Показати схожі тендери

Закупівля Виносна антена посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м або еквівалент від Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-18-000045-a
Id Tender 592d5200922a4b4384db7d4fac267e69
План UA-P-2025-08-13-012375-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.08.2025 02:58
Остання зміна 15.09.2025 22:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
427 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 137.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.08.2025 02:57 до 26.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2025 02:57
до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2025 02:57
до 23.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.08.2025 11:56
-
Залишилось 4 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 22:07
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 18.08.2025 02:57 до 23.08.2025 00:00
Період оскарження
з 18.08.2025 02:57 до 23.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2025 11:56
Основні параметри
Виносна антена посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м або еквівалент
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
427 500 грн.
Виносна антена посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Виносна антена посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м або еквівалент
Очікувана вартість
427 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2137,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.08.2025 11:21
Закінчення аукціону
27.08.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виносні антени посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м
Код ДК 021:2015
32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, кім.327
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КІНАХ АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ"
Пропозиція:
427 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОП КОНТРОЛ"
Пропозиція:
335 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Карпенко Наталія Юріївна"
Пропозиція:
325 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІЛАНА СІСТЕМС"
Пропозиція:
416 262.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.08.2025 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 02:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лісовець Віталій
Електронна пошта
Телефон
380984456757
Замовник
ЄДРПОУ
23948670
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл. Ринок, 1, кім.327
Кваліфікація
Лот № 1 Виносна антена посилення сигналу Avenger + комплект кабелю 20м або еквівалент
Період вимог/скарг з 15.09.2025 22:07 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 11:56 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Як вбачається з інформації на сторінці закупівлі в електронній системі закупівель, Замовником 04.09.2025 року було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Учасника, які стосуються виконання вимог додатку 2 до тендерної документації (відповідність кваліфікаційним критеріям). Учасником на виконання вимог тендерної документації було долучено Довідку № 1 від 20.08.2025 року («довідка аналогічний договір.docs»). Згідно даної довідки, Учасником раніше було укладено аналогічний договір поставки від 02 травня 2025 року з ФОП Карпенком Олегом Анатолійовичем. При цьому, на вимогу додатку 2 до тендерної документації, Учасником надано скан аналогічного договору та документ, який підтверджує його виконання. Однак, з долучених сканів документів вбачається, що Учасник уклав та виконав договір з іншим контрагентом, аніж, той, що вказаний у довідці № 1 від 20.08.2025 року, а саме з ФОП Фабрічевою Дар’єю Олександрівною. При цьому жодного документу, який підтверджує укладення та виконання договору з ФОП Карпенком Олегом Анатолійовичем. Учасником не надано. Вищевказана невідповідність не була усунута Учасником після публікації повідомлення від 04.09.2025 року. з відповідною вимогою. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
15.09.2025 22:07
Повідомлення про рішення
03.09.2025 16:26
Електроний протокол про продовження строку
27.08.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 02:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.08.2025 02:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Львівське комунальне підприємство «МІСЬКИЙ ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» ЄДРПОУ 23948670 Протокольне рішення (протокол) № 2 уповноваженої особи 03.09.2025 р. м. Львів Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Карпенко Наталії Юріївни (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Виносні антени) (далі — Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-18-000045-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – Фізичною особою-підприємцем Карпенко Наталією Юріївною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Оскільки товар, що є предметом закупівлі, надалі планується передати для потреб військових частин ЗС України, є необхідність проведення додаткового аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами Замовника, зокрема технічними спеціалістами, на предмет відповідності запропонованого товару потребам Замовника, а також додатково проаналізувати документи, зокрема технічні умови, що стосуються якості товару, гарантій виробника, оскільки товар, який пропонується Учасником, є еквівалентним. Відтак, оскільки вищевказані дії неможливо провести протягом строку розгляду тендерних пропозицій, передбаченого законодавством, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 24.09.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Карпенко Наталії Юріївни до 24.09.2025 року включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа Роман РОЖАК
Дата продовження строку розгляду
03.09.2025 16:25
Дата кінця розгляду
25.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Просимо усунути невідповідності у поданих Вами документах, подання яких передбачено додатком 2 до Тендерної документації (на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям), та надати документи, які по формі і змісту відповідають встановленим вимогам.
Створено
04.09.2025 16:21
Надати до
05.09.2025 16:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 22:07 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 22:07
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
427 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 12:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Контактний телефон:
380984456757
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
427 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2025 12:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
Контактний телефон:
380984456757
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності