Показати схожі тендери

Закупівля Клеї від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-002389-a
Id Tender f5dce1864c3d4f21b5f4f0914cefe428
План UA-P-2025-08-15-002920-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2025 10:39
Остання зміна 16.09.2025 10:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
114 801.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 148.02 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 10:39 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 10:39
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 10:39
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46
до 04.09.2025 12:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 11:37
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 12:11
до 16.09.2025 10:29
Період уточнень
з 15.08.2025 10:39 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 10:39 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46 до 04.09.2025 12:11
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:46 до 04.09.2025 12:11
Основні параметри
Клеї
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
114 801.6 грн.
Клеї
Назва предмета закупівлі
Клеї
Очікувана вартість
114 801.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1148,02
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:17
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Клей для плитки Ceresit СМ 11 (25 кг) або еквівалент 100 штук (мішків)
Код ДК 021:2015
24910000-6 - Клеї
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
114 792 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мар'яновський Дмитро Володимирович
Пропозиція:
71 240 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Пропозиція:
110 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 10:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
15.08.2025 10:39
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Стельмаков
Електронна пошта
Телефон
+380617698131
Замовник
ЄДРПОУ
02006716
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69600
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Клеї
Період вимог/скарг з 03.09.2025 11:37 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:46 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.09.2025 11:37
Повідомлення про рішення
03.09.2025 08:56
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 10:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 10:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.08.2025 11:46
Надати до
27.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (КНП «ЗОКЛ» ЗОР) ПРОТОКОЛ №976/ВО ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. 02.09.2025 р. м. Запоріжжя Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922 (зі змінами та доповненнями) (Далі — Закон) ) та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова 1178 та Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом КНП «ЗОКЛ» ЗОР № 637 від 22.12.2021(зі змінами та доповненнями), Наказом КНП «ЗОКЛ» ЗОР № 636 від 22.12.2021 «Про призначення уповноважених осіб КНП «ЗОКЛ» ЗОР (зі змінами та доповненнями). Порядок денний: 1.Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, ФОП Мар'яновський Дмитро Володимирович (ЄДРПОУ 2927906059) в закупівлі Клеї, код ДК 021:2015: 24910000-6 Клеї, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-002389-a. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню: З 25.08.2025 року триває кваліфікація учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ФОП Мар'яновський Дмитро Володимирович (ЄДРПОУ 2927906059) під час проведення відкритих торгів з особливостями. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) та п. 10 ст. 29 Закону Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю додатково опрацювати документи, які надав Учасник закупівлі у тендерній пропозиції згідно з технічних вимог, виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Мар'яновський Дмитро Володимирович (ЄДРПОУ 2927906059) до 20 робочих днів, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-15-002389-a. 2. Оприлюднити протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
03.09.2025 08:55
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.09.2025 12:11 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 11:37 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 12:11
Довідка НАЗК
04.09.2025 12:11
Повідомлення про рішення
03.09.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 10:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 10:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА " (ЄДРПОУ 2746305948) в закупівлі Клеї ID: UA-2025-08-15-002389-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п.7 Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство (фізичну особо-підприємця) з зазначенням повної назви (найменування) підприємства, код ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси, діючі контактні номери телефонів, електронних адрес, розрахункові рахунки. 2. Невідповідність: Учасник не надав вищевказану довідку. Рішення: Учасник повинен надати Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство (фізичну особо-підприємця) з зазначенням повної назви (найменування) підприємства, код ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси, діючі контактні номери телефонів, електронних адрес, розрахункові рахунки. 2. Відповідно Додатку 3 тендерної документації: Учасник повинен надати гарантійні листи. Невідповідність: Учасник не надав гарантійні листи на пункти 3 та 11. Рішення: Учасник повинен надати гарантійні листм відповідно пунктів 3 та 11 Додатку 3 тендерної документації. Рішення: ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА " (ЄДРПОУ 2746305948) в закупівлі Клеї ID: UA-2025-08-15-002389-a виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Створено
03.09.2025 12:04
Надати до
04.09.2025 12:04
Договір
UA-2025-08-15-002389-a-c1
Підписаний і діє
Номер
251-09 ТБ/25
110 800 грн.
110 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
400 (штуки)
Клей для плитки Ceresit СМ 11 (25 кг) або еквівалент 100 штук (мішків)
Номенклатура
Клей для плитки Ceresit СМ 11 (25 кг) або еквівалент 100 штук (мішків)
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02006716

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Повна назва
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2746305948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 10:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 801.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 801.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380617698131
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності