Показати схожі тендери
Закупівля Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент від Львівське комунальне підприємство "Зелене місто".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-005430-a
Id Tender 787c3b135fc1432eb718383388e6f431
План UA-P-2025-08-15-005274-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 12:54
Остання зміна 30.09.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
986 467 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 932.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 12:52 до 24.08.2025 11:25
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 12:52
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 12:52
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:53
до 21.09.2025 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 15:47
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.09.2025 16:43
до 30.09.2025 12:06
Період уточнень
з 15.08.2025 12:52 до 21.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 12:52 до 21.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:53 до 21.09.2025 16:43
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:53 до 21.09.2025 16:43
Основні параметри
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
986 467 грн.
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Назва предмета закупівлі
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Очікувана вартість
986 467 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4932,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 15:12
Закінчення аукціону
25.08.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Код ДК 021:2015
90711000-4 - Оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Пропозиція:
890 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Юридична компанія "Фелікс Арт-А"
Пропозиція:
889 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Пропозиція:
599 999.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЗЕМЛЯ"
Пропозиція:
635 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 15:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 11:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина ІВАНИШИН
Електронна пошта
Телефон
+380975984423
Сайт:
http://zelenemisto.info/
Замовник
ЄДРПОУ
13838331
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Поштовий індекс
79035
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 153
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:47 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 15:53 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:47
Повідомлення про рішення
25.08.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Невідповідність 1: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка складена учасником закупівлі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання 2-х аналогічних* за предметом закупівлі договорів в якості виконавця/підрядника із зазначенням: найменування та контактні данні Замовника (прізвище, контактний телефон), предмету договору, номеру (за наявності) та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний), реєстраційний номер справи в Реєстрі ОВД. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір за умовами якого надавалися послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності об’єктів. При цьому такий договір (додатки до нього та документи передбачені договором що підтверджує повне його виконання) може/можуть надаватись без зазначення вартісних показників, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). 1.2. Договір (з додатками до нього в разі якщо вони передбачаються договором та Додатковими угодами до договору в разі їх наявності)) зазначений в довідці (повністю виконаний на момент подання пропозиції) (далі у цьому пункті – Договір); 1.3. Документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору, у разі якщо документ/документи надається/надаються без зазначення вартісних показників та/або за наявності різниці у вартісних показниках, в такому випадку до зазначених документів обов’язково надається: Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента зазначеного у довідці та за договором зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне та повне виконання договору; копії отриманих висновків з ОВД. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.Учасником на виконання цієї вимоги не вказано в довідці, що містить інформацію про наявність досвіду реєстраційний номер справи в Реєстрі ОВД. 2. Учасником на виконання цієї вимоги вказано в довідці, що містить інформацію про наявність досвіду вказано про виконання трьох аналогічних договорів, проте не надано підтверджуючих документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести довідку у відповідність до вимоги пп 1.1. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести довідку у відповідність до вимоги пп 1.1 або надати підтверджуючі документи про виконання договору ПП «Урочище Трояни». Невідповідність 2: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1 Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці №1 цього підпункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників, відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг. 2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації працівників, які будуть залучені для надання послуг, згідно підпункту 2.1, надає скан-копії документів: - сертифікат/(посвідчення) щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації з ОВД. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.Учасником на виконання цієї вимоги надано Довідку з інформацією про працівників, проте на працівників , проте сертифікат/(посвідчення) щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації з ОВД надано лише на одного працівника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1.Надати сертифікат/(посвідчення) щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації з ОВД на працівників зазначених у довідці. Невідповідність 3: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 5.7. Учасник надає скан копії свідоцтв про «Здійснення оцінки впливу на довкілля. Основні вимоги з урахуванням змін внесених Законом України №3224-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля – не менше 1 (одного) Учасник надає скан копії свідоцтв про підвищення кваліфікації "Здійснення оцінки впливу на довкілля в Україні: особливості впровадження" – не менше 1 (одного) (Допускається підтвердження кваліфікації будь-якими рівноцінними документами, виданими акредитованими навчальними закладами, установами чи організаціями, що проводять відповідне навчання/підвищення кваліфікації). ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано скан копії свідоцтв про «Здійснення оцінки впливу на довкілля. Основні вимоги з урахуванням змін внесених Законом України №3224-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля – не менше 1 (одного) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: скан копії свідоцтв про «Здійснення оцінки впливу на довкілля. Основні вимоги з урахуванням змін внесених Законом України №3224-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля – не менше 1 (одного).
Створено
27.08.2025 21:29
Надати до
28.08.2025 21:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:47 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність 1: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка складена учасником закупівлі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання 2-х аналогічних* за предметом закупівлі договорів в якості виконавця/підрядника із зазначенням: найменування та контактні данні Замовника (прізвище, контактний телефон),, предмету договору, номеру (за наявності) та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний), реєстраційний номер справи в Реєстрі ОВД. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір за умовами якого надавалися послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності об’єктів. При цьому такий договір (додатки до нього та документи передбачені договором що підтверджує повне його виконання) може/можуть надаватись без зазначення вартісних показників, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). 1.2. Договір (з додатками до нього в разі якщо вони передбачаються договором та Додатковими угодами до договору в разі їх наявності)) зазначений в довідці (повністю виконаний на момент подання пропозиції) (далі у цьому пункті – Договір); 1.3. Документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору, у разі якщо документ/документи надається/надаються без зазначення вартісних показників та/або за наявності різниці у вартісних показниках, в такому випадку до зазначених документів обов’язково надається: Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента зазначеного у довідці та за договором зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне та повне виконання договору; копії отриманих висновків з ОВД. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.Учасником на виконання цієї вимоги не надано висновків з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності об’єктів до двох аналогічних договорів наданих учасником. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати висновки з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності об’єктів до аналогічних договорів.
Створено
04.09.2025 12:05
Надати до
05.09.2025 12:05
Період вимог/скарг з 21.09.2025 16:43 по 27.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.09.2025 16:07 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.09.2025 16:44
Довідка НАЗК
21.09.2025 16:43
Повідомлення про рішення
21.09.2025 16:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-15-005430-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29/09
599 999.9 грн.
499 999.92 грн.
З ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Номенклатура
Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13838331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41655832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2025 12:06
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-07-000015
Дата створення проекту
07.10.2025 14:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
07.10.2025 15:14
Дата завершення моніторингу
29.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2025 № 226 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 № 226. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-15-005430-a, 15.08.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2025 00:00
Документи рішення
07.10.2025 15:14
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-08-15-005430-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Зелене місто» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.10.2025 11:34
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 11:35
-
Відповідь
пояснення
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне: 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника. Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 15.08.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Послуги по підготовці документації та звіту з оцінки впливу на довкілля, технічний супровід процедури оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату, включаючи отримання висновку з оцінки впливу на довкілля планованої господарської діяльності: «Операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові» (вул. Пластова, 13, м.Львів, Львівського району, Львівська область.) ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами встановлено наступне: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів. Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, мета: отримання висновку з оцінки впливу на довкілля в уповноваженому центральному органі (УЦО) на плановану господарську діяльність операції з управлінням відходами на механіко – біологічному комплексі на вул. Пластовій, 13 у м.Львові. Підстава Службова записка начальниці відділу контролю якості та екології Світлани Бундз від 28.07.2025 року. Уповноважена особа Христина ІВАНИШИН Додатки: 1. Комерційні пропозиції -3 шт 2. Службова записка Уповноважена особа _______КЕП________ підпис Іванишин Христина
Рішеня
15.10.2025 15:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
986 467 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 11:25
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Контактний телефон:
+380975984423
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
986 467 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 11:25
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Контактний телефон:
+380975984423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності