Показати схожі тендери

Закупівля Печатки, штампи від Головне управління ДПС у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-002537-a
Id Tender e41d7e14a54f4c06bfd76a5aa1b15c51
План UA-P-2025-08-07-005009-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.08.2025 11:04
Остання зміна 15.09.2025 09:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 974 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (1,43 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 11:04 до 26.08.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 11:04
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 11:04
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 11:33
до 02.09.2025 14:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 14:16
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 14:16
до 15.09.2025 09:31
Період уточнень
з 18.08.2025 11:04 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 11:04 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 11:33 до 02.09.2025 14:16
Період кваліфікації
з 27.08.2025 11:33 до 02.09.2025 14:16
Основні параметри
Печатки, штампи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 974 грн.
Печатки, штампи
Назва предмета закупівлі
Печатки, штампи
Очікувана вартість
20 974 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
1,43 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 11:10
Закінчення аукціону
27.08.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Печатки, штампи
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
71
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Дата постачання по
31.12.2025 11:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної або підписання Сторонами Акту прийому – передачі Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
20 964 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Пропозиція:
20 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Круценко Ірина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442362998
Сайт:
https://kyiv.tax.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44116011
Назва (англійською мовою)
State Tax Servise of Ukraine Principal Office in the city of Kyiv
Повна назва
Головне управління ДПС у м. Києві
Повна назва (англійською мовою)
State Tax Servise of Ukraine Principal Office in the city of Kyiv
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м Київ
Адреса
вул. Шолуденка, 33/19
Кваліфікація
Лот № 1 Печатки, штампи
Період вимог/скарг з 02.09.2025 14:16 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 11:33 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 14:16
Довідка НАЗК
02.09.2025 14:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 10:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ФОП Гудкова Олексія Михайловича (код 3150017593): 1.1.У інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років) ФОП Гудковим Олексієм Михайловичем (код 3150017593) вказано договір, укладений з Виконавчим комітетом Вербківської сільської ради (код 40210149) від 29.03.2021 № 121 (файл «довідка про аналогічні договори гудков 25.08.pdf»), дата укладання договору не відповідає вимозі «протягом останніх трьох років». 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Гудковим Олексієм Михайловичем (код 3150017593) надано копію вказаного договору у повному обсязі - файл «Договір Вербківська сіл рада аналогічні договори (1).pdf», у якому також зазначена дата укладання, яка не відповідає вимозі «протягом останніх трьох років». 1.3. ФОП Гудковим Олексієм Михайловичем (код 3150017593) надано також копію документа, а саме: копія накладної № 13/21-т від 09.04.2021 року до Договору, укладеного з Виконавчим комітетом Вербківської сільської ради від 29.03.2021 № 121 – файл «Відгук та накладна верб готова.pdf», що підтверджує виконання договору, дата укладання якого не відповідає вимозі «протягом останніх трьох років». 2.Відсутня інформація про учасника, згідно з Додатком 1 до тендерної документації. 3.Відсутня інформаційна довідка (в довільній формі) про країну походження товару. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Вимога 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) договору: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1). Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації. та п. 3 «Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору (-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1). Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації. 2. Розділ ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» Частина 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації про учасника за формою згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. та п. 1 «Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Інформація про учасника за формою згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. 3.Таблиця 2 Додатку 2 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються замовником»: п. 4 «Інша інформація»: п.п.4.3. Інформаційна довідка (в довільній формі) про країну походження товару. та п. 17 «Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Інформаційна довідка (в довільній формі) про країну походження товару Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1.Надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3.Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1). 2.Надати інформацію про учасника, згідно з Додатком 1 до тендерної документації. 3.Надати інформаційну довідку (в довільній формі) про країну походження товару.
Створено
28.08.2025 16:27
Надати до
29.08.2025 16:27
Договір
UA-2025-08-18-002537-a-b1
Підписаний і діє
Номер
349
20 950 грн.
20 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
71 (штуки)
Печатки, штампи
Номенклатура
Печатки, штампи
Кількість
71
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у м. Києві
Повна назва
Головне управління ДПС у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44116011

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Повна назва
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3150017593

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.09.2025 09:31
Повідомлення про договір
15.09.2025 09:20
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 974 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у м. Києві
Контактний телефон:
+380442362998
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 974 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у м. Києві
Контактний телефон:
+380442362998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності