Показати схожі тендери

Закупівля Меблі та приспособи різні від Національна академія внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-010136-a
Id Tender 87f92ce388dc41e49d52d499053b5689
План UA-P-2025-08-15-011905-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 17:10
Остання зміна 12.09.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 752 667 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 526.67 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 17:09 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 17:09
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 17:09
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00
до 01.09.2025 12:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 12:16
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.09.2025 12:16
до 12.09.2025 16:43
Період уточнень
з 15.08.2025 17:09 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 17:09 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 01.09.2025 12:16
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 01.09.2025 12:16
Основні параметри
Меблі та приспособи різні
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Меблі та приспособи різні (Код за ДК 021:2015 - 39150000-5 Меблі та приспособи різні) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки: м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість: 13 найменувань, а саме: Стіл чергового 2 шт. Комод з шухлядами 1 шт Відкрита стелажна шафа 1 шт Шафа для зберігання та демонстрації прапорів 1 шт Стійка ресепшн для зони прийому відвідувачів 1 шт Декоративна стінова панель на ресепшн 1 шт Стіл модульний 12 шт Радіусний модулний стіл 2 шт Центральна панель столу 1 шт Комод вбудованого типу 1 шт Стіл технічного спеціаліста 1 шт Декоративна стінова панель в залу нарад тип 1 2 шт Декоративна стінова панель в залу нарад тип 2 1 шт Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 752 667,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 3 календарних дня з моменту заключення (підписання) Договору але не пізніше 12.09.2025 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 23.08.2025 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 752 667 грн.
Меблі та приспособи різні
Назва предмета закупівлі
Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
1 752 667 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17526,67
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 2 (штуки)
Стіл чергового
Опис предмета закупівлі
Стіл чергового
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Комод з шухлядами
Опис предмета закупівлі
Комод з шухлядами
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Відкрита стелажна шафа
Опис предмета закупівлі
Відкрита стелажна шафа
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Шафа для зберігання та демонстрації прапорів
Опис предмета закупівлі
Шафа для зберігання та демонстрації прапорів
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стійка ресепшн для зони прийому відвідувачів
Опис предмета закупівлі
Стійка ресепшн для зони прийому відвідувачів
Код ДК 021:2015
39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Декоративна стінова панель на ресепшн
Опис предмета закупівлі
Декоративна стінова панель на ресепшн
Код ДК 021:2015
39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №7 12 (штуки)
Стіл модульний
Опис предмета закупівлі
Стіл модульний
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Радіусний модульний стіл
Опис предмета закупівлі
Радіусний модульний стіл
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Центральна панель столу
Опис предмета закупівлі
Центральна панель столу
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Комод вбудованого типу
Опис предмета закупівлі
Комод вбудованого типу
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Стіл технічного спеціаліста
Опис предмета закупівлі
Стіл технічного спеціаліста
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №12 2 (штуки)
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 1
Опис предмета закупівлі
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 1
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 2
Опис предмета закупівлі
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 2
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Мидловець Олександр Олегович"
Пропозиція:
1 737 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Доценко
Електронна пошта
Телефон
+380987579685
Сайт:
https://www.navs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08751177
Повна назва
Національна академія внутрішніх справ
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пл. Солом'янська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі та приспособи різні
Період вимог/скарг з 01.09.2025 12:16 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:16
Довідка НАЗК
01.09.2025 12:16
Повідомлення про рішення
28.08.2025 16:24
Електроний протокол про продовження строку
23.08.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій).
Дата продовження строку розгляду
28.08.2025 16:24
Дата кінця розгляду
20.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник: - Надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначив оренду виробничого приміщення але не зазначив обладнання, інструменти, прилади та пристрої, необхідні для доставки, встановлення, виготовлення меблів - Не надав Копію дійсного сертифіката на «Cистему управління якістю. Вимоги» ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. - Не надав Копію дійсного сертифіката на «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. - Не надав Копію дійсного сертифіката на «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи: Надати: - Надати виправлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначити обладнання, інструменти, прилади та пристрої, необхідні для доставки, встановлення, виготовлення меблів та підтверджуючі документи щодо користування - Надати Копію дійсного сертифіката на «Cистему управління якістю. Вимоги» ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. - Надати Копію дійсного сертифіката на «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. - Надати Копію дійсного сертифіката на «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданий на виробника або на його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора.
Створено
29.08.2025 11:28
Надати до
30.08.2025 11:28
Договір
UA-2025-08-15-010136-a-b1
Підписаний і діє
Номер
А-883
1 737 700 грн.
1 737 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл чергового
Номенклатура
Стіл чергового
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комод з шухлядами
Номенклатура
Комод з шухлядами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Відкрита стелажна шафа
Номенклатура
Відкрита стелажна шафа
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа для зберігання та демонстрації прапорів
Номенклатура
Шафа для зберігання та демонстрації прапорів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стійка ресепшн для зони прийому відвідувачів
Номенклатура
Стійка ресепшн для зони прийому відвідувачів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Декоративна стінова панель на ресепшн
Номенклатура
Декоративна стінова панель на ресепшн
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Стіл модульний
Номенклатура
Стіл модульний
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Радіусний модульний стіл
Номенклатура
Радіусний модульний стіл
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Центральна панель столу
Номенклатура
Центральна панель столу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комод вбудованого типу
Номенклатура
Комод вбудованого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл технічного спеціаліста
Номенклатура
Стіл технічного спеціаліста
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 1
Номенклатура
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 2
Номенклатура
Декоративна стінова панель в залу нарад тип 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національна академія внутрішніх справ
Повна назва
Національна академія внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08751177

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Мидловець Олександр Олегович"
Повна назва
ФОП "Мидловець Олександр Олегович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3265924012

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 16:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 752 667 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Національна академія внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380987579685
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 752 667 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Національна академія внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380987579685
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності