Показати схожі тендери

Закупівля Сталь від Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-003345-a
Id Tender ce8ab8851a0849ba8de719121abfa545
План UA-P-2025-08-14-011741-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.08.2025 11:16
Остання зміна 08.10.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 999.45 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 11:16 до 25.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 11:16
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 11:16
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 14:23
до 07.10.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 13:38
до 13.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.10.2025 11:42
-
Період уточнень
з 15.08.2025 11:16 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 11:16 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 14:23 до 07.10.2025 11:42
Період кваліфікації
з 26.08.2025 14:23 до 07.10.2025 11:42
Основні параметри
Сталь
Мова тендерної пропозиції: українська. Детальну інформацію викладено в пункті 7 Розділу І тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
199 999.45 грн.
Сталь
Назва предмета закупівлі
Сталь
Примітки
код ДК 021:2015 14620000-3 Сплави
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.08.2025 13:54
Закінчення аукціону
26.08.2025 14:23
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2.95 (тонни)
Круг сталевий 45 мм
Опис предмета закупівлі
Круг сталевий 45 мм
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
2.95
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2.23 (тонни)
Лист сталевий 30 мм
Опис предмета закупівлі
Лист сталевий 30 мм
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
2.23
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потреби) та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України. Джерело фінасування закупівлі: власні кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Пропозиція:
199 920.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
Пропозиція:
189 192.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР-Д"
Пропозиція:
179 760.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.08.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Побережець Ірина Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
380512507357
Замовник
ЄДРПОУ
38728444
Повна назва
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Поштовий індекс
54020
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Сталь
Період вимог/скарг з 05.09.2025 13:38 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 14:23 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з протоколом від 05.09.2025
Документи кваліфікації
05.09.2025 13:38
Повідомлення про рішення
01.09.2025 16:21
Електроний протокол про продовження строку
26.08.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Керуючись вимогами статей 11 та 29 Закону, Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Миколаївській філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Миколаївського морського порту), затвердженого Наказом МФ ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського МП) від 10.11.2021 № 194/18 та враховуючи необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТАІР-Д», у зв’язку з виробничою необхідністю (значна кількість документів, що потребують детального розгляду), та з метою дотримання строків прийняття і публікації відповідних рішень, що стосуються розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідно до вимог Закону, наявні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТАІР-Д», що визначена найбільш економічно вигідною по закупівлі: Сталь за кодом ДК 021:2015 14620000-3 Сплави, яка оголошена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-15-003345-a, на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 16:16
Дата кінця розгляду
24.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 01.10.2025 11:55 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 13:38 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з протоколом від 01.10.2025
Документи кваліфікації
01.10.2025 11:55
Повідомлення про рішення
11.09.2025 11:04
Електроний протокол про продовження строку
05.09.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Керуючись вимогами статей 11 та 29 Закону, Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Миколаївській філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Миколаївського морського порту), затвердженого Наказом МФ ДП «АМПУ» (адміністрації Миколаївського МП) від 10.11.2021 № 194/18 та враховуючи необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІРМА «ВІКАНТ», у зв’язку з виробничою необхідністю (значна кількість документів, що потребують детального розгляду, повітряні тривоги, які унеможливлюють організацію робочого процесу в звичайному режимі) та з метою дотримання строків прийняття і публікації відповідних рішень, що стосуються розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідно до вимог Закону, наявні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІРМА «ВІКАНТ», що визначена найбільш економічно вигідною по закупівлі: Сталь за кодом ДК 021:2015 14620000-3 Сплави, яка оголошена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-15-003345-a, на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
11.09.2025 11:04
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Електронні документи, надані учасником у складі тендерної пропозиції та тендерна пропозиція в цілому, підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) всупереч вимогам, встановленим в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 1.2. Договір № 112-24 від 13.05.2024 разом з видатковими накладними, вказаний в документі Вих. № 1483 від 21.08.2025 «Довідка про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не є аналогічним в розумінні тендерної документації замовника, а саме: його предметом є товар – арматура (за кодом ДК 021:2015 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі), замість круга сталевого або листа сталевого. 1.3. В документі Вих. № 1486 від 21.08.2025 найменування замовника зазначене неповністю, тому зміст документа не підтверджує відсутність фактів невиконання зобов’язань учасника за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. таблиця Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. пункт 12 Додатку 9 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити документи тендерної пропозиції, що вимагаються замовником у тендерній документації, з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 3.2. Надати довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою згідно з додатком 8 до тендерної документації. Надати не менше одного договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з договорів, які зазначені у довідці, та не менше однієї видаткової накладної до кожного наданого договору, оформленої належним чином, згідно з вимогами діючого законодавства України. Аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір предметом якого є товар: круг сталевий та/або лист сталевий. 3.3. Надати довідку в довільній формі про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Створено
25.09.2025 15:06
Надати до
26.09.2025 15:06
Період вимог/скарг з 07.10.2025 11:42 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 11:55 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з протоколом від 07.10.2025
Документи кваліфікації
07.10.2025 11:43
Довідка НАЗК
07.10.2025 11:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-15-003345-a-a1
Очікує підписання
199 920.87 грн.
199 920.87 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2.95 (тонни)
Круг сталевий 45 мм
Номенклатура
Круг сталевий 45 мм
Кількість
2.95
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2.23 (тонни)
Лист сталевий 30 мм
Номенклатура
Лист сталевий 30 мм
Кількість
2.23
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Повна назва
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41468654

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 10:00
Замовник:
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Контактний телефон:
380512507357
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 10:00
Замовник:
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Контактний телефон:
380512507357
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності