Показати схожі тендери

Закупівля Персональний комп’ютер від ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-004659-a
Id Tender a2c0bd612ef24831a6225bd5a954c79b
План UA-P-2025-08-15-005494-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.08.2025 12:07
Остання зміна 29.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 988 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
999.94 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 12:07 до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 12:07
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 12:07
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 15:26
до 23.10.2025 09:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 17:39
до 29.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.10.2025 09:10
-
Період уточнень
з 15.08.2025 12:07 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 12:07 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 15:26 до 23.10.2025 09:10
Період кваліфікації
з 02.10.2025 15:26 до 23.10.2025 09:10
Основні параметри
Персональний комп’ютер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
199 988 грн.
Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою)
Назва предмета закупівлі
Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою)
Очікувана вартість
199 988 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
999,94
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2025 14:45
Закінчення аукціону
02.10.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер в комплекті системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, мишка з клавіатурою
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ХАРИТОНЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
134 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
195 504 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
135 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
155 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
106 480 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2025 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
15.08.2025 12:07
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сисоєв Максим Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380959292211
Замовник
ЄДРПОУ
42261148
Повна назва
ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 17:39 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 15:26 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕНИ МИКОЛАЇВНИ (UA-EDR 2888921144) по закупівлі Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004659-a та прийняття рішення за результатами її розгляду. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) - встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, цінова пропозиція, якої є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, встановлено наступне. Пунктом 6.6 Тендерної документації визначено, що товари, роботи, послуги мають відповідати вимогам Замовника, які визначені у Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації, Замовником визначено необхідні якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі, а саме серед іншого: «Пакет офісного програмного забезпечення - Microsoft Office Home and Business 2024». Відповідно до поданої пропозиції Учасника встановлено, що товар який пропонується, відповідно до завантаженого файлу: «технічні вимоги.pdf - Технічні специфікації - 01.10.2025 22:02» наявний: «Пакет офісного програмного забезпечення - Microsoft Office 2024 Pro Plus», що не відповідає технічній специфікації необхідних характеристик предмету закупівлі. Отже, враховуючи положення п. 44 Особливостей, відповідно до яких, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (відповідно до Розділу 6 Тендерної документації). ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕНИ МИКОЛАЇВНИ (UA-EDR 2888921144) учасника процедури закупівлі UA-2025-08-15-004659-a, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель вказане рішення.
Документи кваліфікації
07.10.2025 17:39
Повідомлення про рішення
07.10.2025 17:39
Пропозиція, що перемогла
02.10.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.10.2025 16:56 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 17:39 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП ХАРИТОНЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ по закупівлі Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004659-a та прийняття рішення за результатами її розгляду. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) - встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ФОП ХАРИТОНЧУК АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА, цінова пропозиція, якої є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, встановлено наступне. Пунктом 6.6 Тендерної документації визначено, що запропонований Учасником товар має відповідати Технічним вимогам вказаним у Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно до службової записки, відповідальної особи з питань технічних вимог до предмету закупівлі – Начальника відділу інформаційних технологій Херсонського апеляційного суду від 14.10.09.2025 № 1032/25, встановлено невідповідність технічних характеристик запропонованих учасником обладнання технічним вимогам предмету закупівлі, а саме – щодо форм-фактор корпусу який повинен бути SFF (Small Form Factor) або аналогічний, який забезпечує оптимальне внутрішнє розміщення компонентів та економію робочого простору. Учасником вказано системний блок UNICORE «4659-a. Листом №06-3/42/2025 від 08.10.2025 зроблено запит до ТОВ «ЮНИКОР», який є виробником системного блоку. У листі-відповіді №09-10/25/09 від 09.10.2025 вказано, що модель корпусу: ATX GAMEMAX ET-214-NP 2U3-TYC та має форм-фактор: ATX, що не відповідає технічним вимогам зазначеним у тендерній документації Крім того, Учасником запропоновано «комплект клавіатура з мишею Maxxter KMS-CM-01-UA, що не відповідає технічним вимогам Замовника про необхідність типу клавіш: мембранний, острівного типу. Отже, враховуючи положення п. 44 Особливостей, відповідно до яких, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП ХАРИТОНЧУК АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА, по процедурі закупівлі UA-2025-08-15-004659-a, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель вказане рішення.
Документи кваліфікації
14.10.2025 16:56
Повідомлення про рішення
14.10.2025 16:54
Пропозиція, що перемогла
07.10.2025 17:39
Витяг з ЄДР
07.10.2025 17:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.10.2025 13:25 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 16:56 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ КОМПАКОМ по закупівлі Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004659-a та прийняття рішення за результатами її розгляду. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) - встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ТОВ КОМПАКОМ цінова пропозиція, якої є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, встановлено наступне. Пунктом 6.6 Тендерної документації визначено, що запропонований Учасником товар має відповідати Технічним вимогам вказаним у Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно до службової записки, відповідальної особи з питань технічних вимог до предмету закупівлі – Начальника відділу інформаційних технологій Херсонського апеляційного суду від 15.10.2025 № 1043/25, встановлено невідповідність технічних характеристик запропонованих учасником обладнання технічним вимогам предмету закупівлі, а саме – запропоновано джерело безперебійного живлення Maxxter B850VA (MX-UPS-B850-02) що має два виходи з батарейною підтримкою, в той час як технічними вимогами визначено наявність чотирьох таких виходів. Крім того, Учасником запропоновано «комплект клавіатура з мишею Maxxter KMS-CM-02-UA USB Black (KMS-CM-02-UA) , що не відповідає технічним вимогам Замовника про необхідність типу клавіш: мембранний, острівного типу. Отже, враховуючи положення п. 44 Особливостей, відповідно до яких, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ КОМПАКОМ, по процедурі закупівлі UA-2025-08-15-004659-a, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель вказане рішення.
Документи кваліфікації
16.10.2025 13:25
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:24
Пропозиція, що перемогла
14.10.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:50 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 13:25 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ» по закупівлі Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004659-a та прийняття рішення за результатами її розгляду. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) - встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ» цінова пропозиція, якої є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, встановлено наступне. Пунктом 6.6 Тендерної документації визначено, що запропонований Учасником товар має відповідати Технічним вимогам вказаним у Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно до службової записки, відповідальної особи з питань технічних вимог до предмету закупівлі – Начальника відділу інформаційних технологій Херсонського апеляційного суду від 22.10.2025 № 1063/25, встановлено невідповідність технічних характеристик запропонованих учасником обладнання технічним вимогам предмету закупівлі, а саме – запропонована модель блоку живлення у корпусі PrologiX E106b Slim Black Door 400W не відповідає технічним вимогам Херсонського апеляційного суду. Крім того, Учасником запропоновано «комплект клавіатура з мишею Prologix PLK-K120 Black, що не відповідає технічним вимогам Замовника про необхідність типу клавіш: мембранний, острівного типу. Отже, враховуючи положення п. 44 Особливостей, відповідно до яких, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ВИРІШЕНО: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ», по процедурі закупівлі UA-2025-08-15-004659-a, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Оприлюднити в електронній системі закупівель вказане рішення.
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:50
Повідомлення про рішення
22.10.2025 15:50
Пропозиція, що перемогла
16.10.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.10.2025 09:10 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 15:50 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» по закупівлі Персональний комп'ютер (системний блок з джерелом безперебійного живлення, монітор, комплект мишка з клавіатурою) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004659-a та прийняття рішення за результатами її розгляду. Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) - встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» цінова пропозиція, якої є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, встановлено наступне. Пунктом 6.6 Тендерної документації визначено, що запропонований Учасником товар має відповідати Технічним вимогам вказаним у Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно до службової записки, відповідальної особи з питань технічних вимог до предмету закупівлі – Начальника відділу інформаційних технологій Херсонського апеляційного суду від 22.10.2025 № 1064/25, встановлено невідповідність технічних характеристик запропонованих учасником обладнання технічним вимогам предмету закупівлі, а саме – запропоноване джерело безперебійного живлення Powercom Spider SPD-850U не відповідає технічним вимогам щодо діапазону регулювання вхідної напруги в якому він складає 165-276 В, тоді як вимога встановлена Замовником не гірше 170- 280 В. Крім того, Учасником запропоновано «комплект клавіатура з мишею Maxxter KMS-CM-02-UA USB Black (KMS-CM-02-UA), що не відповідає технічним вимогам Замовника щодо типу клавіш який повинен бути: мембранний, острівного типу. Отже, враховуючи положення п. 44 Особливостей, відповідно до яких, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ВИРІШЕНО: відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБГ19», по процедурі закупівлі UA-2025-08-15-004659-a, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; оприлюднити в електронній системі закупівель вказане рішення.
Документи кваліфікації
23.10.2025 09:10
Повідомлення про рішення
23.10.2025 09:09
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 988 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
380959292211
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 988 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
380959292211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності