Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» від Ліцей № 24 міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-006521-a
Id Tender 5016832da8e54332a2b480a53c8b19ad
План UA-P-2025-08-15-007661-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.08.2025 14:09
Остання зміна 08.09.2025 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
481 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 815 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 14:08 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 14:08
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 14:08
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00
до 29.08.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 11:23
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.08.2025 11:23
-
Період уточнень
з 15.08.2025 14:08 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 14:08 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 11:23
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 11:23
Основні параметри
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
481 500 грн.
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
481 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4815,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 11 (комплект)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10024, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.Шевченка 105-Б
Дата постачання по
30.11.2025 14:01
Позиція : №2 1 (комплект)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10024, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.Шевченка 105-Б
Дата постачання по
30.11.2025 14:01
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Пропозиція:
481 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабич Валентина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380990751249
Замовник
ЄДРПОУ
22059146
Назва (англійською мовою)
Lyceum № 24 of Zhytomyr City
Повна назва
Ліцей № 24 міста Житомира
Повна назва (англійською мовою)
Lyceum № 24 of Zhytomyr City
Поштовий індекс
10024
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул.Шевченка 105-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Період вимог/скарг з 29.08.2025 11:23 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 11:23
Довідка НАЗК
29.08.2025 11:23
Повідомлення про рішення
23.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»: 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Договір про закупівлю №21/04/25-3 від 21.04.2025 року; - Видаткову накладну №161 від 09.05.2025 року. Надана Учасником ТОВ «Санрайз Партнерс» Видаткова накладна №161 від 09.05.2025 року не містить інформації про договір укладений між Постачальником та Замовником. Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ «Санрайз Партнерс» не дотримано вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс» надав у складі тендерної пропозиції Додаток 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»№18/08/25/9.7 від 18.08.2025р. У вказаній Технічній специфікації, Учасником ТОВ «Санрайз Партнерс» у Таблиці 1 та Таблиці 2 не зазначено виробника клавіатури, маніпулятора-миші, відеомонітора згідно вимог Примітки 1 (абзац 4) Додатку 3 до Тендерної документації. Також Учасником ТОВ «Санрайз Партнерс» у Таблиці 1 та Таблиці 2 у відомостях щодо Основного преінстальованого програмного забезпечення персонального комп’ютера форм-фактора десктоп зазначено найменування виробника: Microsoft Windows, що в свою чергу суперечить інформації про виробника програмного забезпечення у наданих авторизаційних листах. Враховуючи вищевикладене, наданий Учасником ТОВ «Санрайз Партнерс» Додаток 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» №18/08/25/9.7 від 18.08.2025р. не задовольняє вимоги пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та вимоги Додатку 3 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги п. 5.2., пункт 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Додаток 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - сканкопію виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товару згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина); - сканкопію (-ї) видаткових або податкових або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за наданим в пропозиції аналогічним договором (у кількості від одної до трьох одиниць). (накладна має містити інформацію про реквізити договору); - Відповідну технічну специфікацію включно з Таблицею, що наведена вище (у стовпці «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції із зазначенням фактичних характеристик товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в Таблиці). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. (Учасник повинен зазначити у Таблиці 1 та Таблиці 2 інформацію про виробника клавіатури, маніпулятора-миші, відеомонітора та програмного забезпечення згідно вимог Примітки 1 (абзац 4) Додатку 3 до Тендерної документації). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
27.08.2025 13:40
Надати до
28.08.2025 13:40
Договір
UA-2025-08-15-006521-a-a1
Очікує підписання
481 500 грн.
481 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
11 (комплект)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 24 міста Житомира
Повна назва
Ліцей № 24 міста Житомира
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22059146

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45647982

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
481 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 24 міста Житомира
Контактний телефон:
+380990751249
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
481 500 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 24 міста Житомира
Контактний телефон:
+380990751249
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності