Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (Куртка флісова) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-000613-a
Id Tender 41fd027ba14440cf9f27b44d84a976c1
План UA-P-2025-08-14-012919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.08.2025 09:24
Остання зміна 10.09.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
322 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 220 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 09:23 до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 09:23
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 09:23
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:53
до 02.09.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 11:47
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 15:34
до 10.09.2025 15:55
Період уточнень
з 18.08.2025 09:23 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 09:23 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:53 до 02.09.2025 15:34
Період кваліфікації
з 27.08.2025 13:53 до 02.09.2025 15:34
Основні параметри
ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (Куртка флісова)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
322 000 грн.
Куртка флісова
Назва предмета закупівлі
Куртка флісова
Очікувана вартість
322 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3220,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 13:30
Закінчення аукціону
27.08.2025 13:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Куртка флісова
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, вулиця Ямська, 59
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС"
Пропозиція:
292 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШЕПА ОЛЕНА ЯНІВНА
Пропозиція:
289 660 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 13:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 09:24
Оголошення про проведення закупівлі
18.08.2025 09:22
-
18.08.2025 09:22
-
18.08.2025 09:22
-
Проект договору
18.08.2025 09:22
-
18.08.2025 09:22
-
18.08.2025 09:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Деркач Олександр Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380630370323, 380445294030
Замовник
ЄДРПОУ
31868786
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Багговутівська, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Куртка флісова
Період вимог/скарг з 28.08.2025 11:47 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 13:53 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
28.08.2025 11:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.08.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 09:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 09:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:34 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 11:47 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:34
Довідка НАЗК
02.09.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.08.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 09:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 09:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС" (код ЄДРПОУ 36356561), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (Куртка флісова), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 3 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено кваліфікаційний критерій «Підтвердження статусу платника податків» Учасник повинен: - Для платників податку на додану вартість – сканований витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, або скановане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014) Учасником не надано документів на підтвердження статусу платника податків. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен: «надати довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх загальну кількість та досвід роботи, а саме: в штаті працівників Учасника обов’язково повинні бути: - Технолог та Закрійник стаж роботи яких не менше двох років, - швачки не менше трьох працівників. Відомості про наявність працівників, а також їх стаж роботи повинні бути підтверджені в складі тендерної документації скан-копіями наказів про призначення працівників на посади.» - На підтвердження наявності працівників(швачки не менше трьох працівників) що зазначені в довідці, Учасник не надав скан-копій наказів про призначення на посади, підтвердив лише наявність Технолога та Закрійника. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен надати: - довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі за період 2020-2024р. Учасник самостійно обирає за який період надати інформацію. - надати копію договору(з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору; - Лист-відгук із зазначенням якісного виконання договору На підтверджується факту виконання аналогічного договору, Учасником надано довідку від 22.08.2025 року, згідно якої між ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС" та ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» було укладено договір № 2024ЦО/МТ від 16.08.2024 року, надано скан-копію зазначеного договору, та скан-копію листа-відгуку від замовника з яким було укладено договір, але не підтверджено факт відвантаження аналогічної продукції в межах вказаного договору в період 2024 році. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» Учасник повинен: «Для документально підтвердженого кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: Довідка про наявність фінансової спроможності рік Обсяг річного доходу(виручки), тис. грн. Надане документальне підтвердження У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* ( баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 календарний рік. - У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до 31.12.2024 року).» Учасником не надано: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* ( баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 календарний рік. - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. - Так як Учасник являється малим суб’єктом господарювання в розумінні Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” останній не надав лист із поясненням у довільній формі про причини не складання та не подання у складі тендерної пропозиції: звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал, приміток до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація). Згідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку 3 тендерної документації передбачено: Для підтвердження якості складових виробу(сировини) надаються: - Договір з постачальником або виробником тканин, або витяг з такого договору яким підтверджується факт отримання або можливість отримання Учасником основної тканини (Фліс: склад 100% - поліестер) який використовуватиметься для виробництва товару що є предметом закупівлі. На підтвердження вимоги Учасник надав договір № 22 від 16.09.2024 р. укладений між ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС" та ТОВ «ЗЕЙДЖАН ТЕКСТИЛЬ», не в повному обсязі в наслідок чого відсутні відомості про його чинність, також відсутні відомості що підтверджують факт отримання або можливість отримання Учасником основної тканини (Фліс: склад 100% - поліестер). Учасник не надав лист-гарантію щодо заміни товару або усунення недоліків у поставленій партії товару у разі виявлення не значних недоліків в якості товару або технічним вимогам та заявленим розмірам згідно заявки під час прийняття товару Замовником; Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Створено
01.09.2025 15:09
Надати до
02.09.2025 15:09
Договір
UA-2025-08-18-000613-a-a1
Підписаний і діє
Номер
149-25ВТ
292 180 грн.
243 483.33 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
350 (штуки)
Куртка флісова
Номенклатура
Куртка флісова
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
695.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31868786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС"
Повна назва
ТОВ "ФС "МЕГАТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36356561

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 15:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
322 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
322 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності