Показати схожі тендери

Закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від Полтавський обласний центр зайнятості.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-003848-a
Id Tender 1294d5fe536a4d869d6978a9f992f8db
План UA-P-2025-08-15-004361-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 11:37
Остання зміна 05.09.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 278 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
166.39 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 11:33 до 23.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 11:33
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 11:33
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:57
до 28.08.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 14:47
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2025 14:47
до 05.09.2025 10:48
Період уточнень
з 15.08.2025 11:33 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 11:33 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:57 до 28.08.2025 14:47
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:57 до 28.08.2025 14:47
Основні параметри
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 278 грн.
офісні крісла ( стільці поворотні та стаціонарні )
Назва предмета закупівлі
офісні крісла ( стільці поворотні та стаціонарні )
Очікувана вартість
33 278 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
166,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 14:34
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:57
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
офісні крісла ( стільці поворотні )
Опис предмета закупівлі
офісні крісла ( стільці поворотні )
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Сінна, 45
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
офісні крісла ( стаціонарні )
Опис предмета закупівлі
офісні крісла ( стаціонарні )
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Сінна, 45
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
32 491.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
28 389.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 11:37
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Кудря
Електронна пошта
Телефон
+380442449500
Замовник
ЄДРПОУ
03491234
Повна назва
Полтавський обласний центр зайнятості
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Сінна, буд. 45
Кваліфікація
Лот № 1 офісні крісла ( стільці поворотні та стаціонарні )
Період вимог/скарг з 28.08.2025 14:47 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:57 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 14:47
Довідка НАЗК
28.08.2025 14:47
Повідомлення про рішення
25.08.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). А також в Додатку 1 до тендерної документації в частині 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників пукнті 4.4. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимагається підпис КЕП для документів Учасником ці вимоги порушено, а саме накладено підпис УЕП, а не КЕП: «Підпис Підписувач: СМОКВИНА ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ ПІБ: СМОКВИНА ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К" Код ЄДРПОУ: 32490244 Час підпису: 2025-08-22T19:38:17 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Сертифікат дійсний ДО: 2025-11-29T23:59:59 Серійний номер: 4263E40700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1) Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити дану невідповідність у строк, визначений Особливостями перепідписавши всю документацію КЕП, а не УЕП.
Створено
27.08.2025 14:24
Надати до
28.08.2025 14:24
Договір
UA-2025-08-15-003848-a-b1
Підписаний і діє
Номер
129
28 389.72 грн.
23 658.1 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
офісні крісла ( стільці поворотні )
Номенклатура
офісні крісла ( стільці поворотні )
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
офісні крісла ( стаціонарні )
Номенклатура
офісні крісла ( стаціонарні )
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Полтавський обласний центр зайнятості
Повна назва
Полтавський обласний центр зайнятості
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03491234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 10:48
-
05.09.2025 10:46
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 278 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 15:00
Замовник:
Полтавський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380442449500
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 278 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 15:00
Замовник:
Полтавський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380442449500
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності