Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування вогнегасників від Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-005542-a
Id Tender c9bb702d2422483997d5835b9c81a382
План UA-P-2024-11-18-016481-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.08.2025 13:29
Остання зміна 28.08.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 830 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
338.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 13:28 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 13:28
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 13:28
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:35
до 27.08.2025 14:10
Залишилось 4 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 14:10
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.08.2025 14:10
-
Період уточнень
з 15.08.2025 13:28 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 13:28 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:35 до 27.08.2025 14:10
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:35 до 27.08.2025 14:10
Основні параметри
Технічне обслуговування вогнегасників
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
33 830 грн.
Технічне обслуговування вогнегасників
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасників
Очікувана вартість
33 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
338,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:12
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасників
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
244
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок проведення розрахунків за надані послуги викладено в розділі 3 проєкту договору, завантаженого до документів закупівлі, як "Додаток 4 до тендерної документації - проєкт договору.pdf"
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РОМАНЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
19 955 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Власенко Ганна Дмитрівна
Пропозиція:
17 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Зубріна
Електронна пошта
Телефон
+380963521897
Сайт:
https://likar.center/
Замовник
ЄДРПОУ
41931754
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10020
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
майдан Визволення, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування вогнегасників
Період вимог/скарг з 27.08.2025 14:10 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:35 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 14:10
Довідка НАЗК
27.08.2025 14:10
Повідомлення про рішення
25.08.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 13:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
2. РОЗГЛЯД ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ: 2.1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308). Замовником, в Тендерній документації (абзац 2 пункту 10.2. Тендерної документації) визначено, що на підтвердження відсутності підстав не виконання своїх зобов’язань учасником, за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, застосуванню санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати розірвання такого договору (підпункт 2 пункту 45 Особливостей), учасник надає довідку довільної форми. У складі тендерної пропозиції ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) учасник не надав даної довідки. Також Замовником, в Тендерній документації (пунктом 20.5.5. та пунктом 20.5.7.) визначено, що для: - засвідчення повноважень уповноваженої особи учасника (у разі, якщо тендерна пропозиція подається особою, яка не є особою, уповноваженою представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або особою, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасника – юридичної особи), або якщо тендерна пропозиція подається представником фізичної особи-підприємця) надає документ, який засвідчує дані повноваження (пункт 20.5.5. Тендерної документації); - завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або завірену належним чином копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) (пункт 20.5.7. Тендерної документації). У складі тендерної пропозиції ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) було надано документ “Паспорт та ІПН.pdf”, який не можливо відкрити з технічних причин (тип файлу пошкоджений) для засвідчення повноважень уповноваженої особи учасника, встановленому в пункті 20.5.5. Тендерної документації, а також не було надано завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або завірену належним чином копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), встановленому в пункті 20.5.7. Тендерної документації. Нормами абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, дані документи не будуть містити інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то уповноважена особа розцінює інформацію викладену в даних документах, як виявлення невідповідності в документах. Зважаючи на вищезазначене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноваженою особою прийнято наступне рішення: 3. РІШЕННЯ: 3.1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 3.2. Визначити, що для усунення виявлених невідповідностей, учасник ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) повинен надати документи, для підтвердження вимог, визначених абзацом 2 пункту 10.2. та пункту 20.5.5., пункту 20.5.7. Тендерної документації, шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель
Створено
26.08.2025 12:59
Надати до
27.08.2025 12:59
Договір
UA-2025-08-15-005542-a-a1
Очікує підписання
17 080 грн.
17 080 грн.
З ПДВ
Номенклатура
244 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасників
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасників
Кількість
244
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41931754

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Власенко Ганна Дмитрівна
Повна назва
ФОП Власенко Ганна Дмитрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1757007308

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 830 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380963521897
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
33 830 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380963521897
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності