Показати схожі тендери

Закупівля Монітор, багатофункціональний принтер лазерний, багатофункціональний принтер струменевий, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання від Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-010449-a
Id Tender 0973f90daef34a3fb1ab0f2dd988afea
План UA-P-2025-08-15-012177-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.08.2025 18:32
Остання зміна 27.08.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
377 959.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 779.6 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 18:31 до 25.08.2025 18:23
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 18:31
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 18:31
до 22.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.08.2025 18:23
-
Період уточнень
з 15.08.2025 18:31 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 18:31 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 18:23
Основні параметри
Монітор, багатофункціональний принтер лазерний, багатофункціональний принтер струменевий, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
377 959.66 грн.
Монітор, багатофункціональний принтер лазерний, багатофункціональний принтер струменевий, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Монітор, багатофункціональний принтер лазерний, багатофункціональний принтер струменевий, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Примітки
На підставі наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» закупівля товару проводиться за КЕКВ 3110 вартість яких від 20000 грн. без урахування ПДВ, що визначено п.п.14.1.138 Податкового кодексу України.
Очікувана вартість
377 959.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3779,6
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 7 (штуки)
Монітор
Опис предмета закупівлі
Монітор
Код ДК 021:2015
30231310-3 - Плоскопанельні дисплеї
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Дата постачання по
31.12.2025 18:23
Позиція : №2 6 (штуки)
багатофункціональний принтер лазерний
Опис предмета закупівлі
багатофункціональний принтер лазерний
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Дата постачання по
31.12.2025 18:23
Позиція : №3 2 (штуки)
багатофункціональний принтер струменевий
Опис предмета закупівлі
багатофункціональний принтер струменевий
Код ДК 021:2015
30232150-0 - Струменеві принтери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Дата постачання по
31.12.2025 18:23
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк (термін) поставки товару - не більше 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
376 690 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Харченко Світлана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380512378337
Факс
+380512378341
Сайт:
http://kvs.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08564067
Повна назва
Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Поштовий індекс
54030
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
вул. Лагерне поле,5
Кваліфікація
Лот № 1 Монітор, багатофункціональний принтер лазерний, багатофункціональний принтер струменевий, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 18:23 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 18:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 18:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 18:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації та до підпункту 5.7. пункту 5 «Перелік інших документів та\або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що документи або копії документів тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Згідно до вимог до предмету закупівлі пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності товару монітору та БФП Учасник повинен надати копію: 1) Сертифікату про відповідність системи управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2018. 2) Сертифікату про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015 Учасник на виконання цієї вимоги надав сертифікати про відповідність управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2015 та про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015 викладених іншою мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями сертифікат про відповідність системи управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2018 та сертифікат про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015 разом із їх автентичним перекладом українською мовою. 2. Відповідно до пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Учасник для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, повинен надати документи, які відповідають одному з варіантів: 1) Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора; 2) Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару. Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі. Учасник на виконання цієї вимоги не надав жодного документа з даного питання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора або копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.
Створено
27.08.2025 10:39
Надати до
28.08.2025 10:39
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
377 959.66 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 18:23
Замовник:
Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Контактний телефон:
+380512378337
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
377 959.66 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 18:23
Замовник:
Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Контактний телефон:
+380512378337
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності