Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Гончарівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-009414-a
Id Tender 54d6476254a04a5fb7d38c783d183df6
План UA-P-2025-08-15-010979-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.08.2025 16:01
Остання зміна 10.09.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
115 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 15:57 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 15:57
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 15:57
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:47
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 11:46
до 10.09.2025 00:00
Період уточнень
з 15.08.2025 15:57 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 15:57 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:47
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 500 000 грн.
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
115000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 500
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 12:24
Закінчення аукціону
01.09.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
11 452 028.71 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВ "БТ" СОЛОНЬ""
Пропозиція:
10 373 911.22 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
-
25.08.2025 11:28
-
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380983064749
Замовник
ЄДРПОУ
03081565
Повна назва
Гончарівська селищна рада
Поштовий індекс
15558
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
смт. Гончарівське
Адреса
вул. Танкістів, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 11:46 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 12:47 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.09.2025 11:46
Повідомлення про рішення
04.09.2025 11:42
-
04.09.2025 11:42
-
01.09.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 11:46 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:05
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ", а також, зважаючи на пункт 43 Особливостей, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції за предметом закупівлі
Дата продовження строку розгляду
10.09.2025 17:03
Дата кінця розгляду
03.10.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-10-000004
Дата створення проекту
10.09.2025 10:12
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.09.2025 11:54
Дата завершення моніторингу
02.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 09.09.2025 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-08-15-009414-a 15.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.09.2025 00:00
Документи рішення
10.09.2025 11:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82-А, с-ще Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проектної документації) (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 11 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-15-009414-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт, дефектні акти, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.09.2025 17:38
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 17:39
-
Відповідь
відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ. Посилання на сайт: https://goncharivska-gromada.gov.ua/prozorro-10-21-14-25-10-2021/
Рішеня
12.09.2025 08:41
Замовник
Документи повідомлення
12.09.2025 08:41
-
12.09.2025 08:46
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
11 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Гончарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380983064749
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
11 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Гончарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380983064749
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності