Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-009727-a
Id Tender 0c521e2629944c0696bacc4c8e70c6c2
План UA-P-2025-08-15-011373-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.08.2025 16:22
Остання зміна 31.10.2025 21:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
911 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 114 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 16:20 до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 16:20
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 16:20
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 13:43
до 31.10.2025 21:02
Залишилось 4 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 20:53
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 21:02
-
Період уточнень
з 15.08.2025 16:20 до 11.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 16:20 до 11.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 13:43 до 31.10.2025 21:02
Період кваліфікації
з 15.09.2025 13:43 до 31.10.2025 21:02
Основні параметри
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Мова тендерної пропозиції – українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
911 400 грн.
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Очікувана вартість
911 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9114,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 13:14
Закінчення аукціону
15.09.2025 13:43
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 000 (кілограми)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорії «В») 18 01 03*
Опис предмета закупівлі
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорії «В») 18 01 03*
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимр, вул. Шпитальна,20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (кілограми)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) 18 01 03*
Опис предмета закупівлі
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) 18 01 03*
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимр, вул. Шпитальна,20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 000 (кілограми)
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні препарати та імунобіологічні лікарські засоби) 18 01 06*
Опис предмета закупівлі
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні препарати та імунобіологічні лікарські засоби) 18 01 06*
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
8 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимр, вул. Шпитальна,20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
581 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
292 110 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
581 399 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 12:14
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Володимирівна Ващук
Електронна пошта
Телефон
+380632127397
Замовник
ЄДРПОУ
42631325
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Володимир
Адреса
вул. Шпитальна, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 20:53 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 13:43 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.09.2025 20:53
Повідомлення про рішення
22.09.2025 17:14
Електроний протокол про продовження строку
15.09.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.09.2025 13:43
Надати до
17.09.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" у зв'язку з обсягом документів які потребують додаткового вивчення поданих Учасником у тендерній пропозиції
Дата продовження строку розгляду
22.09.2025 17:14
Дата кінця розгляду
14.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду Вашої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами) (UA-2025-08-15-009727-a), встановлено наступну невідповідність. У складі Вашої тендерної пропозиції надано: 1. Атестат виробництва № UA.3.032.0002-24 від 10 липня 2024 року, однак він не відповідає вимогам п. 4.17 Додатку 1 до тендерної документації, адже він підтверджує, що «цей атестат засвідчує. що стан виробництва з оброблення (видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (згідно додатків № 1-6), тобто наданий атестат виробництва не підтверджує операцію з відновлення, що вимагалося умовами тендерної документації. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: Копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»). Строк усунення невідповідності – 24 години з моменту отримання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у зазначений строк, тендерна пропозиція буде розглядатися з урахуванням наявної невідповідності відповідно до вимог Закону. 2. Відповідно до п. 4.16 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.». У складі тендерної пропозиції надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №10334/25 від 09.05.2025 р. Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.” З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність. Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Під час перевірки наданого у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів №10334/25 від 09.05.2025 р. через «Еко систему», Замовником було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів №10334/25 від 09.05.2025 р. станом на сьогоднішній день є недійсним. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: чинний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Строк усунення невідповідності – 24 години з моменту отримання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у зазначений строк, тендерна пропозиція буде розглядатися з урахуванням наявної невідповідності відповідно до вимог Закону.
Створено
22.09.2025 17:41
Надати до
23.09.2025 17:41
Період вимог/скарг з 07.10.2025 14:43 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 20:53 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.10.2025 14:43
Повідомлення про рішення
02.10.2025 11:04
Електроний протокол про продовження строку
25.09.2025 20:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв`язку з великим обсяг документів та інформації яка потребує додаткового вивчення, потреби у додаткових роз'ясненнях Замовнику недостатньо трьох робочих днів для якісного аналізу документів щоб надати Учаснику час на виправлення невідповідностей у разі їх виявлення
Дата продовження строку розгляду
02.10.2025 11:04
Дата кінця розгляду
24.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду Вашої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами) (UA-2025-08-15-009727-a), встановлено наступну невідповідність: 1.Відповідно до п. 4.16 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.». У складі тендерної пропозиції надано ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. Відповідно до п. 4 Змін, що вносяться до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затверджених Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»- Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.” З наведеного вбачається, що дозволи на здійснення операції з оброблення відходів, отриманих за «спрощеною процедурою» (тип процедури можна перевірити в Еко Системі) – станом на сьогоднішній день втратили чинність. Відповідно до ч.1 Розділу 5 тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Під час перевірки наданого у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. через «Еко систему», Замовником було виявлено, що цей дозвіл отриманий за спрощеною процедурою. Тобто Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 3913/24 від 16.09.2024 р. станом на сьогоднішній день є недійсним. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: чинний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Для підтвердження наявності досвіду учасником надається лист-відгук принаймні від 3-х контрагентів, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами або копії актів виконаних робіт за аналогічними договорами. На підтвердження надати копії аналогічних договорів із усіма невід’ємними додатками.» На виконання зазначеної вимоги було надано у складі пропозиції договір № 21 від 27.02.2018 р. укладений із Комунальною установою «Запорізька обласна станція переливання крові», предметом якого є між іншим «Відходи категорії С: предмети, що містять ртуть (термометри); відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту (олива компресорна МС-20), системи освітлення (енергозберігаючі, люмінесцентні та бактерицидні лампи), тощо. Натомість, згідно дозвільних документів учасник не має право на управління/поводження із відповідним відходом. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: копії аналогічних договорів із усіма невід’ємними додатками у кількості передбаченій вимогами п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 3.Відповідно до п. 4.17 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»).» З тексту даної вимоги вбачається, що атестат виробництва має бути наданий у складі пропозиції разом із додатком. Натомість у складі пропозиції відсутній додаток до Атестату виробництва № UA.A.021.001-24 від 25.10.2024 р відсутні додатки. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: «Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»). 4. Відповідно до п. 4.15 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» Натомість у складі відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, – наявні невідповідності у наданих документах. Таким чином, учаснику необхідно виправити вказану невідповідність шляхом завантаження у складі пропозиції: Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.». 5. Відповідно до п. 4.17 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу)». Натомість у складі пропозиції відсутня саме Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Враховуючи зазначене, – наявні невідповідності у наданих документах. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: Виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). 6. Відповідно до п. 4.17 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Натомість, згідно технічного паспорту на піч з утилізації відходів модельний ряд С.Р. модель С.Р. 100 температура в камері згоряння у зазначеному учасником обладнанні для спалювання небезпечних відходів – 900 0 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, – наявні невідповідності у наданих документах. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: Копію технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Строк усунення невідповідності – 24 години з моменту отримання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у зазначений строк, тендерна пропозиція буде розглядатися з урахуванням наявної невідповідності відповідно до вимог Закону.
Створено
02.10.2025 13:51
Надати до
03.10.2025 13:51
Період вимог/скарг з 09.10.2025 20:42 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 14:43 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 20:42
Довідка НАЗК
09.10.2025 20:42
Повідомлення про рішення
09.10.2025 20:41
-
07.10.2025 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду Вашої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами) (UA-2025-08-15-009727-a), встановлено наступну невідповідність. 1.Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно було надати підтвердження наявності досвіду учасником надається лист-відгук принаймні від 3-х контрагентів, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами або копії актів виконаних робіт за аналогічними договорами. На підтвердження надати копії аналогічних договорів із усіма невід’ємними додатками. У складі тендерної пропозиції було надано лише один договір з додатками та лист відгук. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: лист-відгук принаймні від 3-х контрагентів, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами або копії актів виконаних робіт за аналогічними договорами На підтвердження надати копії аналогічних договорів із усіма невід’ємними додатками. 2.Відповідно до п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно було надати підтвердження платоспроможності - Фінансовий звіт за останній звітний період, даний звіт у складі тендерної пропозиції - відсутній. В зв’язку з цим, просимо надати виправлення вказаної невідповідності шляхом завантаження до складу своєї пропозиції: Фінансовий звіт за останній звітний період. Строк усунення невідповідності – 24 години з моменту отримання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у зазначений строк, тендерна пропозиція буде розглядатися з урахуванням наявної невідповідності відповідно до вимог Закону.
Створено
08.10.2025 18:00
Надати до
09.10.2025 18:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 19:59 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 19:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.10.2025 21:02 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 20:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 21:02
Довідка НАЗК
31.10.2025 21:02
Повідомлення про рішення
31.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-08-15-009727-a-a2
Очікує підписання
581 399 грн.
581 399 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорії «В») 18 01 03*
Номенклатура
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорії «В») 18 01 03*
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (кілограми)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) 18 01 03*
Номенклатура
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) 18 01 03*
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 000 (кілограми)
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні препарати та імунобіологічні лікарські засоби) 18 01 06*
Номенклатура
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні препарати та імунобіологічні лікарські засоби) 18 01 06*
Кількість
8 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42631325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37797799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
911 400 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380632127397
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
911 400 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380632127397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності