Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей:
1. Відповідно до пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації та до підпункту 5.7. пункту 5 «Перелік інших документів та\або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що документи або копії документів тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).
Згідно до вимог до предмету закупівлі пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності товару монітору та БФП Учасник повинен надати копію:
1) Сертифікату про відповідність системи управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2018.
2) Сертифікату про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015
Учасник на виконання цієї вимоги надав сертифікати про відповідність управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2015 та про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015 викладених іншою мовою.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями сертифікат про відповідність системи управління якістю виробника БФП ДСТУ ISO 9001:2018 та сертифікат про відповідність системи екологічного управління виробника БФП ДСТУ ISO 14001:2015 разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
2. Відповідно до пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Учасник для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, повинен надати документи, які відповідають одному з варіантів:
1) Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора;
2) Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.
Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі.
Учасник на виконання цієї вимоги не надав жодного документа з даного питання.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора або копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.