Показати схожі тендери

Закупівля ноутбуки 2 лоти від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ"Я".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-007782-a
Id Tender 1ee02667c5c141d5a1a54f484e9c5ae1
План UA-P-2025-08-15-009042-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 14:52
Остання зміна 11.09.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 952.3 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
290 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 14:47 до 23.08.2025 14:35
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 14:47
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 14:47
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:16
до 03.09.2025 14:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 17:16
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 14:16
до 11.09.2025 16:08
Період уточнень
з 15.08.2025 14:47 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 14:47 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:16 до 03.09.2025 14:16
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:16 до 03.09.2025 14:16
Основні параметри
ноутбуки 2 лоти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
192 953.3 грн.
ноутбуки
Назва предмета закупівлі
ноутбуки
Очікувана вартість
192 953.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
964,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 13:47
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
ноутбуки
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01012, Україна, Київ, майдан Незалежності, 2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Покупцю при оформленні поставки та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється у протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
184 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
Пропозиція:
189 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
190 710 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 13:47
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
57 999 грн.
ноутбук
Назва предмета закупівлі
ноутбук
Очікувана вартість
57 999 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
290,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 13:33
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01012, Україна, Київ, майдан Незалежності, 2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Покупцю при оформленні поставки та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється у протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
48 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
Пропозиція:
57 390 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
57 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 14:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Багрій
Електронна пошта
Телефон
+380964371606, +380666233442
Сайт:
https://ehealth.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41848148
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Поштовий індекс
01012
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 ноутбуки
Період вимог/скарг з 03.09.2025 14:16 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:16 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 14:17
Довідка НАЗК
03.09.2025 14:16
Повідомлення про рішення
01.09.2025 18:23
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку із необхідністю уточнення інформації щодо деяких технічних характеристик запропонованого учасником товару та враховуючи період відпустки уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Замовника - старшого фахівця з публічних закупівель Багрій О.В. (наказ № 187-к/тм від 26.08.2025), виникли підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ “ІНТЕКС ЦЕНТР” до 20-ти робочих днів. Оприлюднити повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ІНТЕКС ЦЕНТР” в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення (протокол від 01.09.2025 № 53)
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 18:22
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» (41675618) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі. У документах наявних у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» (41675618) містяться скановані копії документів, а саме: копія договору про закупівлі від 05.11.2024 № 05-11/2024; видаткова накладна від 12.11.2024 № 170 до договору від 05.11.2024 № 05-11/2024; наказ від 20.10.2017 № 1 “По особовому складу”; наказ від 18.07.2018 № 3 “Про прийняття на посаду директора”. Вищевказані документи є сканованими копіями та не містять відмітки про їх засвідчення. Відповідно до вимог пункту 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”: “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та її власного імені та прізвища. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.”. Також, прохання надати роз'яснення щодо опису товару, що пропонується до постачання, з викладенням об'єктивних технічних та якісних характеристик запропонованого товару (еквіваленту), які повинні бути не гірше технічних вимог до предмета закупівлі, зазначених у Таблиці 1 цього Додатку 3 до тендерної документації, в частині частоти процесора.
Створено
02.09.2025 13:28
Надати до
03.09.2025 13:28
Лот № 2 ноутбук
Період вимог/скарг з 01.09.2025 17:16 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:16 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 17:16
Довідка НАЗК
01.09.2025 17:16
Повідомлення про рішення
25.08.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» (41675618) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі. У документах наявних у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» (41675618) містяться скановані копії документів, а саме: копія договору про закупівлі від 05.11.2024 № 05-11/2024; видаткова накладна від 12.11.2024 № 170 до договору від 05.11.2024 № 05-11/2024; наказ від 20.10.2017 № 1 “По особовому складу”; наказ від 18.07.2018 № 3 “Про прийняття на посаду директора”. Вищевказані документи є сканованими копіями та не містять відмітки про їх засвідчення. Відповідно до вимог пункту 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”: “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та її власного імені та прізвища. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.”. Згідно з вимогами пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
25.08.2025 18:24
Надати до
26.08.2025 18:24
Угоди
UA-2025-08-15-007782-a-b1
Підписаний і діє
Номер
11/09-01
48 999 грн.
40 832.5 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
ноутбук
Номенклатура
ноутбук
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41848148

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41675618

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 16:05
-
Підписаний договір
UA-2025-08-15-007782-a-b2
Підписаний і діє
Номер
11/09-01
184 980 грн.
154 150 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
ноутбуки
Номенклатура
ноутбуки
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
15 415
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41848148

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41675618

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 16:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 952.3 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 14:35
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Контактний телефон:
+380964371606, +380666233442
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 952.3 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 14:35
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я"
Контактний телефон:
+380964371606, +380666233442
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності