобів вимірювальної техніки) № 56 від 21.05.2024 року") така можливість не підтверджується у спосіб, передбачений тендерною документацією. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями (не більше ніж 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення), наступні документи: - оновлену Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнену за формою Таблиці 1., що відповідає вимогам тендерної документації; - підписаний(і) обома сторонами Акт(и) приймання-передачі наданих послуг, із сумою, що відповідає сумі договору, зазначеного в довідці; - оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заповнену за формою Таблиці 2.; - до довідки додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника субпідрядником/співвиконавцем (трудовий договір або наказ про прийняття на роботу або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу).
Створено
28.08.2025 15:40
Надати до
29.08.2025 15:40
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Контактний телефон:
+380979195569
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Контактний телефон:
+380979195569
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності