Закупівля ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи.Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії № 39 імені Ю.І.Макарова Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 6
від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи.Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії № 39 імені Ю.І.Макарова Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 6
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи.Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії № 39 імені Ю.І.Макарова Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 6
Очікувана вартість
2 910 955 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29109,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 554.78
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії № 39 імені Ю.І.Макарова Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 6
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54006, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного,6
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі.
Відповідно до Ліцензійних умов на
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 23 листопада 2016 р. № 852, обов’язкова наявність працівників:
Керівник робіт повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Також, учаснику необхідно надати витяги з протоколів або протоколи та посвідчення працівників (виконавців робіт) з перевірки знань: з загального курсу з охорони праці; з електробезпеки (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ)); з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації).
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки** (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею)***.
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/ договорів предметом яких є виконання робіт:
* Аналогічним вважається договір з монтажу/капітального ремонту/ реконструкції систем пожежної сигналізації будівель.
- скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в тощо).
не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає
14 554,78 (чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 78 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 1 тендерної документації.
Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ 'Про електронні документи та електронний документообіг' і ЗУ 'Про електронні довірчі послуги' та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку):
Назва Замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Місцезнаходження Замовника: пр. Центральний,135, м. Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54055
Код ЄДРПОУ:41271134
IBAN №UA 098201720344241052400099423 в ГУДКСУ м. Київ.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Місцезнаходження Замовника: просп. Центральний, 135, м. Миколаїв, 54055
Код ЄДРПОУ: 41271134
IBAN №UA 098201720344241052400099423
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи.Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії № 39 імені Ю.І.Макарова Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 6
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Також, учаснику необхідно надати витяги з протоколів або протоколи та посвідчення працівників (виконавців робіт) з перевірки знань: з загального курсу з охорони праці; з електробезпеки (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98)....
1. Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Також, учаснику необхідно надати витяги з протоколів або протоколи та посвідчення працівників (виконавців робіт) з перевірки знань: з загального курсу з охорони праці; з електробезпеки (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ)); з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації).
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення витягів з протоколів або протоколів та посвідчень працівників (виконавців робіт) з перевірки знань: з загального курсу з охорони праці; з електробезпеки (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ)); з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації). Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
2. Відповідно до приміток додатку 2 до тендерної документації:
- Договірна ціна встановлюється динамічною.
- Складення Договірної ціни за поточними цінами станом на момент оголошення закупівлі 2025 р.
- розмір показників кошторисного прибутку та адміністративних витрат прийняти згідно Настанови з визначення вартості будівництва за класом наслідків об’єкта та видами робіт (Ремонт житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою)- Додаток 25,27 Настанови.
-.В розрахунках вартості прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (171,75 люд-год ) згідно діючих Указів Президента, з урахуванням змін.
- поточні ціни матеріальних ресурсів прийняті станом на травень 2025 р.
Відповідно до приміток додатку до договору інформація про ціни на матеріальні ресурси: Поточні ціни матеріальних ресурсів прийнятиі станом на травень 2025 р.
Відповідно інформації до електронної системи закупівель дата та час публікації процедури закупівлі 15 серпня 2025 15:23.
По-перше, неведені вимоги не узгоджуються між собою, оскільки неможливо одночасно врахувати ціни станом на момент оголошення закупівлі та ціни станом на травень 2025. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
По-друге, жодним чином не обґрунтована вимога, щодо застосування цін на матеріальні ресурси, які були встановлені в травні 2025 року. Скаржник має можливість розраховувати ціну за актуальними поточними цінами, немає потреби використовувати ціни травня 2025 року. Більше того, замовник не має права обмежувати учасників шляхом застосування в розрахунках цін конкретного періоду.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до приміток додатку 2 до тендерної документації:Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку... Скаржник планує замінити частину матеріалів, виробів та конструкцій, проте тендерна документація не містить критеріїв еквівалентності окремих матеріалів, виробів та конструкцій.
3. Відповідно до приміток додатку 2 до тендерної документації: Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Отже, з урахуванням тих обставин, згідно об’єкту ремонту генеральним проєктувальником розроблено проєктну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, та з урахуванням тієї обставини, що відносно кошторисної частини вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт, всі посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент», а так само такі посилання зумовлені прийнятими технічними рішеннями при виконанні робіт, що передбачені виготовленою проєктною документацією згідно об’єкту ремонту, що відповідно забезпечить в тому числі досягнення необхідних показників довговічності експлуатації покриття, а так само забезпечить ефективне та економне використання бюджетних коштів. З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні.
Скаржник планує замінити частину матеріалів, виробів та конструкцій, проте тендерна документація не містить критеріїв еквівалентності окремих матеріалів, виробів та конструкцій.
Скаржник планує замінити наступні позиції матеріалів, виробів та конструкцій:
Приймально-контрольний прилад адресний IRIS 8, Teletek Electronics JSc
(Або аналог); ( маса=0,003)
Розширювач шлейфів для панелей IRIS iRIS8 TTE Loop, Teletek Electronics
JSc (Або аналог); ( маса=0,0003)
Пристрій сполучення об'єктовий ПСО "Лунь-9С" (Або аналог); ( маса=0,001)
Модуль цифрового автодозвону, МЦА-GSM.4 (Або аналог); ( маса=0,001)
ППКП Tiras PRIME A
ППКП Tiras PRIME A
ППКП Tiras PRIME A
ППКП Tiras PRIME A
Сповіщувач ручний пожежний адресний SensoIRIS MCP150PR, Teletek
Electronics JSc (Або аналог); ( маса=0,0003)
Сповіщувач ручний пожежний адресний SensoIRIS MCP150PR, Teletek
Electronics JSc (резерв на складі фірми) (Або аналог); ( маса=0,0003)
Адресний ручний пожежний сповіщувач Tiras DETECTO MNL100
Адресний ручний пожежний сповіщувач Tiras DETECTO MNL100
Сповіщувач пожежний димовий оптичний адресний, SensoIRIS S130 IS,
Teletek Electronics JSc (Або аналог); ( маса=0,0003)
Сповіщувач пожежний димовий оптичний адресний, SensoIRIS S130 IS,
Teletek Electronics JSc (резерв на складі фірми) (Або аналог); ( маса=0,0003)
Димовий адресний пожежний сповіщувач DETECTO SMK100
Димовий адресний пожежний сповіщувач DETECTO SMK100
Сповіщувач пожежний тепловий оптичний адресний, SensoIRIS T110 IS,
Teletek Electronics JSc (Або аналог); ( маса=0,0003)
Сповіщувач пожежний тепловий оптичний адресний, SensoIRIS T110 IS,
Teletek Electronics JSc (резерв на складі фірми) (Або аналог); ( маса=0,0003)
адресний пожежний оповіщувач тепла Tiras DETECTO HT100
адресний пожежний оповіщувач тепла Tiras DETECTO HT100
Адресний модуль виводу (1 вихід), SensoIRIS MOUT IP55, Teletek Electronics
JSc (Або аналог); ( маса=0,001)
Модуль розширення на 2 релейні виходи Tiras M-OUT2R
Модуль вводу (4 входи) SensoIRIS MIO40 IP55, Teletek Electronics JSc (Або
аналог); ( маса=0,001)
Модуль розширення на 2 релейні виходи Tiras M-OUT8R
По-перше, повних аналогів до матеріалів, виробів та конструкцій Замовника підібрати неможливо, при цьому Замовник не вказав, за якими конкретно критеріями можна застосовувати еквівалент або аналог.
По-друге, при заміні вищенаведених матеріалів, виробів та конструкцій на запропоновані Скаржником, Скаржник не буде використовувати «Основу длядетекторів SensoIRIS і настінних сирен і стробоскопів SensoIRIS, B124, Teletek Electronics JSc (Або аналог); ( маса=0,0003)» через її непотрібність. При цьому, відсутність вказаної основи буде підставою для відхилення Скаржника. Замовник не врахував можливість заміни обладнання, що призведе до подальшого видалення окремих позиції іншого обладнання через їх непотрібність.
На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3