Показати схожі тендери

Закупівля Папір офісний код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-004749-a
Id Tender 196059f612ef4cd898d48976a94b0659
План UA-P-2025-08-15-004429-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 12:13
Остання зміна 04.09.2025 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
441 353.36 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 206.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 12:12 до 24.08.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 12:12
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 12:12
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46
до 28.08.2025 17:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 19:37
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2025 17:19
до 04.09.2025 11:29
Період уточнень
з 15.08.2025 12:12 до 21.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 12:12 до 21.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46 до 28.08.2025 17:19
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46 до 28.08.2025 17:19
Основні параметри
Папір офісний код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Скомороха Олександр Віталійович – головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-39, e-mail: [email protected] Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
441 353.36 грн.
Папір офісний код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Папір офісний код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
441 353.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2206,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:11
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
30197630-1 Папір для друку Папір офісний А4, 500 арк 2434 пачки Папір офісний А3, 500 арк: 100 пачок
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 534
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Пропозиція:
347 686.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
345 791.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
384 564 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
347 332.56 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 12:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Папір офісний код згідно з ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 26.08.2025 19:37 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:46 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.08.2025 19:37
Повідомлення про рішення
25.08.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 17:19 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 19:37 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 17:20
Довідка НАЗК
28.08.2025 17:19
Повідомлення про рішення
26.08.2025 19:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей. Не завірено відповідно до вимог тендерної документації такі документи: Файл «Сертификат Everyday Copy 2.pdf» Сертифікат якості Everyday Copy з перекладом; Файл «Сертификат качества Premier_Fin.pdf» Сертифікат якості паперу XEROX PREMIER 80г/м.кв.; Файл «1 Статут нова редакція (10.07.2025).pdf» Статут нова редакція; Файл «2 Протокол №1 (Загальних зборів).pdf» Протокол загальних зборів учасників від «06» березня 2021 р.; Файл «3 Протокол №1 Наглядової ради від 10.07.2025.pdf» Протокол № 1 від 10 липня 2025 р.; Файл «4 Протокол №2 Наглядової ради від 11.07.2025.pdf» Протокол № 2 від 11 липня 2025 р.; Файл «5 Протокол № 10 Загальних зборів учасників від 10.07.2025.pdf» Протокол № 10 від 10 липня 2025 року; Файл «6 Наказ на прийняття Антонов.pdf» Наказ від 19 квітня 2024 р. № 44-к/тр; Файл «7 НАКАЗ тимчасових обовязків АНТОНОВ С.Г..pdf» наказ від 13.08.2025 № 1/08-8; Файл «8 Опис від 10.07.2025.pdf» Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР; Файл «Витяг ЄДР від 21.08.25.pdf» ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Файл «Витяг ПДВ від 08.01.2025.pdf» Витяг № 2531004500006; Лист-відгук щодо виконання умов договору від 03.10.23 № 10-15/98; Договір про поставку від 13 квітня 2023 року № 103, видаткова накладна № КК-02302887 від 13 червня 2023 р.; Файл «ТВГ фін звітність за 1 півріччя 2025.zip» Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2025 та квитанцію №2. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації містить вимогу: ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, на фірмовому бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. Після чого з таких документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником можуть бути підписані учасником шляхом накладенням електронного підпису. У разі подання учасником копій документів, така копія завіряється (засвідчується) у наступний спосіб: «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Після чого з таких завірених (засвідчених) копій документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завірити згідно з вимогами тендерної документації такі документи: Файл «Сертификат Everyday Copy 2.pdf» Сертифікат якості Everyday Copy з перекладом; Файл «Сертификат качества Premier_Fin.pdf» Сертифікат якості паперу XEROX PREMIER 80г/м.кв.; Файл «1 Статут нова редакція (10.07.2025).pdf» Статут нова редакція; Файл «2 Протокол №1 (Загальних зборів).pdf» Протокол загальних зборів учасників від «06» березня 2021 р.; Файл «3 Протокол №1 Наглядової ради від 10.07.2025.pdf» Протокол № 1 від 10 липня 2025 р.; Файл «4 Протокол №2 Наглядової ради від 11.07.2025.pdf» Протокол № 2 від 11 липня 2025 р.; Файл «5 Протокол № 10 Загальних зборів учасників від 10.07.2025.pdf» Протокол № 10 від 10 липня 2025 року; Файл «6 Наказ на прийняття Антонов.pdf» Наказ від 19 квітня 2024 р. № 44-к/тр; Файл «7 НАКАЗ тимчасових обовязків АНТОНОВ С.Г..pdf» Наказ від 13.08.2025 № 1/08-8; Файл «8 Опис від 10.07.2025.pdf» Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР; Файл «Витяг ЄДР від 21.08.25.pdf» ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; Файл «Витяг ПДВ від 08.01.2025.pdf» Витяг № 2531004500006; Лист-відгук щодо виконання умов договору від 03.10.23 № 10-15/98; Договір про поставку від 13 квітня 2023 року № 103, видаткова накладна № КК-02302887 від 13 червня 2023 р.; Файл «ТВГ фін звітність за 1 півріччя 2025.zip» Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2025 та квитанцію №2.
Створено
27.08.2025 15:19
Надати до
28.08.2025 15:19
Договір
UA-2025-08-15-004749-a-a1
Підписаний і діє
Номер
115/25
347 332.56 грн.
289 443.8 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 534 (паковання)
30197630-1 Папір для друку Папір офісний А4, 500 арк 2434 пачки Папір офісний А3, 500 арк: 100 пачок
Номенклатура
30197630-1 Папір для друку Папір офісний А4, 500 арк 2434 пачки Папір офісний А3, 500 арк: 100 пачок
Кількість
2 534
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40381452

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 11:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
441 353.36 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 23:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
441 353.36 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 23:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності