Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс) від КП "Миронівка-благоустрій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-006568-a
Id Tender be7afd956264438ab70a74a72dfe314f
План UA-P-2025-08-15-001604-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 14:23
Остання зміна 08.09.2025 13:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 577.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 14:23 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 14:23
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 14:23
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00
до 29.08.2025 10:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 10:45
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 10:45
до 08.09.2025 13:22
Період уточнень
з 15.08.2025 14:23 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 14:23 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 10:45
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 10:45
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
515 500 грн.
Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс)
Очікувана вартість
515 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2577,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ігровий комплекс
Код ДК 021:2015
37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, м. Миронівка, від провулку Шкільного до вулиці Бузницького
Дата постачання по
31.12.2025 14:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КІНДЕРЛЕНД"
Пропозиція:
515 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
15.08.2025 13:59
Проект договору
Тендерна документація
15.08.2025 13:59
-
15.08.2025 13:59
-
15.08.2025 13:59
-
15.08.2025 13:59
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Олена Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Boyko Olena Petrivna
Електронна пошта
Телефон
+380991905887
Замовник
ЄДРПОУ
31823373
Назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка
Адреса
Бузницького, 8 A
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс)
Період вимог/скарг з 29.08.2025 10:45 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 10:45
Довідка НАЗК
29.08.2025 10:45
Повідомлення про рішення
29.08.2025 10:37
Пропозиція, що перемогла
23.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність впливу на прийняття рішення замовника.
Опис
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником.
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 68 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «27 серпня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника торгів та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). 15 серпня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс), очікувана вартість закупівлі 515`500.00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-15-006568-a Про розгляд тендерної пропозиції учасника – ТОВ "КІНДЕРЛЕНД", КОД ЄДРПОУ: 39601620, (далі - Учасник), яка була отримана одна під час проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-15-006568-a, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені деякі невідповідності, а саме: 1.Додатком 1 тендерної документації передбачено надання документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону (досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору), а саме: Заповнена довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору]. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю. Однак, в будь-якому разі учасник має підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних та цінових показників. Учасником торгів надано довідку, в якій зазначено 5 (п'ять) виконаних договорів, а копій договорів 3 (три) та накладних 3 (три). Тому, просимо привести до відповідності документи які передбачені ДОДАТКОМ 1 тендерної документації, а саме надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору]. 2.Додатком 4 тендерної документації передбачено надання заповненої Форми тендерної пропозиції згідно зразка. Учасником торгів не надано заповненої Форми тендерної пропозиції згідно зразка. Тому, просимо надати заповнену Форму тендерної пропозиції згідно зразка. Учаснику направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа ______________ О.П. Бойко
Створено
27.08.2025 11:53
Надати до
28.08.2025 11:53
Договір
UA-2025-08-15-006568-a-c1
Підписаний і діє
Номер
610
515 500 грн.
429 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ігровий комплекс
Номенклатура
Ігровий комплекс
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31823373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КІНДЕРЛЕНД"
Повна назва
ТОВ "КІНДЕРЛЕНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39601620

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 13:21
Повідомлення про договір
08.09.2025 13:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
515 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності