Показати схожі тендери
Закупівля встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи від КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-004090-a
Id Tender 924986d3051a47269f5661f76560cde4
План UA-P-2025-08-15-004630-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 11:45
Остання зміна 09.10.2025 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
267 336 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 336.68 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 11:44 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 11:44
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 11:44
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:49
до 25.09.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 15:01
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 15:33
до 09.10.2025 12:04
Період уточнень
з 15.08.2025 11:44 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 11:44 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:49 до 25.09.2025 15:33
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:49 до 25.09.2025 15:33
Основні параметри
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
267 336 грн.
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Назва предмета закупівлі
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Очікувана вартість
267 336 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1336,68
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 15:26
Закінчення аукціону
25.08.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 11:46
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
Пропозиція:
192 384 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПНВП "Прометей-Сервіс"
Пропозиція:
250 881 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Куценко Олена Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380474621551
Замовник
ЄДРПОУ
24413758
Повна назва
КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
Поштовий індекс
19100
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Монастирище
Адреса
Соборна,121
Кваліфікація
Лот № 1 встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Період вимог/скарг з 29.08.2025 15:01 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 15:49 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Невідповідність в кошторисній документації.
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 15:01 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.09.2025 15:33 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 12:06 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 15:33
Довідка НАЗК
25.09.2025 15:33
Повідомлення про рішення
19.09.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 2.4, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація.» У складі пропозиції учасником надана ліцензія на право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація, на якій зазначено «на використання ПК АВК- у власному виробництві, без права передачі третім особам» право користування якого належить Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області та договір на право користування ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» програмним. Прохання надати документ без порушень умов користування програмним комплексом. 2. Відповідно до підпункту 2.5, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 Учасник зобов`язаний надати оригінали або копії наступних документів: - протоколів про випробування ручного електрифікованого інструменту; - протоколів випробувань драбин або стрем`янок.» У складі пропозиції Учасника надано протокол випробувань драбин або стрем`янок. У пункті 1 даного протоколу зазначено драбини у кількості 3 штук, а інформація наведена у пунктах 2-4 зазначена на 2 драбини. Учасник має привести протокол у відповідність у частині кількості драбин та інформації наведеної про їх випробування. 3. Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Оригінали або копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис (виписка)/трудовий договір/цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/інший документ)». Розглянувши документи, що надав Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції Замовник знайшов невідповідність у документах, а саме: цивільно-правовий договір на використання праці інженера-проєктувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації не засвідчений підписом і печаткою інженера-проєктувальника. Учасник має надати договір засвідчений підписами обох сторін. 4. Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Згідно з НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18, 0.00-1.80-18, Учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали наступних документів, які повинні бути чинними на дату аукціону: - «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа); - посвідчень про проходження навчання безпечних методів під час робіт на висоті; -посвідчень про проходження навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці.» У складі пропозиції Учасника відсутня «КАРТКА працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа) на керівника робіт. Відповідно до Постанови КМ "Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві" від 17.04.2019 N 337 керівник робіт – це спеціаліст, фахівець відповідної кваліфікації, який дає завдання працівникові щодо виконання робіт, здійснює особистий контроль за ходом їх виконання і дотриманням заходів безпеки на робочих місцях. Учасник має надати зазначені документи на керівника робіт.
Створено
22.09.2025 14:04
Надати до
23.09.2025 14:04
Договір
UA-2025-08-15-004090-a-c1
Підписаний і діє
Номер
222
192 384 грн.
160 320 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Номенклатура
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
192 384
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
Повна назва
КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24413758

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41731677

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 12:03
Повідомлення про договір
09.10.2025 12:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
267 336 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
Контактний телефон:
+380474621551
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
267 336 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
Контактний телефон:
+380474621551
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності