Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 68
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«27 серпня» 2025 року
Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника торгів
та вимога про усунення невідповідностей.
«місто Миронівка, Київська область, Україна»
Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
15 серпня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс), очікувана вартість закупівлі 515`500.00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-15-006568-a
Про розгляд тендерної пропозиції учасника – ТОВ "КІНДЕРЛЕНД",
КОД ЄДРПОУ: 39601620, (далі - Учасник), яка була отримана одна під час
проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 37530000-2 – Вироби для
парків
розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий комплекс), ідентифікатор
закупівлі:
UA-2025-08-15-006568-a,
на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) виявлено, що дана пропозиція має невідповідності.
Виявлені деякі невідповідності, а саме:
1.Додатком 1 тендерної документації передбачено надання документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону (досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору), а саме: Заповнена довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору).
Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору].
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю.
Однак, в будь-якому разі учасник має підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних та цінових показників.
Учасником торгів надано довідку, в якій зазначено 5 (п'ять) виконаних договорів, а копій договорів 3 (три) та накладних 3 (три).
Тому, просимо привести до відповідності документи які передбачені ДОДАТКОМ 1 тендерної документації, а саме надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору).
Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору].
2.Додатком 4 тендерної документації передбачено надання заповненої Форми тендерної пропозиції згідно зразка.
Учасником торгів не надано заповненої Форми тендерної пропозиції згідно зразка.
Тому, просимо надати заповнену Форму тендерної пропозиції згідно зразка.
Учаснику направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей.
Уповноважена особа ______________ О.П. Бойко