Показати схожі тендери

Закупівля Папір для друку від Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-002719-a
Id Tender 01b9b1cc0e5244c4b3567c7dd4b3fb7b
План UA-P-2025-08-18-003138-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 18.08.2025 11:05
Остання зміна 18.08.2025 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 17 год. )
з 18.08.2025 11:04 до 26.08.2025 08:00
Залишилось 2 днів 9 год.
Період уточнень
з 18.08.2025 11:04
до 23.08.2025 00:00
Залишилось 2 днів 9 год.
Період оскарження
з 18.08.2025 11:04
до 23.08.2025 00:00
Період уточнень
з 18.08.2025 11:04 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 11:04 до 23.08.2025 00:00
Основні параметри
Папір для друку
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Папір для друку
Назва предмета закупівлі
Папір для друку
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 12:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір для друку
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
3 750
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 11:08
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5. Порядок здійснення оплати 5.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у розділі 14 цього Договору. 5.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 10 (десяти) банківських днів за умови наявності коштів на рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. 5.3 Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування на підставі рахунку-фактури та накладної.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4. Поставка Товару 4.1. Умови цього Договору викладені Сторонами у відповідності до вимог чинного законодавства, а також особливостей, що випливають із умов цього Договору. 4.2. Поставка здійснюється за місцем визначеними Додатком 2 до Договору. 4.3. Товар, що є предметом цього Договору, постачається упродовж 10 днів після заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.12.2025. 4.4. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Замовнику документи, які належать до передачі разом з Товаром. До таких документів належать документи, що засвідчують якість Товару (сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт, гарантійний документ тощо). 4.5. Поставка, розвантаження та занесення Товару Замовнику здійснюється за рахунок Постачальника. 4.6. Право власності на Товар переходить до Замовника після його поставки.
Порядковий номер: 2
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панченко Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472311537
Факс
+380472373341
Сайт:
https://court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26261092
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Поштовий індекс
18015
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 316
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності