Показати схожі тендери

Закупівля Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-17-000071-a
Id Tender 9b3299028d35464fbc290594e5a6a762
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.08.2025 10:33
Остання зміна 08.09.2025 15:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 189 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 945 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 00:00 до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.08.2025 10:32
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.08.2025 00:00
до 26.08.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 16:39
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 16:39
до 08.09.2025 15:42
Період уточнень
з 17.08.2025 10:32 до 21.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.08.2025 00:00 до 26.08.2025 16:39
Період кваліфікації
з 24.08.2025 00:00 до 26.08.2025 16:39
Основні параметри
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 189 000 грн.
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Назва предмета закупівлі
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Очікувана вартість
1 189 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5945,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
25.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника, після фактичного отримання товару та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник за власний рахунок поставляє Товар протягом 10 календарних днів з дати підписання договору у місце за вказівкою Замовника на території України (крім зони активних бойових дій)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОУПЕН СИСТЕМ"
Пропозиція:
1 189 000 грн.
Документи закупівлі
17.08.2025 10:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Дубовик
Електронна пошта
Телефон
+380506968487
Замовник
ЄДРПОУ
26637373
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Період вимог/скарг з 26.08.2025 16:39 по 29.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
26.08.2025 16:39
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
під час розгляду пропозиції учасника були виявлені наступні невідповідності: 1. Учасник не надав у відповідності до п.6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не надані документи , що передбачені цим пунктом (в разі якщо такі обставини мають місце) або не надана довідка про відсутність обставин визначених цим пунктом; 2. Учасник не надав на виконання п.9 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі : ? довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається виконаний (і) договір (ори), на поставку учасником товарів, визначених за показником четвертої цифри коду ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів або на поставку аналогічних стендів; ? сканкопію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, з додатками. ? Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору (вибрати один із варіантів). 3. Учасник надав на виконання п.3.1. Вимоги до учасника Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановленої форми, а саме виклав технічні характеристики товару ну у відповідному рядку вказаної таблиці, а зазначив їх у довідці перед таблицею. Вважаю це у відповідності до п.15.16 формальною помилкою. На підставі вище викладеного, керуючись п.п.4 п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 вимагаю/пропоную учаснику протягом 24 виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження у ЕСЗ нових/чи відкоригованих документів: 1. Надати у відповідності до п.6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме документи , що передбачені цим пунктом (в разі якщо такі обставини мають місце) або надати довідку про відсутність обставин визначених цим пунктом; 2. Надати на виконання п.9 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі : ? довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору); ? сканкопію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, з додатками; ? Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору (вибрати один із варіантів). 3. На виконання п.3.1. Вимоги до учасника Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати інформацію про технічні характеристики товару у встановленій вказаним пунктом формі з зазначенням раніше наданих технічних характеристик товару. Попередити учасника, що в разі зазначення у наданій учасником інформації у встановленій оголошенням формі інших характеристик товару ніж ті, що були попередньо надані - учасника буде дискваліфіковано, а його пропозицію відхилено.
Створено
25.08.2025 15:17
Надати до
26.08.2025 15:17
Договір
UA-2025-08-17-000071-a-b1
Підписаний і діє
Номер
226
1 189 000 грн.
990 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Номенклатура
Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26637373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОУПЕН СИСТЕМ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОУПЕН СИСТЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23843190

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 15:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000056
Дата створення проекту
01.09.2025 16:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 16:41
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 11:02
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 80-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.09.2025 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-08-17-000071-a 17.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 16:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини А4576 (далі – Замовник), пропозицію учасника спрощеної закупівлі приватного малого підприємства «ОУПЕН СИСТЕМ» (далі – ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ»), вимогу про усунення невідповідностей до 26.08.2025, протокольне рішення уповноваженої особи військової частини А4576 від 26.08.2025 № 114, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2025, договір про закупівлю товарів від 08.09.2025 № 226 на суму 1 189 000,00 грн, укладений між Замовником та ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» (далі – Договір про закупівлю), пояснення надані Замовником 03.09.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» установлено наступне. Згідно із підпунктом 3.1 «Вимоги до учасника» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення (далі – Додаток 2 до оголошення), Замовником зазначено, що: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1». У складі пропозиції учасника закупівлі ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» надано Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у формі Таблиці 1, наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення (далі – Технічна специфікація). Однак у наданій учасником ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» технічній специфікації відсутні відомості щодо технічних характеристик товару та його комплектації. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність у документах, подання яких передбачалося документацією для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, 25.08.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідності, зокрема: «на виконання п.3.1. Вимоги до учасника Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати інформацію про технічні характеристики товару у встановленій вказаним пунктом формі з зазначенням раніше наданих технічних характеристик товару. Попередити учасника, що в разі зазначення у наданій учасником інформації у встановленій оголошенням формі інших характеристик товару ніж ті, що були попередньо надані - учасника буде дискваліфіковано, а його пропозицію відхилено». Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178). Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідності учаснику ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» в пропозиції якого відсутня інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. На запит Держаудитслужби від 02.09.2025 Замовником 03.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, що не спростовує суті встановленого порушення. Крім того, на виконання вищевказаної вимоги учасник ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ», через електронну систему закупівель, надав оновлену (виправлену) інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі разом із технічною специфікацією, у таблиці 1 якої зазначено розміри випробувального стенду 1600 х 1000 х 700 мм, що не відповідає розмірам, визначеним у «Специфікації» Додатку 2 до оголошення, а саме: 1100 х 1700 х 670 мм, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до оголошення. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, не відхилив пропозицію учасника ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, та згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.08.2025 № 114, визнав даного учасника переможцем закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини вісімнадцятої статті 14 Закону, спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятої статті 14 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ПМП «ОУПЕН СИСТЕМ» установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 11:02
Документи висновку
16.09.2025 11:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-17-000071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 09:06
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 09:07
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosh, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-17-000071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Випробувальний стенд CR-IP для перевірки та кодування форсунок Common Rail виробництва Bosch, Delphi, Denso та Siemens при системному тиску до 2400 бар, код 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 17.08.2025 року (далі – Додаток 2 до оголошення), для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. У складі пропозиції учасника ПМП "ОУПЕН СИСТЕМ" надана Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, після виправлення невідповідностей, в таблиці 1 якої зазначено розміри випробувального стенду 1600х1000х700мм, які не відповідають розмірам визначеним у "Специфікації" Додатку 2 до оголошення - 1100 x 1700 x 670. Яким чином визначено відповідність запропонованого товару у пропозиції ПМП 'ОУПЕН СИСТЕМ' вимогам Додатку 2 до оголошення, а також просимо обґрунтувати підстави надання учаснику вимоги про усунення виявлених невідповідностей стосовно ненадання інформації щодо технічних характеристик? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 12:37
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 12:38
-
Відповідь
відповідь щодо обґрунтування закупівлі
ПОЯСНЕННЯ запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.09.2025 року по спрощеній закупівлі з ідентифікатором UA-2025-08-17-000071-a У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.09.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-08-17-000071-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо. 1. Військова частина А4576 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова 710) вказано, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто, дія пункту 41 Постанови 710 на спрощені закупівлі не розповсюджується, так як спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури в визначенні ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вважаємо, що оприлюднення даної інформації може негативно вплинути на обороноздатність як нашої частини так і суміжних частин при виконанні заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф. На Ваш запит шодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість предмета спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-08-17-000071-a повідомляємо, що очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, а саме пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, шляхом ринкових консультацій з потенційними постачальниками. Видатки на придбання Товару передбачені за рахунок Фінансування: Фонд: спеціальний, 10% ПДФО; КПКВ 2101150/12/1; КЕКВ 3110; КВ 030. Потреба в придбані визначена рапортом служби -ініціатора № 1/26359 від 30.07.2025р., наказом командира військової частини А4576 від 28.01.2025 за № 496 «Про затвердження Переліків та обсягів закупівель» із змінами та доповненнями. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені вказаним вище рапортом ініціатора закупівлі відповідно до нагальних потреб частини з метою здійснення заходів із забезпечення відсічі та стримування збройної агресії рф. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
03.09.2025 11:42
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь щодо габаритів
ПОЯСНЕННЯ запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.09.2025 року по спрощеній закупівлі з ідентифікатором UA-2025-08-17-000071-a У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.09.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-08-17-000071-a, який надійшов через електронну систему закупівель щодо габаритів товару. За результатами розгляду повідомляємо. Під час оголошення закупівлі у відповідності до нагальних потреб в/ч А4576 згідно з рапортом ініціатора закупівлі для опису технічних характеристик/вимог до товару/предмету закупівлі були використані дані/інформація з офіційного сайту вітчизняного виробника https://opensys.com.ua/catalog-59/cr-ip%20test%20bench/ . Під час розгляду наданих пропозицій єдиному учаснику, який є одночасно вітчизняним виробником товару, було надано 24 години на виправлення невідповідностей (були ненадані документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ненадана довідка відповідно до рядка/стовпчику 6 Додатку 1, та надані у не встановленому Замовником форматі відомості про технічні показники товару (відповідно до умов оголошення Замовником це визнано формальною помилкою)). Учасник вимогу виконав і вказав у своїй оновленій інформації як технічні характеристики товару Замовника , так і у Таблиці 1 вказаної довідки фактичні/реальні габарити товару(файл « Інформація про техн.характор.docx»). Також учасник надав Замовнику лист та паспорт на виріб в якому пояснив, що інформація щодо технічних характеристик товару в частині габаритів на їх офіційному сайті є застарілою та внесена з помилками (додаються). Замовник враховуючи, що на участь у закупівлі була надана одна пропозиція учасника, який є вітчизняним виробником необхідного товару, сплачує податки та збори в Україні, створює робочі місця, а також те що вказане обладнання необхідне для термінового невідкладного ремонту військової техніки на базі частини її спеціалістами, які мають вміння та досвід роботи на цьому обладнанні- було прийнято рішення вважати ці невідповідності несуттєвими, формальними. Вказані невідповідності не призводять до будь яких негативних наслідків: не порушуються конкуренція, ціна визначена від виробника, товар повністю відповідає вимогам Замовника. Крім того прошу Вас врахувати, що як найскоріше придбання та введення в експлуатацію предмету закупівлі призведе до зменшення часу на ремонт дизельних двигунів військової техніки, зменшенню витрат на поточний ремонт та обслуговування/діагностику дизельних двигунів військової техніки, оскільки буде виконуватися на базі військової частини її особовим складом. Таким чином, військова техніка буде у найкоротші терміни без залучення сторонніх спеціалістів(за додаткові кошти) підготовлена/відремонтована для подальшого виконання заходів з стримання та відсічі збройної агресії рф. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
03.09.2025 12:21
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 189 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 189 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності